2024-08-15, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Utan att låta allt för vulgär så skulle jag inte heller tycka att sex är speciellt intressant om jag hade fitan full av Xylocain 24/7.
Man skulle ju inte ens känna om en buss backade in..
😂😂😂
Citera
2024-08-15, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hon sa ju även innan hon blev gravid och nästan hela graviditeten att hon inte tänkte amma, men mot slutet av graviditeten började hon prata om att hon nog ändå ville försöka amma. Men bara ett par dagar efter förlossningen kom hon ju med ursäkten att läkaren sagt att hon behövde börja ta den där medicinen direkt. Hon hade tydligen inte tagit den under hela graviditeten. Allt känns bara som en dålig efterhandskonstruktion.

Det mesta i hts liv är väl en dålig efterhandskonstruktion. Aldrig varit med om en influenser som ljuger eller drar vita lögner lika ofta som Hanna.
Citera
2024-08-15, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Det mesta i hts liv är väl en dålig efterhandskonstruktion. Aldrig varit med om en influenser som ljuger eller drar vita lögner lika ofta som Hanna.
Eller är så inkonsekvent.
Mitt bland all fika, godis, energidrycker och annat skit kommer det ett "ärligt" inlägg om hur mycket hon skäms över sin dallriga mammakropp. Det rimmar så jävla illa med att vi ett par dagar senare får se hennes obligatoriska laga-mat-glass.
Börja träna, sluta ät så mycket skit och skaffa ett fysiskt krävande jobb när Lars får börja förskolan.
Citera
2024-08-15, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Eller är så inkonsekvent.
Mitt bland all fika, godis, energidrycker och annat skit kommer det ett "ärligt" inlägg om hur mycket hon skäms över sin dallriga mammakropp. Det rimmar så jävla illa med att vi ett par dagar senare får se hennes obligatoriska laga-mat-glass.
Börja träna, sluta ät så mycket skit och skaffa ett fysiskt krävande jobb när Lars får börja förskolan.
Jag tror inte särskilt mycket på att hon skäms eller har komplex för sin kropp med tanke på hur hon klär sig. Hela sommaren har hon gått runt med muskorta shorts och små kropptops. Okej om det är 30 gr ute men det har inte varit såå varmt den här sommaren. Har hon en t-shirt på sig viker hon alltid upp den så magen syns....så nej...jag tror det mest handlar om att det ska låta bra att man har komplex.
Citera
2024-08-15, 11:00
Avslutad
Dagens ris: Angående scolios medicinen så var det typ smärtstillande men som någon som har folk i närhet med scolios så sitter hon väldigt mycket i bilen för någon som har såna grova problem att hon måste ta så starka smärtstillande att hon inte kunde amma? Måste ju vara olidligt att sitta 12 timmar "för skojs skull"

Dagens ros: Tror att badhusuppdateringen kan vara att i bikini så ser hon inte den kroppen som hon hade förut, den hon fick efter gbp operationen, tycker det var ovanligt personligt, kanske lite spretigt men det känns som att hon ändå försökte förmedla något iallafall.
Citera
2024-08-15, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jag tror inte särskilt mycket på att hon skäms eller har komplex för sin kropp med tanke på hur hon klär sig. Hela sommaren har hon gått runt med muskorta shorts och små kropptops. Okej om det är 30 gr ute men det har inte varit såå varmt den här sommaren. Har hon en t-shirt på sig viker hon alltid upp den så magen syns....så nej...jag tror det mest handlar om att det ska låta bra att man har komplex.

Nä det känns inte genuint som hon har komplex. Då brukar man väl bylsa på sig kläder men istället går hon som en fjortis på 90-talet. Och hon ler på många foton så hon skäms inte över tänderna heller. I dessa tidevarv av politisk korrekthet och tjockiskramare får man väl inte säga så, men jag gör det ändå -hon ser inte bra ut i dom kläderna. Och hon tjatar om postpartum kropp nästan ett år efter, hur länge kan man skylla på det? Jag var nere på min vanliga vikt två veckor efter förlossningen. Men så stoppar jag inte i mig en massa skit heller och rör mig mer än fram och tillbaka till bilen. Om man vantrivs i sin kropp så gör nånting åt det då istället för att söka sympatier och gråta ut, det är bara att träna eller åtminstone gå på lite promenader. Även om man är överviktig så behöver man en stark kropp för att orka med att bära sina barn och kunna hänga med i lekarna och springandet som kommer. Men det är väl lättare att bara sitta kvar i soffan och gnälla om det 🤮
Citera
2024-08-15, 11:32
Medlem
Fy fan vilka tråkiga uppdateringar. Ligger hon på soffan hela dagen framför Pippi?
Citera
2024-08-15, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Fy fan vilka tråkiga uppdateringar. Ligger hon på soffan hela dagen framför Pippi?
Hon har nog tagit föräldraledigt på riktigt nu och tycker väl inte att hon behöver ge sina följare lika mycket när hon inte tjänar några pengar på det. Igår var det ju nästan inget på hela dagen och så kommer det en "bomb" med massa bilder på fula miner och lite nässpray! 🙄 Vi väntar fortfarande på inredningsvideon, inte ett ord om den och ärligt talat så är väl ingen särskilt intresserad av den längre! 😆
Citera
2024-08-15, 12:43
Medlem
Kan inte förstå att man inte VILL amma när man kämpat sig genom blod, svett och tårar i över 7 år för ett barn? Jag tänker att man snarare hade velat amma extra länge? Förvånande att man har en sån inställning till ett barn som borde vara mer efterlängtat än ett barn som blivit till snabbare och utan sent missfall. Amning minskar ju risken för plötslig spädbarnsdöd, bara det var en stor motivation för mig att amma mina barn. Det var inte lätt (bland annat pga. att det sved som satan, blödde, fick mjölkstockningar med hög feber osv) men jag stod ut, för deras bästa. Sen ger alla upp efter en tids kämpande, men att redan under graviditeten säga nej till amning är för mig otroligt omoget och egoistiskt.
Citera
2024-08-15, 13:13
Medlem
Det där med att inte kunna amma på grund av medicinerna är en efterhandskonstruktion. Hanna sa i någon live att hon inte ville amma för efter all IVF så ville hon ha tillbaka kontrollen över sin kropp (eller något liknande).
Citera
2024-08-15, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Det där med att inte kunna amma på grund av medicinerna är en efterhandskonstruktion. Hanna sa i någon live att hon inte ville amma för efter all IVF så ville hon ha tillbaka kontrollen över sin kropp (eller något liknande).

Exakt! Hanna ljuger så förbannat mycket och inte ens det är hon bra på eftersom hon glömmer bort vad hon sagt/skrivit så att det är så lätt att komma på henne med att ljuga.
Citera
2024-08-15, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yeex
Kan inte förstå att man inte VILL amma när man kämpat sig genom blod, svett och tårar i över 7 år för ett barn? Jag tänker att man snarare hade velat amma extra länge? Förvånande att man har en sån inställning till ett barn som borde vara mer efterlängtat än ett barn som blivit till snabbare och utan sent missfall. Amning minskar ju risken för plötslig spädbarnsdöd, bara det var en stor motivation för mig att amma mina barn. Det var inte lätt (bland annat pga. att det sved som satan, blödde, fick mjölkstockningar med hög feber osv) men jag stod ut, för deras bästa. Sen ger alla upp efter en tids kämpande, men att redan under graviditeten säga nej till amning är för mig otroligt omoget och egoistiskt.

Håller med till 100%. Ännu ett bevis på ett omoget beteende och att det var graviditeten hon längtade efter, inte barnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in