2024-08-12, 14:01
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Men ingen Judas han är Djurgårdare + det är ett sånt uppenbart steg uppåt! Ingen som kallar Rössler Judas när han går från Mjällby till Mff! Detta är samma sak
Han lär göra exakt samma sak sen i djurgården och då får alla säga vad var det vi sa. Alla djurgårdens nyförvärv är ju också superdiffers tydligen. I det anseendet blir han en rak ersättare till SLH.

Otroligt svagt av en lagkapten att pissa på sitt eget lag för att få en flytt inom Allsvenskan. Rösler var ju inte lagkapten.
2024-08-12, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Verkar ha samma karaktär som Jehaze när han bråkar sig bort? Eller varför kallar dom det för ”Stensson-gate” och ”Judas”?
Fattar inte vad detta kommer ifrån? Djurgår'n kommer in och visar intresse för honom och lägger ett bud, ett lag som han jättegärna vill spela för då det är ett steg upp i karriären. Sirius väljer då mitt i förhandlingen att inte låta honom komma på träning eller spela match för att inte fokus kring matchen skall skiftas. Vad är problemet? Det är väl ändå Sirius som valt att plocka bort honom och inte nån "spelvägran" som det låter som här inne?
2024-08-12, 16:31
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enisen
Fattar inte vad detta kommer ifrån? Djurgår'n kommer in och visar intresse för honom och lägger ett bud, ett lag som han jättegärna vill spela för då det är ett steg upp i karriären. Sirius väljer då mitt i förhandlingen att inte låta honom komma på träning eller spela match för att inte fokus kring matchen skall skiftas. Vad är problemet? Det är väl ändå Sirius som valt att plocka bort honom och inte nån "spelvägran" som det låter som här inne?
Det där är ju din sanning...

Han själv säger ju:
Citat:
- Det är klart jag stannar i Sirius om det inte blir något utlandsäventyr. Jag är inte superintresserad av att flytta någon annanstans i Sverige.
2024-08-12, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Det där är ju din sanning...

Han själv säger ju:
Haha, du glömde ju nästa del, "Jag flyttar absolut inte till Sölvesborg för att spela fotboll i Mjällby.", vilket man nånstans kan antyda vad han menar med.

Han är Stockholmare, bor kvar i Stockholm fast han spelar i Sirius. Snacket bland hans polare är ju att han är DIF såg jag på twitter.
2024-08-12, 17:14
Medlem
Citat:

Dom tog bort honom från laget för att han gick ut i riksmedia och bekräftade att han hellre vill vara någon annanstans i serien, då finns det liksom ingen återvändo. Utan kommentarer = bara ett rykte. Hade varit rätt dåligt oavsett men nu är han till och med kapten. Dom med mer insikt säger att klubben blev extremt förbannade då man varit villiga att släppa honom såtillvida att vi kunde hitta en ersättare direkt och det var han införstådd med. Så går han och snackar med Disco mitt under den processen. Klart man lackar på hjärndödheten.
2024-08-12, 19:17
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Dom tog bort honom från laget för att han gick ut i riksmedia och bekräftade att han hellre vill vara någon annanstans i serien, då finns det liksom ingen återvändo. Utan kommentarer = bara ett rykte. Hade varit rätt dåligt oavsett men nu är han till och med kapten. Dom med mer insikt säger att klubben blev extremt förbannade då man varit villiga att släppa honom såtillvida att vi kunde hitta en ersättare direkt och det var han införstådd med. Så går han och snackar med Disco mitt under den processen. Klart man lackar på hjärndödheten.
Som sagt, fler spelare kan lära sig av Rössler här. Spelare bör hålla käften och låta klubbarna och agenterna sköta det där. Dom har absolut ingenting att vinna och allt att förlora på att gå ut och prata själva i media om sånt där. Hjärndött var ordet.
2024-08-12, 19:42
Medlem
dovAkins avatar
Rinne ser fan sliten ut på intervjun med DIF media
2024-08-12, 19:55
Medlem
Citat:
Haha, du glömde ju nästa del, "Jag flyttar absolut inte till Sölvesborg för att spela fotboll i Mjällby.", vilket man nånstans kan antyda vad han menar med.

Han är Stockholmare, bor kvar i Stockholm fast han spelar i Sirius. Snacket bland hans polare är ju att han är DIF såg jag på twitter.

DIF är Stensons moderklubb. Kan inte tycka det är jättekontroversiellt att vilja gå till sin moderklubb.
2024-08-12, 20:53
Medlem
CasualCapybaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cratzie
DIF är Stensons moderklubb. Kan inte tycka det är jättekontroversiellt att vilja gå till sin moderklubb.

Ovanligt för att vara DIF. De brukar inte ha det. Är mest Gnagare, bajare, BPare de alltid har. Hur kan DIF ha så usel akademi?
2024-08-12, 21:38
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Han lär göra exakt samma sak sen i djurgården och då får alla säga vad var det vi sa. Alla djurgårdens nyförvärv är ju också superdiffers tydligen. I det anseendet blir han en rak ersättare till SLH.

Otroligt svagt av en lagkapten att pissa på sitt eget lag för att få en flytt inom Allsvenskan. Rösler var ju inte lagkapten.
Svagt?

När Djurgården kallar så svarar man.

Otroligt tung förening vi pratar om här.
2024-08-12, 21:44
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Svagt?

När Djurgården kallar så svarar man.

Otroligt tung förening vi pratar om här.

Ja eller hur.

Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Marcondes som diffen jaga enligt media tackade nej till diffen pga betongen. Källa disco fotbollsmorgon.

Fniss
2024-08-12, 22:17
Medlem
Saba Mamatsashvili, 21-årig U21-landslagsman för Georgien (som ligger före Sverige i kvalgruppen) ska vara klar för oss enligt inhemsk media. Vänsterfotad vänsterback och ytterforward i ett vad det verkar. I landslaget har det varit vänsterback som gäller och det är väl också där vi har störst behov. Verkar ha tryck i dojan och hyfsad speed på det som finns.

https://www.transfermarkt.com/saba-mamatsashvili/profil/spieler/714252

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in