2024-08-15, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jaha?

Har Chrippa gjort/sagt något som Anjo måste försvara sig mot?

Han har börjat pumpa ut videos om Chrippa, så vad använder han för anledning?

Hette det inte att den enda anledningen att Rask och Anjo har pumpat ut mängder av videos är för att besvara och motbevisa Chrippas påståenden, mot dem?
Så hur motiverar Anjo dessa videos, nu när det har lagt sig.

Det börjar nog sina i kassan nu.

Fattar du inte att det är ett PR litet syskonbråk det handlar om?

Dessa män bråkar inte ens… Pengar. Det pengar.
Citera
2024-08-15, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Fattar du inte att det är ett PR litet syskonbråk det handlar om?

Dessa män bråkar inte ens… Pengar. Det pengar.
Det är inget litet syskonbråk, det är en tragedi som har utspelat sig inför öppen ridå.

Men det är kanske så du har det i din hemmiljö?
Citera
2024-08-15, 18:19
Medlem
Citat:
Det är inget litet syskonbråk, det är en tragedi som har utspelat sig inför öppen ridå.

Men det är kanske så du har det i din hemmiljö?

Tragedi… Sluta upp med bögeriet. Jo, ett litet syskonbråk som varade en liten stund. Där de kom på man tjänar pengar såhär.

Jag har inget med detta att göra så dra inte in mig, pucko.
Citera
2024-08-15, 18:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skabbeskabbrav
Så nu ska chrippa och nea och barnet till Dubai!! Kul. Hoppas de tittar på sevärdheter och gör olika upplevelser när dem är där.

Var inte chrippa i dubai med exet och barnet med för längesen? Han försöker verkligen toppa allt han gjort med exet och sopa allt under mattan genom att göra det bättre och dyrare med Linnea och han lyckas! Han ångrar nog hela sin samtid med den där late fan. Ryser när jag tänker på hur obehaglig hon är. Hon har gjort det till hela sin personlighet att vara ”chrippas ex”. Och att det är så normaliserat att hon pratar om honom i sina lives? Men men, kul för barnet också att få med sig minnen som hon faktiskt kommer att komma ihåg med pappa och nea i dubai, hon är ändå 4 nu…

Barnet kommer inte ha ett enda fint minne av sin mamma och pappa ihop utan endast bråk och drama förknippat mellan dem. I barnets värld är pappa och nea kul, resor och kärlek. Hos julia är det vape kamera och mormor.
Jag har inte koll faktiskt -men han har väl redan varit i Dubai med Linnea också.
Citera
2024-08-15, 18:22
Avstängd
Citat:
Hur kan en kommentar hit och dit generera timslånga videos?
Du får fråga om det är intressant.
Citera
2024-08-15, 18:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag är tjej… Golddiger kanske inte, men inte fan är hon föräldkad i honom nej. Skriver inte nee henne. Isf skriver du ner Rask? Eller är det sant att han är grisig och förtalar? Same same.
Det går inte att skriva ner Rask - det där med "ner" sköter han så bra själv.
Ja, det är sant att han är grisig och förtalar - bl a Linnea och Chrippa.

Jag tror tror också förälskelse fasen är över och att den rätta benämningen nu är att de är kära.
Citera
2024-08-15, 18:26
Medlem
Citat:
Tragedi… Sluta upp med bögeriet. Jo, ett litet syskonbråk som varade en liten stund. Där de kom på man tjänar pengar såhär.

Jag har inget med detta att göra så dra inte in mig, pucko.
Bögeriet😂

Din attityd talar för att det lätt kan storma kring dig, så i relation till dina egna erfarenheter kanske det är ett ’litet syskonbråk’.

Och vad gör du i tråden, och varför svarar du på mitt inlägg, om du nu inte vill ha med det här att göra?

Du verkar ha det jobbigt.
Citera
2024-08-15, 18:28
Medlem
Omöjligt att hänga med i tråden

Någon insatt som kan sammanfatta senaste om Chrippa? Alltså bara med någon rad eller två sammanfatta det allra viktigaste som hänt de tre senaste månaderna?
Citera
2024-08-15, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Du får fråga om det är intressant.
Just därför frågar jag här.
Citera
2024-08-15, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Så det är okej för dig att ge dig på en annan kvinna - som du inte vet om hon är utsatt för misshandel eller inte - och använda andra utsatta för att försvara dina påhopp mot henne.
När man konstaterar att det INTE är något som gynnar - utan snarare motarbetar - andra utsatta och arbetet att hjälpa dem ... då känner du dig kränkt och missförstådd...

Du har ju bara ytterligare gett tyngt åt min poäng.

Jag gav dig en möjlighet till en sansad diskussion som du aktivt valde bort för att ägna dig åt falsk ryktesspridning istället och vända på det jag skrev för att smutskasta. Fult gjort av dig.

God kväll.
Citera
2024-08-15, 18:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag gav dig en möjlighet till en sansad diskussion som du aktivt valde bort för att ägna dig åt falsk ryktesspridning istället och vända på det jag skrev för att smutskasta. Fult gjort av dig.

God kväll.
Vad har jag spridit för rykten?

Jag har bemött dina infantila försöka att lägga ansvar på Linnea för andra utsattas situation - och gett dig ett rakt och ärligt svar på hur ditt sätt faktiskt inte hjälper utan stjälper utsatta.

Vad är det för rykte jag spridit?
Citera
2024-08-15, 18:56
Medlem
Citat:
Bögeriet😂

Din attityd talar för att det lätt kan storma kring dig, så i relation till dina egna erfarenheter kanske det är ett ’litet syskonbråk’.

Och vad gör du i tråden, och varför svarar du på mitt inlägg, om du nu inte vill ha med det här att göra?

Du verkar ha det jobbigt.

Du blandar in mig i något som inte har med tråden att göra. Tar upp hur jag har det hemma hör väl inte hemma här? Men kan säga jag lever fantastiskt bra i min hemstad Kyoto, allt rullar på fint! Skönt att slippa leva i stress så som Chrippa gör. Även skönt att slippa ha behov efter en man som slänger pengar på en, aka Ankan Linnea.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in