Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Det här är ju Frihetsnytt dvs alternativmedia och har sannolikt en begränsad spridning.
Hade Fia fått bara med i aftonbladet, SVT-debatt eller något större forum som når hela svenska befolkning hade det varit en sak.
Min uppfattning är att de flesta svenskar ingen aning om vem Fia är. Jag vet det för att jag följt debatten och sett hur socialtjänsten gör fel i barnärenden som skadar barnen, snarare än hjälper dem.
Men de flesta svenskar vet inte detta. De vet inte heller att det är socialtjänsten som har makten över deras barn och att de kan ta barnen godtyckligt om problem uppstår av olika anledningar.
Ja Frihetsnytt är bara skräp, men det är fortfarande offentlig media, att inga större mediahus väljer att ta fram Fias nonsens på sina plattformar ändrar inte det faktumet att hon är en offentlig person.
Som sagt, hon säger ju själv att hon är det, hon är offentlig med namn och bild, kallar sig själv opinionsbildare, har en offentlig intresseorganisation.
Din definition av offentlig person av att man ska ha varit med i aftonbladet är bara urbota korkat.
Hon är offentlig punkt, du har inte kunnat påvisa motsatsen och du är den enda som anser att hon inte är offentlig, till och med personen i fråga anser sig vara offentlig, vad hände med att lyssna på föräldrarna va?
Och väldigt väntat av dig att du helt undviker min poäng om hur du inte förstår hur en LLM fungerar.
Någonstans där ute i skogen finns ett träd som är ansvarig för att konvertera co2 till syre just för dig, du borde leta upp det trädet och be om ursäkt.