2024-08-13, 10:11
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Så du försöker enbart få reaktioner? Är ingen seriös längre här? Försöker ändå vara seriös. Kalla det gråtfärdig om du vill.
En pik här och där är okej, men du menar att du bara drivit sedan säsongsstart?

Jag tycker mer att det är tröttsamt faktiskt. Slänger ur dig saker, tjafsar emot, skojade bara när du hade fel..

Tillbaka till Leach då! Vad anser du idag vara ett bra pris om ni "måste" ta honom?
Nej. Det är du som reagerar som ett litet upprört barn varje gång du inte håller med om något.

Pris som i övergångssumma? Kan han vara värd 5-7 miljoner kanske? Betalar vi över 10 blir jag besviken.
2024-08-13, 10:15
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Nej. Det är du som reagerar som ett litet upprört barn varje gång du inte håller med om något.

Pris som i övergångssumma? Kan han vara värd 5-7 miljoner kanske? Betalar vi över 10 blir jag besviken.
Du menar när folk tramsar för att det är så tydligt att dom inte har koll eller enbart tramsar..

Ja, som i övergångssumma. Säljer vi för under 10 blir jag besviken. Visst att Bosse har byggt upp att det ska vara enkelt att lämna om man vill osv, men vafan. Sätt exempel och på läktaren när vi har råd med att vaska några miljoner.
2024-08-13, 11:05
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag hoppas någon gräver lite i Leach Holm-historien. Här finns ju hundar begravda.

Är det inte bara lite sedvanlig mobbningskultur a la Kimmler då?

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/fros-ute-och-vuxenmobbade-spelare-kunde-ha-skott-det-battre---vi-lagger-oss-/

Tror de är lite olika komponenter inblandat. Hade varit kul få veta.

Stensson bråkar sig bort = King dif hjärta
SLH gör liknande = största horungen svikare

Oh the irony

—-

Verkar vara lite av ett nytt koncept Bosse prövar sig på. Bosse värvar en spelare cokehyena går i taket och hajpar sönder värvningen här och sen säljs den som en flopp efter ett halvår. Det är inte bara en slump utan faktum nu..Cokehyena har fått byta idol affischerna hemma i Småland ett antal gånger vid de här laget.
Senast redigerad av buisnismannen 2024-08-13 kl. 11:16.
2024-08-13, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag hoppas någon gräver lite i Leach Holm-historien. Här finns ju hundar begravda.

Börjar ju bli en del spelare nu som kommer till diffen och lämnar igen väldigt snabbt, bara senaste året utan att kolla upp alla spelare dom släppt så har vi Oliver Berg, Musa, Milleskog och nu mest troligen leach holm.
2024-08-13, 11:33
Medlem
Citat:
Du menar när folk tramsar för att det är så tydligt att dom inte har koll eller enbart tramsar..

Ja, som i övergångssumma. Säljer vi för under 10 blir jag besviken. Visst att Bosse har byggt upp att det ska vara enkelt att lämna om man vill osv, men vafan. Sätt exempel och på läktaren när vi har råd med att vaska några miljoner.
Blir ganska många miljoner som vaskas isåfall. Kan säkert vara utbetalningar på uppemot 10 miljoner för hela kontraktstiden. Visst har ni råd med det, men att börja resonera så är farligt då pengarna försvinner snabbt.
2024-08-13, 12:52
Medlem
Citat:

Finns väl ingen större anledning till att ni skulle tjäna massa på att köpa Stensson och sälja Leach. Lika gamla, samma position, typ lika bra. Bosse får ju den ersättaren han vill ha.
2024-08-13, 13:30
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Börjar ju bli en del spelare nu som kommer till diffen och lämnar igen väldigt snabbt, bara senaste året utan att kolla upp alla spelare dom släppt så har vi Oliver Berg, Musa, Milleskog och nu mest troligen leach holm.

Jag förstod aldrig riktigt varför milleskog drog tyckte han ändå levererade?
2024-08-13, 13:32
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Jag förstod aldrig riktigt varför milleskog drog tyckte han ändå levererade?

Jag fattade heller inte. Tyckte han såg utvecklingsbar ut, stark i duellerna och bra genombrottsspelare. Bättre än flera Djurgårdsspelare, till exempel Fallenius.
2024-08-13, 13:33
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Eller också vill SLH spela i en klubb som vinner titlar och presterar i europa? Det blir ett ganska kraftigt steg uppåt på karriärstegen för honom.
Djurgården är 2:a i Allsvenskan och 82:a på UEFAs klubbranking.

Häcken är 7:a i Allsvenskan och 206:a på UEFAs klubbranking.

Kraftigt steg upp vet jag inte, men kanske mer speltid.
2024-08-13, 13:44
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:

Jag skulle tänka så här:

Ryktas om att SLH har haft hög svansföring både i BP och hos oss. Vi skulle inte sälja till Häcken utan anledning. Antagligen har det skurit sig på något vis.
2024-08-13, 13:50
Medlem
eternussermos avatar
Sundgren d.y ryktas tillbaka till Solna
2024-08-13, 13:59
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Jag skulle tänka så här:

Ryktas om att SLH har haft hög svansföring både i BP och hos oss. Vi skulle inte sälja till Häcken utan anledning. Antagligen har det skurit sig på något vis.

Nu vet jag du bara är ett troll men hade varit kul höra dina tankar om detta istället för att bara skifta fokus och ignorera. Mr viss insyn i djurgården

2023 värvades: Berg, Milleskog, Carlos Moros, Bergström, Odefalk, Kaib och din största idol Musa Qarabag

Ovan lämnade bakvägen inom loppet av 6-12 månader.

Samma mönster följer värvningar som gjorts i år. Något är ruttet i Kimmlers och gnagar-Bosses klubb.

Svara på de istället för sprida skit om andra klubbar. Nolla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in