2024-08-12, 18:51
Bannlyst
Får du ta bilder på din fru eller flickvän när hon är naken?

Du som är någons flickvän, får din man ta bilder på dig?

Vad har ni för erfarenhet kring ämnet? Och vad händer när ni lämnar varandra? Behåller man bilderna?

Är inte ni kvinnor oroliga för att hamna på nätet?
Citera
2024-08-12, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midtown
Får du ta bilder på din fru eller flickvän när hon är naken?

Du som är någons flickvän, får din man ta bilder på dig?

Vad har ni för erfarenhet kring ämnet? Och vad händer när ni lämnar varandra? Behåller man bilderna?

Är inte ni kvinnor oroliga för att hamna på nätet?

Jag och mitt Ex brukade prata i facetime och hon onanerade framför mig och särade på skinkorna och tryckte fram sin våta fitta när jag ville spruta...men det var ett ex det. Mina andra ex var oerhört mycket mer krångliga och skraja.

Jag tror att om man har en kille som är normal och har skick och fason, why not? Jag skulle aldrig sprida en nakenbild etc det är ingen i mitt kompis gäng som hade gjort det heller. Vi är "vuxna" och inte småbarn längre ska tilläggas.

Jag tycker det kan vara en krydda i ett förhållande. Behöver inte vara naket heller kan vara något halv subtilt bara det är ärligt och visar skörhet. En djup blick eller en naturlig bild på en hand kan räcka och de som säger annat har inte upplev det.
Citera
2024-08-12, 19:08
Avstängd
varför skulle man vilja göra det?

skulle du vilja att någon tog bilder på dig näck?

"snälla Midtown, ställ dig på alla fyra med din finniga röv i luften så jag kan ta bilder!!!"
Citera
2024-08-12, 19:18
Medlem
hippilis avatar
Vet inte jag har aldrig frågat och kan inte hitta någon anledning att ta nakenbilder på henne.

Kan ju se henne när jag vill, är nog vuxen som inte ställer en sådan fråga
Citera
2024-08-12, 19:44
Avstängd
OnkelUnkass avatar
Jajamen

Vi gör en del porr ihop, för privat bruk.
Citera
2024-08-12, 19:54
Medlem
Fick det av mitt ex, ibland tog hon bilder själv och skickade tog bort dem ett tag efter att vi gjort slut
Citera
2024-08-12, 19:58
Medlem
StektSkitkorvs avatar
Tjejer som inte gör detta är så jävla tråkiga haha. Jag och min tjej spelar in porrfilmer varje vecka.
Citera
2024-08-12, 20:30
Medlem
SmegmaFris avatar
Självklart får jag det.
I precis alla situationer.
Hon är en duktig slyna som gör som hon blir tillsagd helt enkelt.

Givetvis bara till för privat bruk.
Citera
2024-08-12, 20:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StektSkitkorv
Tjejer som inte gör detta är så jävla tråkiga haha. Jag och min tjej spelar in porrfilmer varje vecka.

Det tror jag inte på
Citera
2024-08-12, 20:52
Medlem
Pellerinen-2s avatar
Man ska vara JÄVLIGT försiktig med sånt där, man vet aldrig var bilder/filmer kan hamna! "Internet glömmer aldrig" - det ligger mycket sanning i det.
Citera
2024-08-12, 22:30
Medlem
Mindbreaths avatar
Sedan en snubbe la ut ett klipp av mig på flera porrsiter utan min tillåtelse så har jag nolltolerans mot sånt.
Citera
2024-08-12, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
varför skulle man vilja göra det?

skulle du vilja att någon tog bilder på dig näck?

"snälla Midtown, ställ dig på alla fyra med din finniga röv i luften så jag kan ta bilder!!!"

Det är ganska vanligt förekommande. Finns hur mycket läckta bilder som helst på nätet på tjejer som är nakna, fotade av sina killar. Tjejerna är helt ovetandes.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in