2024-08-04, 13:10
Medlem
Zezzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kullan1
Oskar och Tina postade ett inlägg på deras gemensamma Instagram om att de fick barn ihop tidigare i somras. Kul att det går bra för dem!

Vad heter de på insta?
Citera
2024-08-04, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zezzy
Vad heter de på insta?

Tina_oskar_t
Citera
2024-08-04, 16:33
Medlem
Citat:
Oskar och Tina postade ett inlägg på deras gemensamma Instagram om att de fick barn ihop tidigare i somras. Kul att det går bra för dem!
Kul att du vill hålla igång tråden, tack för det!
Vi har haft så intressanta diskussioner här så det vore tråkigt om tråden dog ut bara för att säsongen är slut.

Apropå Tina så antar jag att hon fått hit sin lilla kille? Hon hade en 2-åring sedan tidigare.
Citera
2024-08-05, 02:18
Medlem
Citat:

Så kul! Jag är glad för deras skull. Har hon fått uppehållstillstånd och är hennes första barn i Sverige också?
Citera
2024-08-05, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Så kul! Jag är glad för deras skull. Har hon fått uppehållstillstånd och är hennes första barn i Sverige också?

Ja, det verkar så
Citera
2024-08-06, 05:27
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Tina_oskar_t
Hittade inte?
Citera
2024-08-09, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Christy gillar verkligen de där små vita korta cykelbyxorna/trosorna, nu ett inlägg på facebook där hon dansar ”sexigt” iförd dem och tidigare utförde hon hushållsarbete klädd i desamma 😀
Undrar hur Tonys kollegor reagerar när de kan se sin arbetskamrats halvnakna fru dansa…..
Själv skulle jag tycka det var pinsamt för hans skull, vore jag hans kollega skulle jag nog säga att nej det har jag inte sett……

Försökte leta video med dessa byxor men kanske var tidsbegränsat. Hursomhelst så har nog Tony två val. Antingen acceptera motvilligt eller se henne lämna, det senare är han för stolt för så han kommer låta henne dansa vidare, frågan är inte om hon träffar en ny kille med mer pengar utan när.
Citera
2024-08-09, 22:23
Medlem
this isn't mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Hittade inte?
De finns om du söker på det namnet, men har privat instagram tyvärr. Vet inte om de accepterar nya följare.
Citera
2024-08-14, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Försökte leta video med dessa byxor men kanske var tidsbegränsat. Hursomhelst så har nog Tony två val. Antingen acceptera motvilligt eller se henne lämna, det senare är han för stolt för så han kommer låta henne dansa vidare, frågan är inte om hon träffar en ny kille med mer pengar utan när.
Idag skriver Christy på facebook att det är barnens första dag på dagis, gott så.
Bara SFI kvar då.
Citera
2024-08-14, 14:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Idag skriver Christy på facebook att det är barnens första dag på dagis, gott så.
Bara SFI kvar då.

Då får väl barnen lära sig svenska till slut.
Tror inte hon är så intresserad av det, hon ska vara hemmafru och Tony sköter resten.
Citera
2024-08-14, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Då får väl barnen lära sig svenska till slut.
Tror inte hon är så intresserad av det, hon ska vara hemmafru och Tony sköter resten.

Det kommer inte funka med hans jobb, han är fukttekniker, inte läkare eller VD. Hon måste skaka av sig barattityden och förhoppningar om lyxlivet i väst och bidra som alla andra låg och mellanklasspar. Vården är enklaste vägen in till ett jobb.
Citera
2024-08-14, 22:25
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Det kommer inte funka med hans jobb, han är fukttekniker, inte läkare eller VD. Hon måste skaka av sig barattityden och förhoppningar om lyxlivet i väst och bidra som alla andra låg och mellanklasspar. Vården är enklaste vägen in till ett jobb.
Hennes familj bodde väl typ 30 pers i ett litet skjul. Höör eller var de nu bor är ju rena lyxen för henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in