2024-08-09, 19:52
Medlem
randomdudeReloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsfarfeg
Testade precis och jag kommer in.
Jag använder dock en sparad länk, inte archetyp.cc om det är vad du gjort.

Kan vara bra att någon postar följande uppdatering från ASNT rörande archetyp.cc:

NOTERA!!!
I citatet ovan så finns det 5st olika .onion-adresser.
Dessa är äkta och jag har själv satt dessa som bokmärken.

De som inte litar på mig finner annars citatet ovan från ASNT på archetyps forum, under följande:

Forum -> Announcements -> Archetyp.cc got nullrouted
Nice try agent Schlomo
Citera
2024-08-09, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FemKiloGuld
Ligger Archetyp nere?
Näe, archetyp fungerar problemfritt.
Däremot så är archetyp.cc nere, och det verkar inte som att den kommer att kunna komma tillbaka enligt ett inlägg från admin på archetyps forum. Så har man inte en sparad länk så är man mer eller mindre körd att kunna hitta en 100% säker länk, såklart finns det vissa sidor runt om på tor som för tillfället har en legit länk, men då man inte kan verifiera länken så är det inte säkert att länken kommer förbli legit.
Om man vet hur man når dread-forum så kan man hitta ett verifierat inlägg från archetyps admin (aka:ASNT/BigBossOfArchetyp) med länkar som går att verifiera, men alla länkar som finns öppet på nätet är alltid en risk att använda..
Citera
2024-08-12, 15:52
Nu verkar hela Archetyp ligga nere. Kommer varken in på archetyp.cc eller min privata mirror.
Citera
2024-08-12, 23:48
Medlem
Har tagit oskulden på DN nu med lite piller/läkemedel. Helt safe skulle jag säga, inget som luktar eller skramlar när man skakar..

Hur safe eller o-safe är egentligen annat?

Jag skriver lite funderingar så får ni kommentera.

Gräs/Hasch. Stor risk att åka fast, men inga direkta följder av polis?

MDMA/E/Tjack/LSD. Liten risk att åka fast, men om man gör det så blir det en polisutredning?

Svampar. Luktar dessa? Ingen massiv polisutredning skulle jag tippa.

Opiater. Kan hundar sniffa upp sånt här? Man har väl förresten maskiner som sniffar nu för tiden?

Har läst att Tramadol kan vara en latjo drog, är det något som fastnar hos posten och blir det någon seriös polisutredning?
Citera
2024-08-13, 09:25
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perreq
Har tagit oskulden på DN nu med lite piller/läkemedel. Helt safe skulle jag säga, inget som luktar eller skramlar när man skakar..

MDMA/E/Tjack/LSD. Liten risk att åka fast, men om man gör det så blir det en polisutredning?

Opiater. Kan hundar sniffa upp sånt här? Man har väl förresten maskiner som sniffar nu för tiden?

Har läst att Tramadol kan vara en latjo drog, är det något som fastnar hos posten och blir det någon seriös polisutredning?
Piller är absolut en risk. De scannar paket och har du otur scannar dem ditt. Då spelar det ingen roll om det skramlar eller luktar även om det såklart är större risk att de blir intresserade av paketet om det skulle göra det. Ang. resten är det enda jag beställt svamp av det du skriver och det känns i stort sett riskfritt iaf. om du köper av en säljare där som har grym stealth och köp helst då i pulverform.

Funderar på att köpa där de skickar som rekommenderat brev av flera olika anledningar. Men är inte det lika riskabelt som om de skickar hem. Eller är det att stealthen är mycket bättre då? Vad är det för fördel med att skicka som rek? De kan ju kolla såna brev också. Du som köpt kan spåra paketet men tänk om (inte för det lär hända men iaf.) att snuten står där och väntar på dig? Eller tänker jag fel?
Citera
2024-08-13, 14:16
Avstängd
hur riskabelt är det med utlandet? Tänker hash har ändå bra pris inrikes så glömmer bort gräs o hash men piller pulver o sånt? Under 50 g typ, är det värt att köpa på arch från eu till sverige? Eller brukar man alltid åka fast? Har alltid handlat inrikes
Citera
2024-08-13, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
hur riskabelt är det med utlandet? Tänker hash har ändå bra pris inrikes så glömmer bort gräs o hash men piller pulver o sånt? Under 50 g typ, är det värt att köpa på arch från eu till sverige? Eller brukar man alltid åka fast? Har alltid handlat inrikes
Alltid större risk att beställa från utlandet. Tänk att ditt paket först landar hos Tullverket (som för övrigt är mycket bättre på att hitta droger än t.ex polis/postnord. Man har också tillgång till t.ex röntgenmaskiner, hundar och liknande som används flitigt.) sedan till Postnord (som nu för tiden ofta har insatser med polisen och hittar mycket) innan det landar hos dig.
Dessutom gör du dig skyldig till smuggling om du beställer från utlandet, inrikes heter det "Försök till narkotikabrott" så länge polisen inte kan bevisa att det faktiskt är du som har beställt paketet osv.
Citera
2024-08-13, 14:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Alltid större risk att beställa från utlandet. Tänk att ditt paket först landar hos Tullverket (som för övrigt är mycket bättre på att hitta droger än t.ex polis/postnord. Man har också tillgång till t.ex röntgenmaskiner, hundar och liknande som används flitigt.) sedan till Postnord (som nu för tiden ofta har insatser med polisen och hittar mycket) innan det landar hos dig.
Dessutom gör du dig skyldig till smuggling om du beställer från utlandet, inrikes heter det "Försök till narkotikabrott" så länge polisen inte kan bevisa att det faktiskt är du som har beställt paketet osv.
Asså blir ändå målvakt så det är ingenting jag skulle åka på, sen kan vem som helst beställa droger i ditt namn så är det bara att neka, undrar teoretiskt för fan archetyp används över hela eu ändå många som köper och lägger omdömen o sånt men har inte stått på svenska, ifall man kan hitta någon bra med bra stealth så kanske det an vara värt det, men får läsa lite om det innan jag bestämmer mig då jag inte brukar andra droger förutom röka så mycket men skulle va najs att spara en bra peng.
Citera
2024-08-13, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perreq

finns inget som är safe längre, blir de taget är det ingen stor risk för påhälsning men skulle du beställa fortsatt speciellt något högre upp i straffskalan så så vet man aldrig vad eller när polisen väljer att göra något. beställer du hyfsat regelbundet kommer du få med polisen att göra på ett eller annat sätt och hamna i misstanketregister. mitt första brev som blev taget hade några oxy i sig så de är absolut inte helt safe för att de inte luktar
Senast redigerad av Psykoslek 2024-08-13 kl. 15:05.
Citera
2024-08-13, 15:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslek
finns inget som är safe längre, blir de taget är det ingen stor risk för påhälsning men skulle du beställa fortsatt speciellt något högre upp i straffskalan så så vet man aldrig vad eller när polisen väljer att göra något. beställer du hyfsat regelbundet kommer du få med polisen att göra på ett eller annat sätt och hamna i misstanketregister. mitt första brev som blev taget hade några oxy i sig så de är absolut inte helt safe för att de inte luktar
speak for urself, har haft över 200 beställningar och jag har aldrig haft med polisen eller misstankar att göra. Beställer sen 2018
Citera
2024-08-13, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
speak for urself, har haft över 200 beställningar och jag har aldrig haft med polisen eller misstankar att göra. Beställer sen 2018

om du beställt regelbundet med flera beställningar i månaden senaste halvåret och inte fått något taget har du helt otrolig tur och det lär inte dröja innan det sker
Citera
2024-08-13, 17:37
Medlem
fl0bbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslek
om du beställt regelbundet med flera beställningar i månaden senaste halvåret och inte fått något taget har du helt otrolig tur och det lär inte dröja innan det sker

instämmer, polare beställde för inte sålänge sedan från utlandet för första gången och fick ett samtal direkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in