Citat:
Ursprungligen postat av
Free12
Så du kan inte vara seriös. Häcken och Bajen är bäst för båda har ett guld att skryta med och alla spelare där är världens bästa.. Ni skulle ha gått för Bergvall, vet att du tyckte han sög men nu har bevisat motsatsen och ni hade kunnat sälja en sådan spelare för 750 utan problem. Häckens trupp nu måste vara värderad till 2 miljarder medans Bajen slåss strax bakom? Ändå hyllar du aldrig andra lag som slåss bättre med rent skräp.
Som sagt, senaste åren är vi tvåa bakom MFF när det kommer till att vinna titlar. Om du blir så upprörd över denna verklighet får du nog snacka med en psykolog eller något?
Jag hyllar ofta andra lag. MFF har jag nog nämnt som klart bäst i år ett antal gånger? Mjällby, BP och Sirius är andra lag som jag varit sjukt imponerad över i år och som tagit tydliga steg både sportsligt och ekonomiskt. Där har vi 3 lag som alla skulle kunna vinna något guld dom närmaste 10 åren när dom får en riktigt fin träff.
Varför blir du så förnärmad över att jag inte är eld och lågor över en 27-årig bänkspelare från Djurgården? Du måste väl ändå förstå att jag hellre ser en 18-årig supertalang få den speltiden istället? En supertalang som trots att han knappt får spela redan dragit till sig bud på 40 milj kr från Celtic. Men nä, låt oss gå allin för Samuel Fucking Leach Holm. Säger inte att han är värdelös eller ens att han kommer göra det dåligt hos oss, säger bara att Dahbo skulle göra det minst lika bra direkt och utvecklas till en mycket bättre spelare på sikt som dessutom kommer inbringa klubben stora pengar.
Så Bergvall har gjort något assist mot något japanskt skämtlag i en träningsmatch och du ser det som bevis för att han håller för PL? Fan, t o m deras tränare gick ju ut med försiktig kritik i media. Mot en ung svindyr spelare dom precis har värvat. Det borde få varenda varningsklocka som finns att ringa..