2024-08-15, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikroskopiskBalle
Tvinga muslimerna att ha svensk folkdräkt eller något? Då kanske dom tvingas acceptera dom med?

Om det ingått i kraven för att erhålla medborgarskap att äta 200 g stekt bacon och tvångsurinering på koranen medan de, på svenska eller arabiska, avsäger sig sin dyrkan till ökenkrigsherren Muhammed. Vi behöver bara en trogen Onkel Tom-arab som kan intyga att det de säger är sant, för muslimer älskar att bruka taqqiyya i tid och otid. Det borde sålla bort de värsta stolpskotten.
Citera
2024-08-16, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heliotrop
Då får de flytta någon annanstans!
Sverige är liberalt när det kommer till Hbtq.
Nu är jag inte så förtjust i pride-parader... Men har inte ngt emot homosexuella
Vilket muslimer har minst sagt att vara homosexuell är en dödssynd enligt deras tro

Nej jag har inget emot bögar och horor heller. Men jag tycker inte att man ska fira med parader att man är bög och hora. Man kan hålla det för sig själv. Det blir jättekonstigt annars.
Citera
2024-08-16, 02:40
Medlem
Storfetdases avatar
Om du kommer ifrån Somalia eller Indien så är inte ribban satt såpass högt...
Citera
2024-08-16, 02:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Storfetdase
Om du kommer ifrån Somalia eller Indien så är inte ribban satt såpass högt...

Jämför inte Indien med apor från Afrika. 5 procent är vita i Indien. Det är därför dom är en stor ekonomi, och kultur. Det bor på 2 procent vita arier i Indien. Som lyfter hela deras land på sina axlar. Modi är ett exempel på det, nästan. Jag anar lite skit i hans gener också. Naturligtvis kan ingen arier mäta sig med en riktig Nord-German. Nordic people. Scandinavia. Best in the world.
Senast redigerad av Vind25 2024-08-16 kl. 02:46.
Citera
2024-08-16, 03:35
Medlem
E-Mac.s avatar
Jag gissar på att många känner sig helt missanpassade och ovälkomna. Fullt förståeligt, för de är lika malplacerade som ökonråttor i en kuvös i Arktis, dvs en artificiell miljö där de flesta är i starkt beroende av svenska folkets välvilja att skänka dem pengar för sin existens.

Jag skulle tro att inuti nästan varje invandrare som är bidragstagare spirar ett hat, men även en stor avundsjuka gentemot svenskar, det trots att vi försörjer dem.

Så, vad händer när bidragen slutar komma? Då blir det förmodligen liv i betongdjungeln.
Citera
2024-08-16, 06:10
Medlem
Aftonbladet eller Expressen hade väl en artikel från ca 2015 om en tonårig marockan som hade kommit hit illegalt, hade blivit nekad uppehållstillstånd, men som sedan levde illegalt i Göteborg och levde på kriminalitet. Det var tidningarnas take på situationen.

Vad man inte så öppet sade var att marockanen menade att han hade varit kriminell även i hemlandet, skillnaden var bara att a) det är betydligt värre straff, b) här får man gratis akutsjukvård och c) efter fyra år kan man söka igen och hålla på tills du har foten inne. M.a.o. han hade ingen avsikt att ge sig hem.

Varför detta då? Jo, för att hur illa det än för en svensk kan se ut att leva på gatan och begå brott så var det betydligt värre att åka hem till Marocko. Dels den sociala situationen att alla i dit hemområde VET att du är kriminell och blir familjens skam och dels att i Sverige är du ett tomt blad där ingen vet vem du är varvid du kan mörda, våldta, lura någon dum vänsterkärring på mer pengar och andra saker och upprepa det i det oändliga. Kontrollerna i Sverige är begränsade och som sossfittorna har sagt, de ser mellan fingrarna för blattarnas lurendrejerier och brott.
Citera
2024-08-16, 06:39
Bannlyst
Förstår inte vad dessa lågintelligenta orcher gör här? Kommer aldrig komma in i samhället.. ingen vill anställa dessa monster, man hamnar i utanförskap och hela livet går ut på att mjölka skiten ur bidragsapparaten.. fyfan vilket tragisk liv dessa äcklen lever
Citera
2024-08-16, 07:39
Medlem
Ja de säger att de har det flott i svenska "fängelser".
Citera
2024-08-16, 07:49
Medlem
Ja, med ca: 100 000 nya om året, så borde de väl trivas, men det är klart det är inte de som går upp i svinottan och cyklar till jobbet varje dag i ur och skur, samt ser hur allt kopplat till det som man jobbar och betalar in i skatt för välfärd ständigt blir sämre ju fler de blir.
Citera
2024-08-16, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larsa.Andersson
Nej det är inte lätt hänt. Det där är bara efterhandskonstruktion för att du fick brallorna neddragna.

Se så postade jag en länk till ekonomifakta som näringslivet sår bakom som visar att det du påstår kring arbetslösheten bland invandrare inte stämmer. Inte ens bland afrikaner (24,3 %) eller asiater (21,5 %). Att jag upprepar mig är för att ekonomifakta ägs av Svenskt Näringsliv. Självklart finns det ingen anledning för dom skönmåla verkligheten. Dom finansierar ju även Timbro så de är inte några sossar vi pratar om.

Det är extremt ohederligt av dig att påstå att jag ljuger utan att presentera egna siffror.

Än en gång så är jag övertygad om att, likt mina vänner, så vill de flesta från mena inget annat än att bidra till vårt fina svenska samhälle och få vara en del av det. Det är sådant som får dom att trivas. Samt såklart demokrati, press och yttrandefrihet, ett någorlunda rättvist rättsväsende. Sådant som inte är sjävklart i länder de kommer ifrån. Det får dom att trivas.
Sen vill dom säkert att rasismen i Sverige minskar. Det vill jag också.

20+ procent öppen arbetslöshet är dock skyhögt. Det är 8 gånger mer än svenskarnas arbetslöshet. De bär inte ens upp sina egna kostnader från MENA. I övrigt får man nog titta på självförsörjandegrad. Där ligger afrikaner på under 50%, och det är med en självförsörjandegrad som är mycket lågt räknad.
Citera
2024-08-16, 08:31
Citat:
Ursprungligen postat av Psykpatient33
Det är en bra lista.

Vi kan dränera bidragen.

Vi kan ha språktest. Våra grannländer har det. Det är bara den svenska vänsterdåren som inte fattar att det är bra.

Ja vi kan förbjuda islam. Polen tar inte emot muslimer. Spanien vill inte ha dem heller. De är EU-land, och det går ju bra för dem. Tyskland har börjat riva moskeer nu. Sverige borde absolut ta efter.

Danmark och Norge är förbannade på hur Den Dumme Svensken inte gör något åt ohyran. Som att ha en jävla byfåne i gänget som inte fattar att det är äckligt att ha löss. Använd avlusningsmedel för fan!!!! Skriker de. Kanske fattar Den Dumme Svensken, kanske inte. Den Dumme Svensken lallar nåt om förebyggande åtgärder mot att få löss, det ska läsas högt ur en broschyr, men Den Dumme Svensken har ju redan lössen krypandes i håret.

Frankrike förbjöd slöjan och Schweiz gör det samma och erkänner inte islam som religion.

Vi måste ta det ännu längre och förbjuda det helt. Med tanke på innehållet så borde det inte vara några problem. Pedofili och uppvigling till mord är förbjudet. Nazism klassas som hatbrott osv. Varför ska islam vara skyddat vara för att det kallas religion? Någon motta för det vara.
Citera
2024-08-16, 08:32
Citat:
Ursprungligen postat av Avalionn
Haha våt dröm från en svenne.

Våt dröm från en skrupellös blatte som tror att den här bidragscirkusen kommer vara för evigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in