2024-08-14, 19:41
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Nej det skulle jag inte påstå eftersom jag inte är kvar i den tråden. Men denna tråd verkar aldrig dö. Ni är besatta av Fia, jag är inte besatt av någon person i dessa trådar. När skrev i jag det? Det måste vara många år sedan?.

Nä men spelar det för roll att du inte är aktiv där mer? Det var fortfarande du som startade 3 skvallertrådar? Varför lät du dom inte bara vara?

Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Jag pratar om algoritmer. Ju mer ni klickar på Fias TT och pratar om henne på sociala medier desto mer kommer hon att synas. Men det kanske är det ni vill?

Och du bidrar till att bumpa denna tråd till toppen och lyfter allt skvaller om Fia till toppen. Så lämna tråden så kanske vi andra också släpper Fia.
2024-08-14, 19:42
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nu ska hon ju begära obduktion ..en man som gjort och gör oändliga mängder skrivelser lät sin döda mamma ligga i kylrum i många månader för att han ville att hon skulle obduceras efter hon dog på sitt boende , han var också portad ett tag från att träffa sin mamma för att han la sig i och försökte hindra medicinering som behövdes för att den dementa mamman skulle må bra

Det är inte mig emot om Sandra gör något som landar henne i fängelset. Umgås man med Islamister och tar tips från dom får man skylla sig själv.
2024-08-14, 19:52
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Det är inte mig emot om Sandra gör något som landar henne i fängelset. Umgås man med Islamister och tar tips från dom får man skylla sig själv.

Sandra, Marlene, Sofia Palm, Jessica, Null, Mahija, Gräddrumpan Pia Nyberg, Pistol-Malin m.fl. är alla mycket effektiva vandrande reklampelare för att återöppna kvinnohospitalen.
2024-08-14, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Jag kan nog tycka att boendet borde kontaktat S och låtit henne komma dit när de visste att det bara var tal om dagar och veckor om hon kunnat förstå att när kroppens organ ett efter inte kan ge tex dropp eftersom kroppen inte längre kan utsöndra vätska
2024-08-14, 20:13
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Jag kan nog tycka att boendet borde kontaktat S och låtit henne komma dit när de visste att det bara var tal om dagar och veckor om hon kunnat förstå att när kroppens organ ett efter inte kan ge tex dropp eftersom kroppen inte längre kan utsöndra vätska

Tror S hade varit hysterisk och värre än någonsin. Nog schysst att ge mamman en lugn stund innan sömnen.
2024-08-14, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Sandra, Marlene, Sofia Palm, Jessica, Null, Mahija, Gräddrumpan Pia Nyberg, Pistol-Malin m.fl. är alla mycket effektiva vandrande reklampelare för att återöppna kvinnohospitalen.
Plussa på EmilyBumbi..hon hör dit också
2024-08-14, 22:08
Medlem
Parodi på Lagnevall:

https://youtu.be/2eXGp4mF-Vc?si=ZT22Jk8r_YaqdpOu
2024-08-14, 22:31
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Nu ska hon ju begära obduktion ..en man som gjort och gör oändliga mängder skrivelser lät sin döda mamma ligga i kylrum i många månader för att han ville att hon skulle obduceras efter hon dog på sitt boende , han var också portad ett tag från att träffa sin mamma för att han la sig i och försökte hindra medicinering som behövdes för att den dementa mamman skulle må bra
Det va nog han som skjutsade henne idag. Hon sa att hans mamma hade vanvårdats till döds av boendet så han har erfarenhet.
Det blev inget flyttande av väktare eftersom det var stängt och ingen var där. SA satt ju med när Elen* rättade och sa att det heter bårhus, ändå envisas hon med att säga klemaktorie, väldigt märkligt att en 50+ svensk kvinna inte vet att det heter krematorie samt att det är inte där kroppen är såklart.
Frågan är om det blir nån obduktion, hon var gammal och sjuk och kan man verkligen begära det hur som helst?
2024-08-14, 22:38
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Parodi på Lagnevall:

https://youtu.be/2eXGp4mF-Vc?si=ZT22Jk8r_YaqdpOu
Har inte stött på så många demonstrationer i Bergsjön sen han flyttade till en annan stad och SA har ju dragit sig undan också.
Det lär vara hans autism som spelar in i mycket tror jag samt att han vill liksom verka smart och påläst och att människor ska se upp till honom.
Det är inte svårt att imponera på dessa människor tror jag. De verkar vara mottagliga för all möjlig skit, se bara på Musikboss som "lär" alla om hur världen fungerar. Har aldrig fattat hur man kan gå på sån skit.
Han talar om hur korkade vi är i Sverige och att inga lagar gäller eftersom Sverige är ett företag i lagar är policy, vi har en massa pengar på vårt konto som är vårt personnummer och att man inte behöver betala skatt eller lyssna på myndigheter men när folk frågar hur de ska gå tillväga kan han tyvärr inte säga det för då blir han blockerad samt att alla måste tänka själva och googla.
2024-08-14, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Det va nog han som skjutsade henne idag. Hon sa att hans mamma hade vanvårdats till döds av boendet så han har erfarenhet.
Det blev inget flyttande av väktare eftersom det var stängt och ingen var där. SA satt ju med när Elen* rättade och sa att det heter bårhus, ändå envisas hon med att säga klemaktorie, väldigt märkligt att en 50+ svensk kvinna inte vet att det heter krematorie samt att det är inte där kroppen är såklart.
Frågan är om det blir nån obduktion, hon var gammal och sjuk och kan man verkligen begära det hur som helst?
Mannen jag pratar om heter U*f och ägnar nu sin tid åt att skriva meningslösa skrivelser gällande covid, pcr- tester mm till en massa instanser och i dessa bifoga länkar med filmer från deslegitimerade läkare och andra experter
2024-08-14, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Man obducerar inte människor som dött när de förväntas dö
2024-08-15, 00:42
Medlem
Citat:

På det senaste boendet mamman hade levde S rövare. Vrålade, skrek, beskyllde läkaren från Somalia för att vara uska o.s.v. allt i live. Så nä bedömningen var nog riktig men självklart är detta en sorglig historia för alla parter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in