Kurt kurt kurt, din lågbegåvade lilla pedofil. Vet knappt var jag ska börja svara på din idioti.
Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Hur tänker du att det ska gå till, när ni sitter och hånar henne på TT? Då blir hon bara ännu mer hämndlysten.
Varken jag eller någon annan i denna tråd sitter på TT och hånar henne. Fia är så allergisk mot verkligheten och andras åsikter att hon blockar personer redan innan dom kommit in på hennes lives.
Därför var det lite trevligt att ha henne här i tråden. Då hon är maktlös på ett diskussionsforum och inte kan radera alla åsikter hon inte vill höra.
Med det sagt så blir en normalbegåvad och normalfuntad människa inte mer hämndlysten av ev glåpord. Det hör mer till bonde-segmentet av befolkningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Soc ska man aldrig låta vara. De ska ha den kritik de förtjänar. Sveriges i särklass sämsta myndighet som nästan bara förstör för barn och människor. 80-85% kvinnor med vänsterextrema åsikter ska inte ha makt över familjer och deras barn.
Vore dock bättre för ditt mående om du lät dom vara och lämnade Fia och denna tråd ifred.
Du får jättegärna lämna din statistik utanför detta forum också. För allas måendes skull.
Men om soc nu ska ha all kritik dom förtjänar så ska likaså värdelösa föräldrar och Fia ha all den kritik dom förtjänar. Och oj vad det är lätt att hitta fel i deras och dina påståenden.
Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Nej det går inte att prata med en sekt som redan bestämt sig för att socialtjänsten aldrig kan göra fel. Det är ganska tydligt.
Försöker förklara varför Fia gör som hon är, men det är inte så intressant förstås.
Hörrö du den autistiska akademikern, du bör nog kolla upp definitionen av ordet sekt. Du framstår lågbegåvad när du använder avancerade ord på fel plats.
Du har absolut 0 koll på varför Fia är som hon är då du inte känner henne. Eller är det något du glömt berätta?
Att du skyller alla världens problem på soc förvånar ingen, men det finns lixom inga belägg för det annat än ”tro mig”. Och sådan mentalitet fungerar bara bland lågbegåvade, outbildade och bönder.
Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Jag lämnar henne ifred. Tittar aldrig på hennes lives. Kommenterar inte, skvallrar inte om personer jag inte känner.
Det var ett konstigt sätt att lämna henne ifred på. Du sitter i en tråd om henne. Kommenterar på det mesta som rör henne.
Du ursäktar henne och hennes beteende.
Du har interagerat med henne här på forumet.
Nog rena motsatsen till det du själv förespråkar.