Citat:
Ursprungligen postat av
Jugdish2.0
Någon som känner till en udda fågel som heter mimmi wallette bor på teleborg växjö.
Citat:
Ursprungligen postat av
PhilipsDP18
Har sett en hel del av henne på Tiktok och Facebook. Verkar ligga i konstant fejd med sin förmyndare bl.a. Får känslan av förståndshandikapp?
Citat:
Ursprungligen postat av
Hildur1980
Extremt känd för att ljuga om precis allt, för egen vinnings skull. Har man följt Mimmi Wallette ser man igenom det ganska så snabbt.
Citat:
Ursprungligen postat av
PhilipsDP18
Hon ser väldigt....märklig ut.
Jag har sett henne i Växjö. Närmare bestämt nästan sprungit in i henne, tror det var på Punkten eller om det var i någon annan butik i krokarna. Hon log väldigt mycket minns jag, min tanke är att hon är från Balkanregionen, men så kanske det inte är. Detta var dock ett tag sen, kanske något år sen. Jag är ju inte Växjö så särskilt mycket men det händer.
Har hon förmyndare så är det ju något som inte står rätt till, eller är det "bara" god man? Ska väl väldigt mycket till för att få en förmyndare, dessutom är det väl bara barn under 18 som har förmyndare? Det är ju vanligtvis föräldrarna som är barnens förmyndare men i specialfall kan andra förmyndarskap vara aktuella.
Hon kanske har en förvaltare? En sån kan väl beskrivas som något mellanting mellan förmyndare och god man. Men har man en förvaltare så är det ju garanterat något som inte står riktigt rätt till.