2024-08-13, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av palikir
#464 är ingen matematiker för helvete. Han är ingenjör som doktorerar inom elkraftteknik.

Jaja.. undrar också vad som händer med honom nu. Som doktorand får man 4/5-års kontrakt. Man arbetar man väldigt mycket själv i det ensamma och handledarna vill såklart att man gör klart sin avhandling. Han kan säkert jobba hemifrån 95% av tiden.

Dock verkar han precis ha börjat (2023) och jag hittar inga publikationer i hans namn (förutom hans Master-uppsats). Så han är nog ganska lättsparkad. Ingen stor investering åt skogen liksom.

Ifall han får vara kvar föreslår jag att Patrik & Sara dyker upp på hans disputation (som är alltid är allmänna) och ställer frågor. "Varför skriver man sånt till ett barn?" "Har du en tvillingbror?"

Jag blir nästan irriterad på hur korkad han är. Hur kan man å ena sidan vara så smart att man kan doktorera i ett sånt ämne, men samtidigt fastna i Dumpens nät? Paja hela livet för sex som han lika gärna skulle kunna ha med en kille i sin egen ålder.
Citera
2024-08-13, 11:08
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Är det bara jag som tror 464 kommer klara sig bra, det rinner av. Eller underskattar jag dumpens kraft?

Men visst, det är lätt att hamna på sniskan idag, jämfört med tex 80-talets skyddnät.

Jag läste chatten lite snabbt, men var det uttalat att det var sex dom gällde?
Senast redigerad av LudvigSigurdDavid 2024-08-13 kl. 11:10.
Citera
2024-08-13, 11:31
Medlem
Citat:
#464 är ingen matematiker för helvete. Han är ingenjör som doktorerar inom elkraftteknik.

Jaja.. undrar också vad som händer med honom nu. Som doktorand får man 4/5-års kontrakt. Man arbetar man väldigt mycket själv i det ensamma och handledarna vill såklart att man gör klart sin avhandling. Han kan säkert jobba hemifrån 95% av tiden.

Dock verkar han precis ha börjat (2023) och jag hittar inga publikationer i hans namn (förutom hans Master-uppsats). Så han är nog ganska lättsparkad. Ingen stor investering åt skogen liksom.

Ifall han får vara kvar föreslår jag att Patrik & Sara dyker upp på hans disputation (som är alltid är allmänna) och ställer frågor. "Varför skriver man sånt till ett barn?" "Har du en tvillingbror?"

En annan berättigad fråga vore: ”Hur är din syn på tändningsmönster inom elkraftstekniken? Blir det skevt om man har kopplat fel?”
Citera
2024-08-13, 11:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Jag blir nästan irriterad på hur korkad han är. Hur kan man å ena sidan vara så smart att man kan doktorera i ett sånt ämne, men samtidigt fastna i Dumpens nät? Paja hela livet för sex som han lika gärna skulle kunna ha med en kille i sin egen ålder.

Du missar att gäddan är en skinkryttare. Det är helt "normalt" i deras kretsar med allehanda perversioner. Det är när andra ögon får se deras aktiviteter som det blir lite besvärligt.

Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Är det bara jag som tror 464 kommer klara sig bra, det rinner av. Eller underskattar jag dumpens kraft?

Men visst, det är lätt att hamna på sniskan idag, jämfört med tex 80-talets skyddnät.

Jag läste chatten lite snabbt, men var det uttalat att det var sex dom gällde?

När en skinkryttare pratar och träffar någon utomstående av samma kön är det alltid en underliggande sexuell (bak)tanke.
Senast redigerad av blompissare 2024-08-13 kl. 11:47.
Citera
2024-08-13, 12:11
Medlem
Leibachs avatar
Citat:

"Du har ett skevt tändningsmönster", "Ta det här kortet, kompis".
Citera
2024-08-13, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroxex
En annan berättigad fråga vore: ”Hur är din syn på tändningsmönster inom elkraftstekniken? Blir det skevt om man har kopplat fel?”
Flashback humor när den är som bäst.
Citera
2024-08-13, 15:39
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroxex

ahahahha jag dööör
Citera
2024-08-13, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta

Flashback humor när den är som bäst.

Bang on target!
Citera
2024-08-13, 15:53
Medlem
Citat:

Stor komik! Följdfråga: "Varför ljög du innan om att du har en tvillingbror?".

Citera
2024-08-13, 15:59
Medlem
Vilken gädda har haft mest fallhöjd hittils?
Citera
2024-08-13, 16:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av atinySetare
Vilken gädda har haft mest fallhöjd hittils?

Intressant fråga. För att ge ett någorlunda bra svar krävs en ingående efteranalys hur gäddan har det i dagsläget gentemot hur det var innan.

Dom som har det bra ställt innan har ofta bättre säkerhetssele vid fall gentemot dom som inte har något alls innan kändisskapet.

Hankisen har ju verkligen nått rock bottom. Man vet ju inte vad man har förrän man förlorat det.
Citera
2024-08-13, 16:13
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Intressant fråga. För att ge ett någorlunda bra svar krävs en ingående efteranalys hur gäddan har det i dagsläget gentemot hur det var innan.

Dom som har det bra ställt innan har ofta bättre säkerhetssele vid fall gentemot dom som inte har något alls innan kändisskapet.

Hankisen har ju verkligen nått rock bottom. Man vet ju inte vad man har förrän man förlorat det.

gick det åt helvete med frugan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in