2024-08-15, 02:36
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbenabbe
Klumpen har alltså direkt/indirekt 10 självmord på sitt samvete. Sjukt hur verksamheten kan fortsätta.
Samtidigt har svenska politiker fler än tusen självmord om året på sitt samvete. Många av de som tar sitt liv har blivit sexuellt utnyttjade som barn, när de kunde ha skyddats bättre med nya lagar. Några har hamnat utanför samhället tack vare en explosionsartad helt oönskad invandring som raserat folkhemmet och trängt undan svenska barn och vuxnas möjligheter. Ytterligare ett antal har hamnat i en odräglig tillvaro på ålderns höst för att omsorgspersonalen består av språkokunniga, oempatiska, krigsskadade invandrare. Rätt sjukt hur verksamheten "Sverige" kan fortsätta.
Citera
2024-08-15, 08:05
Medlem
Börjar det inte bli väldigt mycket reklam på sidan nu?
Citera
2024-08-15, 10:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Börjar det inte bli väldigt mycket reklam på sidan nu?
Kanske det, men hellre det än att det skulle vara innehåll bakom betalvägg, om det är det som skulle vara alternativet. Sara sa i nån podd att hon vill att sidan även fortsättningsvis ska vara öppen och gratis för alla, och då måste reklam finnas med som en del av ekonomin.
Citera
2024-08-15, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Kanske det, men hellre det än att det skulle vara innehåll bakom betalvägg, om det är det som skulle vara alternativet. Sara sa i nån podd att hon vill att sidan även fortsättningsvis ska vara öppen och gratis för alla, och då måste reklam finnas med som en del av ekonomin.

Sidan är så sjukt ful nu med massa reklam överallt som stör och tom vissa av inläggen är rena reklaminlägg nu.
Citera
2024-08-15, 11:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Hahaha, betalvägg motverkar syftet rätt så hårt, att de ens tänker i de banorna
Citera
2024-08-15, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TenhoLindeman
Hahaha, betalvägg motverkar syftet rätt så hårt, att de ens tänker i de banorna

Dom kan nog inte ha betalvägg, tror det blir svårt för dom att ha betalningsmetoder till ett rimligt pris för det. Dom kommer inte klara KYC.
Citera
2024-08-15, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Samtidigt har svenska politiker fler än tusen självmord om året på sitt samvete. Många av de som tar sitt liv har blivit sexuellt utnyttjade som barn, när de kunde ha skyddats bättre med nya lagar. Några har hamnat utanför samhället tack vare en explosionsartad helt oönskad invandring som raserat folkhemmet och trängt undan svenska barn och vuxnas möjligheter. Ytterligare ett antal har hamnat i en odräglig tillvaro på ålderns höst för att omsorgspersonalen består av språkokunniga, oempatiska, krigsskadade invandrare. Rätt sjukt hur verksamheten "Sverige" kan fortsätta.

Måste bara tillägga; alla influencers o sk hälsocoacher som bidrar till att unga människor utvecklar anorexia o dör av det eller självmord.
Citera
2024-08-15, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Okej, jag skrev vad de skrivit, i så fall har de formulerat det dåligt. De skriver att sex vid 14 oftare inkluderar tvång och är då självklart värre. Dumpens dumpar inkluderar inte tvång, så den biten kan du kasta bort. De har intervjuat barn till 15 år, men de har 16 år med i sin rapport?

En annan undersökning som de formulerat hemskt dåligt är då denna, av 16-29 flickor har 5% inte haft sex under ett år. 29 minus 16 = 13; 5% = 20/1; 13/20 = 0,65 år = 8 månader. Så om någon medelflicka har haft sex på sin 17 årsdag har de förbrukat sina 5% med råge. Detta ser jag som orimligt och vanlig debutålder borde var 15 år.

Men gudars varför vill du att det ska vara på det viset? varför vill du förvränga fakta? Alla rapporter är tydliga o det vanligaste är närmast 17 år inget annat hur mycket du än försöker vända på det.
De frågar enbart 15 åringar.
Och -läs om så förstår du att det inte behövs tvång i den bemärkelsen du tror. Gubbarna på nätet har stort övertag bara med sin ålder. Tjejerna o killarna lider utäver det ofta av ohälsa.
Det är som om du vill att det ska vara så att barn har sex oftare än vad de har när de är 15.

Och med din logik.... tror du att de få 15 åringar har sex så ofta då?
Senast redigerad av medea1 2024-08-15 kl. 14:23.
Citera
2024-08-15, 16:11
Medlem
Framsidan med pedofili är att det är skönt och baksidan är att Sara och Patrik dyker upp. Fan va hon Sara är bitchig nästan så att jag hejjar på gäddorna när hon drar igång bandspelaren ”nääää nu ringer vi påååålisen”
Citera
2024-08-15, 16:42
Medlem
Sara ser mer pundig ut än på länge i de senaste konfrontationerna.
Jävlar vilka knarkarögon. Vattniga och pupiller som hos värsta nedknarkade pundaren.
Citera
2024-08-15, 17:27
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Men gudars varför vill du att det ska vara på det viset? varför vill du förvränga fakta? Alla rapporter är tydliga o det vanligaste är närmast 17 år inget annat hur mycket du än försöker vända på det.
De frågar enbart 15 åringar.
Och -läs om så förstår du att det inte behövs tvång i den bemärkelsen du tror. Gubbarna på nätet har stort övertag bara med sin ålder. Tjejerna o killarna lider utäver det ofta av ohälsa.
Det är som om du vill att det ska vara så att barn har sex oftare än vad de har när de är 15.

Och med din logik.... tror du att de få 15 åringar har sex så ofta då?
Försöker få sanningen, speciellt viktigt är det för dem som har med barn att göra, från beslutare och dem som möter unga. Men detta gäller inte mig direkt så jag avslutar denna diskussion. Men jag vet inte sanningen, det finns olika bud märker jag.

Jag vet att det inte är bra för unga, de kan ha svårt att hantera tidig debut osv, det förstår jag absolut. Men jag sätter detta i relation till Dumpens agerande, och jag har nämnt flera gånger att det är bra att de får andra som påtalar fel beteende, förmodligen vet de det redan, men behöver en tankeställare.

Men jag hävdar bestämt att Dumpens konsekvenser inte motsvarar nyttan. De tar de konsekvenserna för de värsta typerna av övergrepp på unga (typ Patriks), och smetar detta på gäddorna. Gäddorna som blir raggade av barn, barn som raggar kan inte höra till dem som skadas mest. Men någon kommer skriva, de är redan skadade, men detta är iså fall ett antagande.

Du verkar vara panikslagen av att barn skulle debutera tidigt, jag gillar sanningen, men vet inte vad som är sanning längre. och det kvittar mig faktiskt, men verkar inte kvitta dig, kanske för att det nöter på dumpens argument. Och lagskrivaren som bestämt det är våldtäkt.

Måste nämna trotts att jag skrivit jag ska avsluta. När lagen skulle tillämpas i början var det en kille 14 som förförde en tjej 17. Enligt skriven lag så var hon brottslingen. För att hon inte skulle få ett straff, skrev de i domen "det kan inte vara enligt lagens intention att den ska gälla", något sådan skrevs det, så misslyckad lag hade de bankat igenom, slarvpellarna.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2024-08-15 kl. 17:30.
Citera
2024-08-15, 19:03
Medlem
Twitterturkens avatar
En tanke som slog mig, vilka är dessa fiskare som dumpen använder?
För det kan ju inte vara normala människor med rent mjöl i påsen som sitter på heltid och låtsas vara ett litet barn som vill få gubbkuk i vartenda hål.
Citat:
Ursprungligen postat av Makilich
Såg en intervju med de där de sa att majoriteten är etnisk svenska som söker sig till pedofili ?
Även i Italien?
Senast redigerad av Twitterturken 2024-08-15 kl. 19:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in