2024-07-12, 18:31
Avslutad
I den senaste videon som visades på instagram så stod Christy i profil och putade med rumpan och visade sedan hur vig hon var. Tony satt i soffan och tittade på tv samt läste på telefonen. Väldigt omaka par och man kan fråga sig om någon av dem trivs i relationen.
Citera
2024-07-12, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorkherren
Mattias visade på en oerhörd medvetenhet och hade en plan från dag 1. Inte lätt att komma från Thailand och bo mitt ute i skogen på en gård och inte kunna språket och anpassa ett barn till ny skola. Men de har jobbat med att anpassa sig, ta tag i språk och skolgång och bli självständiga individer som kan skaffa sig jobb och umgänge. Cristy verkar tyvärr ung och naiv och Tony godtrogen och vill inte ställa krav.

Ja man ska nog inte tro att det är lätt att omvandla en 22 årig tjej från barlivet i Cebu till en liten lgh i Bjuv, speciellt inte då tjejen verkar hänga kvar i baren och inte verkar visa något intresse att lära sig svenska eller söka ett jobb. (Ja vet att hon har små barn men man kan få in en fot ändå på t.ex. ett äldreboende och bidra till hemmet, kan inte vara lätt för Tony att försörja familjen på en lön)
Citera
2024-07-16, 10:10
Avslutad
Senaste nytt om relationen mellan Tony och Annika bland annat.

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/%C3%A4lskar-%C3%A4lskar-inte-tony-stoppar-annika-d%C3%A4rf%C3%B6r-f%C3%A5r-hon-inte-tr%C3%A4ffa-barn barnen/ar-BB1q3F2H
Citera
2024-07-18, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/%C3%A4lskar-%C3%A4lskar-inte-tony-stoppar-annika-d%C3%A4rf%C3%B6r-f%C3%A5r-hon-inte-tr%C3%A4ffa-barn barnen/ar-BB1q3F2H
Fattar inte vem den där Jan är, som Annika hänvisar till.
Styvfar säger hon, alltså inte den mannen som Annika bor med?
Som jag förstått det är Annika styvmor och hennes sambo är Tånnys biologiska pappa men efter denna intervju blir jag osäker.
Citera
2024-07-18, 15:27
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Som jag förstått det är Annika styvmor och hennes sambo är Tånnys biologiska pappa men efter denna intervju blir jag osäker.
Annika bor med Tonys pappa, Annika är alltså styvmor. Jan lever alltså med Tonys mamma och blir hans styvfar.
Citera
2024-07-18, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Annika bor med Tonys pappa, Annika är alltså styvmor. Jan lever alltså med Tonys mamma och blir hans styvfar.
Ja det verkar ju som att Jan är styvfar, om jag tolkar intervjun rätt, men lite ovanligt att de nya i familjen har kontakt med varandra.
Behöver ju iofs inte vara trevlig kontakt….
Citera
2024-07-18, 16:24
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen

Det känns som att Annika är helt gränslös och oförmögen att respektera deras förhållande, så jag är inte förvånad. Inte särskilt bra för barnen att höra Annika snacka skit om deras mamma.
Citera
2024-07-18, 16:38
Avslutad
Citat:
Ja det verkar ju som att Jan är styvfar, om jag tolkar intervjun rätt, men lite ovanligt att de nya i familjen har kontakt med varandra.
Behöver ju iofs inte vara trevlig kontakt….

I programmet såg man både Tonys far, Annika, Tonys mor och Jan fira jul tillsammans.

Nu senast när Melissa fyllde år så firade Tonys far, mor och Jan födelsedagen men inte Annika.
Citera
2024-07-25, 11:07
Medlem
Christy gillar verkligen de där små vita korta cykelbyxorna/trosorna, nu ett inlägg på facebook där hon dansar ”sexigt” iförd dem och tidigare utförde hon hushållsarbete klädd i desamma 😀
Undrar hur Tonys kollegor reagerar när de kan se sin arbetskamrats halvnakna fru dansa…..
Själv skulle jag tycka det var pinsamt för hans skull, vore jag hans kollega skulle jag nog säga att nej det har jag inte sett……
Citera
2024-07-26, 13:22
Avslutad
Christy visar sig varje dag på samtliga digitala plattformar, senaste dagarna i djupet urringade klänningar. Tony gillar kanske att visa upp sin fru..
Citera
2024-07-26, 19:03
Medlem
Lecapitaines avatar
Citat:
Olle heter Tonys biologiska pappa. Jan är styvpappa, gubben med vitt hår och glasögon.
Citera
2024-08-04, 09:00
Medlem
Oskar och Tina postade ett inlägg på deras gemensamma Instagram om att de fick barn ihop tidigare i somras. Kul att det går bra för dem!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in