Citat:
Jag har fortfarande inte fått svar på vad som skulle vara "propaganda" och vad som skulle vara fel i det jag påstår?!
Citat:
Nej det är inte jag som skvallrar om Fia. Det är ni andra som sköter den biten. Till skillnad mot er så lyssnar jag på Fias berättelse och hon har en hel del viktiga poänger om socialtjänstens katastrofala behandling av föräldrar och barn.
Citat:
Snälla nån. Hon är utsatt för ett djupt trauma som orsakar psykisk sjukdom. Vad hon utsatts för är en av de värsta formerna av tortyr en människa kan utsättas för, nämligen att på ett abrupt sätt bli av med sina biologiska barn. Att inte påverkas mentalt av något sådant skulle oroa mig. Då kan vi prata allvarlig psykisk sjukdom.
Citat:
Alla ska som har barn bör vara vaksamma mot vad socialtjänsten håller på med och vara försiktiga eftersom de sitter på en maktposition de inte borde ha och fattar galna beslut som skadar människor och barn istället för att hjälpa dem.Fia ljuger inte om detta. De flesta svenskar känner inte till hur detta går till, men Fia vet och informerar om det. Men för döva öron tyvärr.