2024-08-15, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yeex
Kan inte förstå att man inte VILL amma när man kämpat sig genom blod, svett och tårar i över 7 år för ett barn? Jag tänker att man snarare hade velat amma extra länge? Förvånande att man har en sån inställning till ett barn som borde vara mer efterlängtat än ett barn som blivit till snabbare och utan sent missfall. Amning minskar ju risken för plötslig spädbarnsdöd, bara det var en stor motivation för mig att amma mina barn. Det var inte lätt (bland annat pga. att det sved som satan, blödde, fick mjölkstockningar med hög feber osv) men jag stod ut, för deras bästa. Sen ger alla upp efter en tids kämpande, men att redan under graviditeten säga nej till amning är för mig otroligt omoget och egoistiskt.

Minskar dessutom risken för bröstcancer med ganska många procent också!
Citera
2024-08-15, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hon har nog tagit föräldraledigt på riktigt nu och tycker väl inte att hon behöver ge sina följare lika mycket när hon inte tjänar några pengar på det. Igår var det ju nästan inget på hela dagen och så kommer det en "bomb" med massa bilder på fula miner och lite nässpray! 🙄 Vi väntar fortfarande på inredningsvideon, inte ett ord om den och ärligt talat så är väl ingen särskilt intresserad av den längre! 😆
Garanterat 😅
Citera
2024-08-15, 17:43
Medlem
Citat:
Jag tror inte särskilt mycket på att hon skäms eller har komplex för sin kropp med tanke på hur hon klär sig. Hela sommaren har hon gått runt med muskorta shorts och små kropptops. Okej om det är 30 gr ute men det har inte varit såå varmt den här sommaren. Har hon en t-shirt på sig viker hon alltid upp den så magen syns....så nej...jag tror det mest handlar om att det ska låta bra att man har komplex.

Tror inte heller hon har såna stora komplex som hon skriver om, tror Hanna bara vill skapa ”igenkänning” och få sympatier av följare som kommer skriva ”åh, men du som är sån fiiiin ändå, handhjärta”. Hade hon på riktigt haft såna komplex skulle hon ALDRIG gått klädd som hon gör.
Citera
2024-08-15, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
Tror inte heller hon har såna stora komplex som hon skriver om, tror Hanna bara vill skapa ”igenkänning” och få sympatier av följare som kommer skriva ”åh, men du som är sån fiiiin ändå, handhjärta”. Hade hon på riktigt haft såna komplex skulle hon ALDRIG gått klädd som hon gör.
Själv har jag inte haft shorts som går ovanför knät på hela sommaren för jag har komplex för mina ben och bikini skulle jag aldrig ta på mig offentligt!
Citera
2024-08-15, 18:04
Medlem
Dagens uppdatering måste väl vara det mest usla någonsin!
En story för att visa upp nån jävla stor tröja från biltema inne på toaletten?!!
Citera
2024-08-15, 18:12
Medlem
Citat:
En story för att visa upp nån jävla stor tröja från biltema inne på toaletten?!!
Ja det senaste dygnet är nog bland det sämsta hon har bjudit på. Men dagen är inte slut än! Vi kommer kanske få nån bild på någon trött maträtt som hon värmt upp!
Nästan så man börjar sakna hennes shoppingrundor, hon måste ju snart ha tokabstinens på att inte få åka och shoppa!!! 🤪
Senast redigerad av MissDolphin 2024-08-15 kl. 18:22.
Citera
2024-08-15, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Fastän, icke att förglömma- Hanna kunde inte ens testa att amma Lars pga någon LiVsnÖdvÄndIg medicin som hon tog för någon okänd åkomma (gissar på rent rökheroin med tanke på hennes content).
Ja just de! Som hon var tvuuuungen att ta... shit människa måste ju va skam sjuk och välja att avla visare på de... hade aldrig gått om de varit djur..
Citera
2024-08-15, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Utan att låta allt för vulgär så skulle jag inte heller tycka att sex är speciellt intressant om jag hade fitan full av Xylocain 24/7.
Man skulle ju inte ens känna om en buss backade in..
🤣🤣🤣🤣🤣
Blir ju lite glatt iaf. För glid har hon ju tipsat om förut pga barnlösa år och växenlek går inte ihop...
Citera
2024-08-15, 19:31
Medlem
Citat:
Ja det senaste dygnet är nog bland det sämsta hon har bjudit på. Men dagen är inte slut än! Vi kommer kanske få nån bild på någon trött maträtt som hon värmt upp!
Nästan så man börjar sakna hennes shoppingrundor, hon måste ju snart ha tokabstinens på att inte få åka och shoppa!!! 🤪

Haha, ja vem vet framåt senkvällen kanske det kommer en suddig uppdatering med ful grimas eller info om att hon börjat titta på nästa Astrid Lindgren serie.
Citera
2024-08-15, 20:08
Avslutad
Citat:
Helt sjukt att så många vill följa hennes skräp på Instagram. Hon har över 60 000 följare men jag kollade nu och det är oftast bara typ 3 000 likes på hennes inlägg, mycket färre som kommenterar.

60 k följare men bara ca 5 % som "gillar", vad tyder det på?
Senast redigerad av tangerinescience 2024-08-15 kl. 20:15.
Citera
2024-08-15, 20:24
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Helt sjukt att så många vill följa hennes skräp på Instagram. Hon har över 60 000 följare men jag kollade nu och det är oftast bara typ 3 000 likes på hennes inlägg, mycket färre som kommenterar.

60 k följare men bara ca 5 % som "gillar", vad tyder det på?

Tyder nog på en hel del köpta följare.
Citera
2024-08-15, 21:13
Medlem
FruKrokodils avatar
Hörni! Hur går det med Hannas "ska absolut häva köpet bil"?

Det har gått två veckor sen "säljaren" kom åter och inte ett ord om bilen sen dess!

Kan köparen bett dom fara och flyga då de kört norden runt med bilen och sen vill lämna den åter eller vad händer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in