2024-08-12, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellerinen-2
Man ska vara JÄVLIGT försiktig med sånt där, man vet aldrig var bilder/filmer kan hamna! "Internet glömmer aldrig" - det ligger mycket sanning i det.

Lycka till att hitta ett 10 årig gammalt porrklipp. Internet glömmer det mesta faktiskt.
Citera
2024-08-12, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Sedan en snubbe la ut ett klipp av mig på flera porrsiter utan min tillåtelse så har jag nolltolerans mot sånt.

Lyckades du radera de?

Hur kände du när du upptäckte detta? Hur var det? Hur mådde du? Polisanmälde du?
Citera
2024-08-13, 00:01
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midtown
Lyckades du radera de?

Hur kände du när du upptäckte detta? Hur var det? Hur mådde du? Polisanmälde du?

Jag mådde skit så klart. Klippet hade hundratusentals visningar. Har försökt få bort det men det dyker bara upp igen och igen på olika sidor så jag har gett upp och gått vidare. Gick till polisen men de la ner det direkt, de ville väl inte lyssna på någon gammal knarkare. De tyckte nog jag fick skylla mig själv. Det här var väl en tio-femton år sedan nu så det är historia. Men jag tittar aldrig på porr för jag är rädd att jag skall råka se det klippet igen.
Citera
2024-08-13, 00:05
Bannlyst
Citat:
Jag mådde skit så klart. Klippet hade hundratusentals visningar. Har försökt få bort det men det dyker bara upp igen och igen på olika sidor så jag har gett upp och gått vidare. Gick till polisen men de la ner det direkt, de ville väl inte lyssna på någon gammal knarkare. De tyckte nog jag fick skylla mig själv. Det här var väl en tio-femton år sedan nu så det är historia. Men jag tittar aldrig på porr för jag är rädd att jag skall råka se det klippet igen.

Okej. Vad tråkigt. Vilken idiot till kille du hade.
Citera
2024-08-13, 00:16
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midtown
Okej. Vad tråkigt. Vilken idiot till kille du hade.

Du anar inte... Idiot är bara förnamnet.
Citera
2024-08-13, 01:01
Medlem
StektSkitkorvs avatar
Citat:
Du anar inte... Idiot är bara förnamnet.
Förtjänade du det?
Citera
2024-08-13, 07:39
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmegmaFri
Självklart får jag det.
I precis alla situationer.
Hon är en duktig slyna som gör som hon blir tillsagd helt enkelt.

Givetvis bara till för privat bruk.

Ja, det var väl så man la fram det i alla fall.

Har sett ett antal fitt- och knullbilder/filmer på polarnas flickvänner/fd flickvänner faktiskt, och nån gång även visat.

Så här när man blivit äldre så kan jag inte förstå vad som var så jävla roligt eller spännande med det faktiskt.
Citera
2024-08-13, 08:34
Medlem
Det har nog hänt i samtliga relationer jag har varit i åtminstone.verkligen inte på en g9ng, nen när ömsesidigt förtroende finns.
Citera
2024-08-13, 09:57
Medlem
Dille24s avatar
Givetvis har man fått ta bilder! Min fru gillar att gå naken både hemma och på stranden så det har funnits många tillfällen. Får mest kick av att ta bilden så de brukar raderas efteråt..

Som någon skrev så finns det miljoner bilder på internet men det är ju något speciellt med bilder på sin egen kvinna.

Är ganska övertygad om att internet glömmer men ser ingen anledning att lägga upp bilder ifall någon trots allt skulle hitta dem. Försökte hitta bilderna på Robinson Emma som fanns överallt för 15-20 år sedan men kammade noll. Då var hon tom en offentlig person!

Tycker att det är lite överdriven rädsla! Har fått ta nakenbilder på alla mina flickvänner, men raderat allt efter att vi gjort slut. Ibland ångrar man det förstås...
Citera
2024-08-13, 10:41
Medlem
StektSkitkorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindre.Rimpi
Säljer ni dessa filmer sen på Tradera å vad är priset?
Nej jag runkar till dom. Porr är för losers men jag är villig att gå halvvägs - att se mig själv knulla.
Citera
2024-08-13, 10:47
Medlem
Nej, eftersom hon är 16 så får jag inte fota henne naken. Jag får ligga med henne men inte inneha bilder på henne, sjuk lag men så ser det ut.
Citera
2024-08-13, 10:52
Medlem
Stenhård med att inte ta bilder på henne. Men vi kör face time när vi är ifrån varandra och det uppskattas mer än att ta bilderpå henne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in