Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Jag skrev inte att något ska försvinna eller förbrukas.
Pallal har skrivit på ett sådant sätt som ska få alla att tro att han skriver som besatt till Linnéa och att Jocke vill ha henne istället för Jonna. Det gör Pallal för att manipulera. Det måste väl till och med du förstå.
Det är det vi andra diskuterar kring den biten.
Men för att återgå till Chrippa.
Tror du eller vet att han har misshandlat Linnéa?
Jag tror att Jockiboy har "litet kutter med Olivia". Varför han inte motsäger sig hon han kallar deras för sina, samt när det skulle handlas inför kräftfesten så var han hur grinig som helst, tills han fick chans att åka och handla, samtidigt som Olivia! Han fick rent av bråttom då...
Ja, jag blev jättebesviken på avsnittet... Lill-killen ville hjälpa till, men endast storasyrran fick bekräftelse och sen att han var grinig, tills ha(Jockiboy)n fick chans för egentid med Olivia?
I övrigt har jag beundrat konstelationen av "Jocke och Jonna" men sen när hon blev gravid, så skulle hon frysas ut när det var minigolf, sen nu, när husvagnen skulle tvättas, hon ville, men han tog över! För att han tyckte att hon måste åka och köpa kräftor...
Ja, då är jag tveksam. Även om jag tycker att Chrippa verkar vara ett påtänt FÅN!!!! Och tusen gånger hellre att jag överlät mina barn till Jockiboy än till den stollen! Men han känns ju så uppenbart påtänd, så vem tar honom ens på allvar?