Citat:
Ursprungligen postat av
Saga23
Eller så är det en anklagelse som inte har grund för att de är enklare att skylla på en person som inte är ifrån sverige som de inte gillar, finns massa sätt att anklaga människor för saker de inte gjort för att man har något otalt med dem, väldigt vanligt med att man anmäler till någon myndighet med en lögn i syfte att förstöra eller hämnas på personen på olika vis.
Nämen? Ett gammalt inlägg som jag snubblade över, som jag inte sett tidigare. Tänk att Saga23 kunde komma till sådana insikter. Vem hade kunnat tro något sådant!?
Då ska vi ser här.
Citat:
finns massa sätt att anklaga människor för saker de inte gjort för att man har något otalt med dem
Ja just det, som exempel så har vi en polisanmälan och tre anmälningar till Länsstyrelsen, och ett helt gäng inlägg med anklagelser på sociala medier.
Citat:
väldigt vanligt med att man anmäler till någon myndighet med en lögn i syfte att förstöra eller hämnas på personen på olika vis.
Oj då. Då ska vi se, kan vi tänkas ha några sådana anmälningar i detta fallet?
Jomen, det var ju precis det jag skrev. Inte mindre än tre sådana anmälningar till Länsstyrelsen och en till polisen.
Snacka om att "ljuga i syfte att förstöra eller hämnas" på pappan och dottern "på olika vis".
Märkligt hur någon som ändå argumenterar på detta vis är så totalt förblindad av hat att hon inte ser hur otroligt starkt exakt precis de grejer som hon själv tar upp ovan skiner i detta fallet!