Bara strunt rakt ut, att jordgubben har med saltskog listan att göra är helt fel läst i andra trådar. de är tvärtom de e Ronna listan för Ronna är allierade med Räven.
Är det någon lista Jordgubben lagt ut är det nog Ronna, och har man denna jordgubben efter sig så är de bara att ge upp, de är bara att läsa killen vänder sverige upp o ner kolla vad han gjort med danmark.
Tycker synd om alla när andra sidan hör vad Hani pratat om i kåken enligt han är han den som har sista ordet han sitter nu för en utpressning som han skälv säger gav han 8 miljoner hahaha han berätta för min vän som sitter och min vän e ite ens involverad i sånt men han har berättat att dem e alierade me räven så fort folk hör att södertälje e me de bye walla
Senast redigerad av Armenianpowerr 2024-09-24 kl. 20:33.
Tycker synd om alla när andra sidan hör vad Hani pratat om i kåken enligt han är han den som har sista ordet han sitter nu för en utpressning som han skälv säger gav han 8 miljoner hahaha han berätta för min vän som sitter och min vän e ite ens involverad i sånt men han har berättat att dem e alierade me räven så fort folk hör att södertälje e me de bye walla
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!