2024-08-14, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, jag vet vad du skrivit tidigare. Det är inte krångligare än så.

Det spelar ingen roll - nu har du ju själv bekräftat att Jocke varit i kontakt med Linnea precis som Pallal sagt.
Det räcker så.

Har du sett dessa obscena meddelanden som påstås ha skickats från Jocke till L med egna ögon?
Citera
2024-08-14, 22:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Har du sett dessa obscena meddelanden som påstås ha skickats från Jocke till L med egna ögon?
Om jag hade det så hade jag inte pratat om det i tråden i alla fall.

Jag konstaterar att det Pallal sagt hela tiden nu är bekräftat också från "muten" som tidigare nekade till att det var så.
Pallal har alltså visat sig vara den som är mest trovärdig hittills.
Citera
2024-08-14, 22:11
Medlem
Citat:
Om jag hade det så hade jag inte pratat om det i tråden i alla fall.

Jag konstaterar att det Pallal sagt hela tiden nu är bekräftat också från "muten" som tidigare nekade till att det var så.
Pallal har alltså visat sig vara den som är mest trovärdig hittills.

Jag frågade inte vem som var mest trovärdig, utan om du sett dessa meddelanden som ska vara så obscena med egna ögon.
Antingen har du sett dem eller inte, så det är enbart ett ja eller nej.
Citera
2024-08-14, 22:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag frågade inte vem som var mest trovärdig, utan om du sett dessa meddelanden som ska vara så obscena med egna ögon.
Antingen har du sett dem eller inte, så det är enbart ett ja eller nej.
Pallal har sagt att Jocke skickar meddelande till Linnea - och det stämde tydligen.
Alltså har Pallal högre trovärdighet än er som försökt påstå att han ljuger om detta.

Jag har visat att Pallal INTE talade om några obscena meddelanden när Pallal påstods ljuga.

Så er kurvkörning funkar inte - ni har sladdat i diket.
Citera
2024-08-14, 22:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är ju en himla tur att du inte är inblandad i detta mer än en fanatisk skrivande människa här eftersom det är totalt bevisat att du faktiskt inte har koll som du försöker att få det till utan bara tar saker ur sin kontext och levererar det son en sanning. Sen går det ett par dagar så förnekar du det.

Pallal har tydligt beskrivit att Jocke skriver som besatt till Linnéa och vill ha henne istället för Jonna.

Sen om du inte kan hitta det för att det ev har raderats härifrån och sen ser det som att det inte har skrivits är inte samma sak som att det inte har skrivits.
Samma sak med det som sagts i Cluees videor som han raderat. Det har sagts och vissa minns vad som sagts och andra kan ha sparat ner det.

Dricker du tex upp glaset med vin framför dig är vinet borta från glaset men det fanns där från början om det exemplet är lättare för dig att förstå.
Pallal har sagt att Jocke skickar meddelanden till Linnea och det stämde tydligen. Pallals tolkning är att Jocke kanske är besatt av Linnea .. på vilken grund Pallal gjort den tolkningen vet vi inte.
Vi vet att han - trots att andra hävdat motsatsen - har rätt i att meddelanden skickats.

Ditt exempel har ingen som helst relevans för diskussionen .. eller vad är det du tror skall "försvinna"/"förbrukas"?
Citera
2024-08-14, 22:54
Medlem
Citat:
Pallal har sagt att Jocke skickar meddelanden till Linnea och det stämde tydligen. Pallals tolkning är att Jocke kanske är besatt av Linnea .. på vilken grund Pallal gjort den tolkningen vet vi inte.
Vi vet att han - trots att andra hävdat motsatsen - har rätt i att meddelanden skickats.

Ditt exempel har ingen som helst relevans för diskussionen .. eller vad är det du tror skall "försvinna"/"förbrukas"?

Jag skrev inte att något ska försvinna eller förbrukas.

Pallal har skrivit på ett sådant sätt som ska få alla att tro att han skriver som besatt till Linnéa och att Jocke vill ha henne istället för Jonna. Det gör Pallal för att manipulera. Det måste väl till och med du förstå.
Det är det vi andra diskuterar kring den biten.

Men för att återgå till Chrippa.
Tror du eller vet att han har misshandlat Linnéa?
Citera
2024-08-14, 23:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Vad fan skulle den där liknelsen med glaset synliggöra då?

Citat:
Pallal har skrivit på ett sådant sätt som ska få alla att tro att han skriver som besatt till Linnéa och att Jocke vill ha henne istället för Jonna. Det gör Pallal för att manipulera. Det måste väl till och med du förstå.
Det Pallal gjort är att vara ärlig om att meddelanden skickats från Jocke till Linnea - vilket nu har bekräftats i tråden av en som t om sett konversation.
Det Pallal gjorde var att dra slutsatsen att Jocke är fixerad - varför han drar den slutsatsen vet vi inte.
Några obscena meddelanden kan jag inte se att Pallal påstår att det handlar om.
Har ni inte diktat ihop det så kan du visa var Pallal skriver det.

Citat:
Totalt ointressant. Vad som hänt mellan dem är mellan dem.
Senast redigerad av micro113 2024-08-14 kl. 23:13.
Citera
2024-08-14, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Du far med osanning, sånt beteende måste stoppas

Vilken skräll att du skulle komma springandes som en vit riddare.. simpa kan du göra i PM!

Vad har den skitstöveln med det här att göra? Förstår att du blir upprörd när någon kritiserar din husgud men försök håll dig till frågeställningen istället.

Hur kan jag fara med osanning om jag ifrågasätter en annans påstående? Finns ingen logik i det överhuvudtaget.

Jag eftersöker inget svar från dig, då det var bland det märkligaste påhoppen.
Citera
2024-08-14, 23:30
Medlem
Citat:

Jag tror att Jockiboy har "litet kutter med Olivia". Varför han inte motsäger sig hon han kallar deras för sina, samt när det skulle handlas inför kräftfesten så var han hur grinig som helst, tills han fick chans att åka och handla, samtidigt som Olivia! Han fick rent av bråttom då...

Ja, jag blev jättebesviken på avsnittet... Lill-killen ville hjälpa till, men endast storasyrran fick bekräftelse och sen att han var grinig, tills ha(Jockiboy)n fick chans för egentid med Olivia?

I övrigt har jag beundrat konstelationen av "Jocke och Jonna" men sen när hon blev gravid, så skulle hon frysas ut när det var minigolf, sen nu, när husvagnen skulle tvättas, hon ville, men han tog över! För att han tyckte att hon måste åka och köpa kräftor...

Ja, då är jag tveksam. Även om jag tycker att Chrippa verkar vara ett påtänt FÅN!!!! Och tusen gånger hellre att jag överlät mina barn till Jockiboy än till den stollen! Men han känns ju så uppenbart påtänd, så vem tar honom ens på allvar?
Senast redigerad av Vildesvinn 2024-08-14 kl. 23:38.
Citera
2024-08-14, 23:47
Medlem
Citat:
Vad fan skulle den där liknelsen med glaset synliggöra då?

Det Pallal gjort är att vara ärlig om att meddelanden skickats från Jocke till Linnea - vilket nu har bekräftats i tråden av en som t om sett konversation.
Det Pallal gjorde var att dra slutsatsen att Jocke är fixerad - varför han drar den slutsatsen vet vi inte.
Några obscena meddelanden kan jag inte se att Pallal påstår att det handlar om.
Har ni inte diktat ihop det så kan du visa var Pallal skriver det.

Pallal la fram det som en sanning, om att Jocke skickat sms och vill ha Linnea. Drar man en egen slutsats, bör det framkomma, annars blir det en trådsanning och sånna gillar du ju inte. Eller det kanske beror på vem som gör det såklart.
Citera
2024-08-14, 23:51
Medlem
Citat:

Ointressant?! Det är väl försjutton inte ointressant om en man misshandlar en kvinna! Det är inte bara vidrigt utan även olagligt.
Nu vet vi ju inte exakt vad som hände.
Linnéa sa att Chrippa misshandlade henne. Men men med öppen hand. Hon har berättat i förhör mer än så.

Jag vet att Chrippa sagt att Linnéa har misshandlat honom. Men det har han ju tagit tillbaka och det ska vi ju tro på har jag läst här.

Men eftersom du försvarar Chrippa och har påpekat att han tagit tillbaka sin lögn så är det väl ok om han misshandlat henne enligt dig.
Usch vad obehagligt.
Senast redigerad av 111-111 2024-08-14 kl. 23:55.
Citera
2024-08-15, 00:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Pallal la fram det som en sanning, om att Jocke skickat sms och vill ha Linnea. Drar man en egen slutsats, bör det framkomma, annars blir det en trådsanning och sånna gillar du ju inte. Eller det kanske beror på vem som gör det såklart.
Det var ju en sanning att han skickat SMS.
Det är ju bekräftat av en som sett konversation men först nekade till SMS:n.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in