2024-08-13, 16:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
gick det åt helvete med frugan?

Det var väl det minsta problemet om man säger så. Han var iof redan sjukskriven när hans kändisskap tog fart. Man kan ju tro att det inte kan bli så mycket värre vid första anblicken. Fast det kan det ju såklart och så blev det. En VD som går i pension hamnar ju inte i misär bara för arbetslivet är slut. Det är andra faktorer som spelar in hur livet blir efter Dumpenkändisskapet.

Eller bland skinkryttarna har jag svårt att se att dom drabbas socialt av sina böjelser för pojkrumpor. Umgås dom med andra skinkryttare är det helt "normalt" i deras kretsar att tråna efter pojkrumpa till och från.
Senast redigerad av blompissare 2024-08-13 kl. 16:27.
Citera
2024-08-13, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Jag blir nästan irriterad på hur korkad han är. Hur kan man å ena sidan vara så smart att man kan doktorera i ett sånt ämne, men samtidigt fastna i Dumpens nät? Paja hela livet för sex som han lika gärna skulle kunna ha med en kille i sin egen ålder.

Pedofildriften är starkare än det sunda förnuftet.. Det är vad alla dessa gäddor har gemensamt..
Citera
2024-08-13, 16:56
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Det var väl det minsta problemet om man säger så. Han var iof redan sjukskriven när hans kändisskap tog fart. Man kan ju tro att det inte kan bli så mycket värre vid första anblicken. Fast det kan det ju såklart och så blev det. En VD som går i pension hamnar ju inte i misär bara för arbetslivet är slut. Det är andra faktorer som spelar in hur livet blir efter Dumpenkändisskapet.

Eller bland skinkryttarna har jag svårt att se att dom drabbas socialt av sina böjelser för pojkrumpor. Umgås dom med andra skinkryttare är det helt "normalt" i deras kretsar att tråna efter pojkrumpa till och från.

Det är nog ingen som höger ögonbrynen där över lite matolja i analen.
Citera
2024-08-13, 17:11
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atinySetare
Vilken gädda har haft mest fallhöjd hittils?
Man kan också se fallhöjd på så olika sätt, som hög position i samhället, en person som är ansedd och respekterad socialt i sin omgivning och/eller bara definiera det som en person som förlorar mycket, må det vara pengar, arbete, personer.

Är det störst negativ effekt för en yngre gädda som förstör sin framtid genom att skicka snoppbild till vad han tror är en trettonåring eller en äldre som förlorar jobb och medlemskap i golfklubben på äldre dagar, kanske sin livspartner denne bekvämt vant sig vid ska finnas där när han äcklar sig vid sidan om eller en person mitt i livet vars firma kanske har moralklausuler och där det sprider sig som en löpeld i branschen? Svårt att bedöma så.
Citera
2024-08-13, 17:39
Medlem
På tal om doktorander, vart tog den utlovade forskaren i Lund vägen?
Citera
2024-08-13, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Det är nog ingen som höger ögonbrynen där över lite matolja i analen.

Nu är det faktiskt så att Hank är just en av gäddorna som fått en gedigen självberättande efteranalys. Fallet utgörs nödvändigtvis inte av vad som stod i chattexterna eller filmskådespelet.

Hank har tyvärr inte riktigt alla indianer i kanoten längre. Han verkar leva i sin egna lilla verklighet nuförtiden och ser ut därefter också.
Citera
2024-08-13, 17:49
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Nu är det faktiskt så att Hank är just en av gäddorna som fått en gedigen självberättande efteranalys. Fallet utgörs nödvändigtvis inte av vad som stod i chattexterna eller filmskådespelet.

Hank har tyvärr inte riktigt alla indianer i kanoten längre. Han verkar leva i sin egna lilla verklighet nuförtiden och ser ut därefter också.

vaaa vart kan man se bild på hur han ser ut nu för tiden? Ps akta dig för Hank. Han är utbildad i att döda.
Citera
2024-08-13, 17:50
Medlem
Core.s avatar
Citat:

Jag hittade den gädda ni pratar om på dumpen, men vad vet ni mer? Skvaller från tråden? Har han själv lagt upp något?
Citera
2024-08-13, 17:52
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atinySetare
Vilken gädda har haft mest fallhöjd hittils?

Jag skulle nog gissa på den där forskaren med sydamerikansk, eller om det var spansk bakgrund, som skulle träffa en pojke på Medborgarplatsen. Aktiv inom statliga RISE, professor, ledde projekt för att få barn och ungdomar aktiva inom naturvetenskap, poster-boy på deras hemsida, ägde flera bolag, frun skötte ett slott med konferens- och restaurang-verksamhet, son i liknande ålder som det tilltänkta offret. En joggingtur i blå dunjacka mot rödljus senare så satt han på planet hem.
Citera
2024-08-13, 17:53
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Core.
Jag hittade den gädda ni pratar om på dumpen, men vad vet ni mer? Skvaller från tråden? Har han själv lagt upp något?

Hans snopp är 2dm lång och det var inte ETT bajs...
Citera
2024-08-13, 18:06
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palikir
Ifall han får vara kvar föreslår jag att Patrik & Sara dyker upp på hans disputation (som är alltid är allmänna) och ställer frågor. "Varför skriver man sånt till ett barn?" "Har du en tvillingbror?"

Citat:
Ursprungligen postat av Shrubbery
Stor komik! Följdfråga: "Varför ljög du innan om att du har en tvillingbror?".

Ja! Det där är en fantastiskt bra idé. Än så länge står han kvar i KTHs personalkatalog men jag tvivlar på att han gör det när terminen drar igång om en knapp månad. Det lär ha kallats till ett obligatoriskt krismöte på institutionen.

Om han mot all förmodan blir kvar måste ju någon gå dit och ställa obekväma frågor vid disputationen om en sisådär 4-5 år. Tyvärr uttrycker sig gäddan väldigt försiktigt i chatten så det finns inget riktigt roligt att fråga om.
Citera
2024-08-13, 21:06
Medlem
KrossedOuts avatar
Ny gädda. En asiat med liten kuk. https://dumpen.se/2024/08/13/kaken-eller-kuken-napp-465-helsingborg/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in