2024-08-14, 22:29
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Ändå inte tappat några följare nu på ett par dagar, konstigt.

Inte så konstigt, Hanna förlorar bara följare när hon gör sina mupp uppdateringar. När hon är tyst så glömmer alla (utom denna tråd) bort hennes existens.
Citera
2024-08-14, 22:31
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogatankar
För att alltid va så sjuk så är det inte mycket läkemedel hon kan ta.. vad är nu felet med nässpray tro? Hostan höll hon på att gå under av och kunde inte ta den medicinen, kräka kan hon inte... vad har vi mer...?

Fastän, icke att förglömma- Hanna kunde inte ens testa att amma Lars pga någon LiVsnÖdvÄndIg medicin som hon tog för någon okänd åkomma (gissar på rent rökheroin med tanke på hennes content).
Citera
2024-08-14, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hogatankar
För att alltid va så sjuk så är det inte mycket läkemedel hon kan ta.. vad är nu felet med nässpray tro? Hostan höll hon på att gå under av och kunde inte ta den medicinen, kräka kan hon inte... vad har vi mer...?

Hon kan inte ha sex pga babianarslet.
Citera
2024-08-14, 22:40
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Hon kan inte ha sex pga babianarslet.

Utan att låta allt för vulgär så skulle jag inte heller tycka att sex är speciellt intressant om jag hade fitan full av Xylocain 24/7.
Man skulle ju inte ens känna om en buss backade in..
Citera
2024-08-14, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Fastän, icke att förglömma- Hanna kunde inte ens testa att amma Lars pga någon LiVsnÖdvÄndIg medicin som hon tog för någon okänd åkomma (gissar på rent rökheroin med tanke på hennes content).
Den medicin hon påstod att det handlade om var något för eller emot scolios i ryggen. Något som vad jag har kunnat läsa mig till endast går att avhjälpa med en korsett som man får ha under en längre tid under barndomen, eller eventuellt med en operation. Det står inget om någon medicin i samband med scolios. H har aldrig pratat om detta mer än i samband med att hon inte kunde amma pga denna medicin.
Citera
2024-08-14, 22:47
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Den medicin hon påstod att det handlade om var något för eller emot scolios i ryggen. Något som vad jag har kunnat läsa mig till endast går att avhjälpa med en korsett som man får ha under en längre tid under barndomen, eller eventuellt med en operation. Det står inget om någon medicin i samband med scolios. H har aldrig pratat om detta mer än i samband med att hon inte kunde amma pga denna medicin.

Eller.. så lät det bara jobbigt att amma så hon skippade det. Hennes val men märkligt då 99% av alla jag någonsin stött på iaf gör ett försök att amma, funkar det inte så är ju det ingen stor grej men att inte ens försöka- i rest my case.
Citera
2024-08-14, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Utan att låta allt för vulgär så skulle jag inte heller tycka att sex är speciellt intressant om jag hade fitan full av Xylocain 24/7.
Man skulle ju inte ens känna om en buss backade in..

Haha

Fast jag tror inte att hon använder den på riktigt utan bara som rekvisita när hon ska göra content och för att Kebaben ska tro att hon smörjer in sig för att slippa ha sex.
Citera
2024-08-14, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Billigt och fult krimskrams som i längden blir skitdyrt när det handlar om de mängder hon köper.

Inget av skiten hon köper får vi ju se i lägenheten heller så mycket till ”inspo” är ju inte hennes shopping heller direkt.
Citera
2024-08-14, 23:43
Medlem
Eller så ville hon bara inte amma helt enkelt. Men då väljer man det och då får man väl bara stå för det. Det blir så dumt att komma med ev förklaringar och lögner som inte håller. Alla människor har ett fritt val och man behöver inte ens lämna en förklaring till resten av världen.
Men H hittar bara på en massa ursäkter som man genomskådar och därför blir hon inte trovärdig i någonting längre. Så blir det när man ljuger. Peter och vargen.....
Citera
2024-08-14, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Eller så ville hon bara inte amma helt enkelt. Men då väljer man det och då får man väl bara stå för det. Det blir så dumt att komma med ev förklaringar och lögner som inte håller. Alla människor har ett fritt val och man behöver inte ens lämna en förklaring till resten av världen.
Men H hittar bara på en massa ursäkter som man genomskådar och därför blir hon inte trovärdig i någonting längre. Så blir det när man ljuger. Peter och vargen.....
Hon sa ju även innan hon blev gravid och nästan hela graviditeten att hon inte tänkte amma, men mot slutet av graviditeten började hon prata om att hon nog ändå ville försöka amma. Men bara ett par dagar efter förlossningen kom hon ju med ursäkten att läkaren sagt att hon behövde börja ta den där medicinen direkt. Hon hade tydligen inte tagit den under hela graviditeten. Allt känns bara som en dålig efterhandskonstruktion.
Citera
2024-08-15, 00:12
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hon sa ju även innan hon blev gravid och nästan hela graviditeten att hon inte tänkte amma, men mot slutet av graviditeten började hon prata om att hon nog ändå ville försöka amma. Men bara ett par dagar efter förlossningen kom hon ju med ursäkten att läkaren sagt att hon behövde börja ta den där medicinen direkt. Hon hade tydligen inte tagit den under hela graviditeten. Allt känns bara som en dålig efterhandskonstruktion.

Självklart.
Finns inga bilder/stories från bb, det var säkerligen då Hanna försökte sig på att amma men förstod aldrig att det rinner till ordentligt först dag tre. Lättare att Kebaben tog Larsa så hon kunde stoppa tummen i munnen och sätta på YT.

Hade hon varit mottaglig för information eller tips så hade amningshistorien kanske tagit en annan vändning, men tror man att man är expert på allt så faller man ofta platt. Med 70 000 följare så måste man ha något att skylla på för att inte framstå som en ignorant idiot.

Men men, bara att släppa detta då hänt är hänt men OM hon skaffar en till unge så kanske hon tänker om.
Citera
2024-08-15, 08:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av C000
Vad är det som gör denne intressant. Bara av att bedöma av bilderna så verkar det här vara nonsens?
Exakt, det är därför det är intressant. Hur kan någon som lägger upp så ointressant content ändå ha så många följare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in