2024-08-14, 19:10
Medlem
Frontlinjens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Fem av dem har redan släppts. Sen är det ju en jävla skillnad på att någon våldtagit någon och att det är planerat och systematiskt. Gslningar finns i alla länder.

Ja, exakt. Att de utreds visar ju att det inte är sanktionerat.
Citera
2024-08-14, 19:11
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaneHaj
Tack för dina länkar.

I en av dom går att läsa:

Israel is descending into civil war on the right of Israeli soldiers to rape Palestinians:

The moderate wing: Rape is wrong, commit genocide by bombing, shooting, and ethnically cleansing them instead

The extreme wing: Israeli soldiers should be allowed to rape Palestinians

Det finns både en politisk vilja. Samt en vilja hos Israels befolkningen, att fortsätta sextortyren.

Sjukt att folk här i tråden stödjer denna barbari!

De extrema israelerna har ungefär lika mycket makt som de svenska nationalisterna. Skillnaden är att de bär lockar i stället för rakade huvuden.

Var är ditt fördömande av massakern i höstas, förresten? Eller just det, jag glömde, ”it’s ok when we do it.”

/AI
Citera
2024-08-14, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frontlinjen
Ja, exakt. Att de utreds visar ju att det inte är sanktionerat.

Att de utreds... Du tror på ryska utredningar också?
Citera
2024-08-14, 19:12
Medlem
Citat:
Bevisen är otvetydiga: Israel bedriver systematiska våldtäkter på palestinier. Israel bevisar ännu en gång att det är en psykopatisk terrorstat.

Israel sitter dessutom på fullt allvar och hävdar att det är ”moraliskt rätt” att sexuellt tortera palestinier:

https://x.com/trtworld/status/1821506044813627790

Även från officiellt håll så är Israel mer upprörda att videon är läckt. Faktiskt så vill man hellre svälta och tortera palestinier:

Att diskutera:
Varför torterar och våldtar Israel palestinier?

Varför är det moraliskt rätt att tortera och våldta palestinier?

Det enda en palle förtjänar bli våldtagen med är en "ten foot pole" i röven.

Vem vill behandla sig och röra vid sånt smuts?

Ja det är både moraliskt riktigt att tortera och "våldta" dessa bestialiska islamistfundamentalister.
Citera
2024-08-14, 19:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rotebro-Retard
Visa mig ditt inlägg där du säger samma sak om 7:e Oktober-folkmordet, sextortyren, stympningarna, halshuggningarna på judiska barnfamiljer och pensionärer.

Om du nu är så humanistisk av dig så har du väl ett inlägg om det.

Men låt mig gå händelserna i förväg, du har inget.
Innebär det att Israels beteende är moraliskt och bra?

Låt mig gå händelserna i förväg, ditt svar är nej.
Citera
2024-08-14, 19:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
De extrema israelerna har ungefär lika mycket makt som de svenska nationalisterna. Skillnaden är att de bär lockar i stället för rakade huvuden.

Var är ditt fördömande av massakern i höstas, förresten? Eller just det, jag glömde, ”it’s ok when we do it.”

/AI
Det är inte sant. De extrema israelerna styr Israel.
Citera
2024-08-14, 19:22
Medlem
Rotebro-Retards avatar
Citat:
Innebär det att Israels beteende är moraliskt och bra?

Låt mig gå händelserna i förväg, ditt svar är nej.

Då hade jag rätt. Självklart känner jag ju till hur ni tokvänster fungerar. Du har inget inlägg som ifrågasätter Hamas folkmord, sextortyrerna, stympningarna, halshuggningarna, och att bränna ihjäl barn som är fastbundna i stolar och all annan barbari på 1200 judiska barnfamiljer och pensionärer den 7:e Oktober.

Men du tycker att det är av största vikt att skriva ett inlägg där en palestinier blir våldtagen av nån IDF:are som tappat moralkompassen.

Är ni muslimer och tokvänster inte lite skeva, så säg? Har inte även ni tappat moralkompassen?
Citera
2024-08-14, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen

/AI

Menar du att Netanyahus regering är moderat?

Hahahahahah. Massmördarapologeterna jobbar övertid idag.

Benjamin Netanyahu som premiärminister för den mest högerinriktade och religiöst konservativa regeringen i landets historia. Koalitionen består av judiska ultranationalistister och religiösa partier som hade fått Hitler att skämmas för sin dåliga insats, i jämförelse.
Senast redigerad av Underfundmedsund 2024-08-14 kl. 19:26.
Citera
2024-08-14, 19:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rotebro-Retard
Då hade jag rätt. Självklart känner jag ju till hur ni tokvänster fungerar. Du har inget inlägg som ifrågasätter Hamas folkmord, sextortyrerna, stympningarna, halshuggningarna, och att bränna ihjäl barn som är fastbundna i stolar och all annan barbari på 1200 judiska barnfamiljer och pensionärer den 7:e Oktober.

Men du tycker att det är av största vikt att skriva ett inlägg där en palestinier blir våldtagen av nån IDF:are som tappat moralkompassen.

Är ni muslimer och tokvänster inte lite skeva, så säg? Har inte även ni tappat moralkompassen?
Ditt inlägg har inget att tillföra i sakfrågan. Bara whataboutism-svammel.

Israels beteende är sjukt. Lär dig hålla två tankar i huvudet samtidigt.
Citera
2024-08-14, 19:28
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Det är inte sant. De extrema israelerna styr Israel.

Citat:
Ursprungligen postat av Underfundmedsund
Menar du att Netanyahus regering är moderat?

Hahahahahah. Massmördarapologeterna jobbar övertid idag.

Benjamin Netanyahu som premiärminister för den mest högerinriktade och religiöst konservativa regeringen i landets historia. Koalitionen består av judiska ultranationalistister och religiösa partier som hade fått Hitler att skämmas för sin dåliga insats, i jämförelse.

Väntar fortfarande på era fördömanden av massakern den sjätte oktober…

/AI
Citera
Medlem
Citat:
Bevisen är otvetydiga: Israel bedriver systematiska våldtäkter på palestinier. Israel bevisar ännu en gång att det är en psykopatisk terrorstat.

Israel sitter dessutom på fullt allvar och hävdar att det är ”moraliskt rätt” att sexuellt tortera palestinier:

https://x.com/trtworld/status/1821506044813627790

Även från officiellt håll så är Israel mer upprörda att videon är läckt. Faktiskt så vill man hellre svälta och tortera palestinier:

Att diskutera:
Varför torterar och våldtar Israel palestinier?

Varför är det moraliskt rätt att tortera och våldta palestinier?

var är bevisen din hamas råtta ?
Citera
Medlem
Rotebro-Retards avatar
Citat:
Ditt inlägg har inget att tillföra i sakfrågan. Bara whataboutism-svammel.

Israels beteende är sjukt. Lär dig hålla två tankar i huvudet samtidigt.

En IDF:ares beteende = "Israels beteende". Så hela Israel fick skulden för att någon våldtog någon? Ditt judehat har gjort dig sinnessjuk, och det gäller inte enbart du utan alla nazister, muslimer, tokvänsterdårar som hatar judar till den grad att det är på nivån sinnessjuk.
Senast redigerad av Rotebro-Retard 2024-08-14 kl. 19:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in