2024-08-11, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
Har chrippa blivit bannad på twitch?
ja efter han spred rasks porrvideor lol
Citera
2024-08-11, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Har för mig att det blev något tjafs där också, du får nästan titta på deras sannings videos.

Vilken av alla?
Citera
2024-08-11, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag ser det mer som att de förlåtligt varandra, bakom stängda dörrar.

Jag tror inte de har hållhakar på varandra.

Julia ser ju inte helt nöjd ut, när de kommer på tal, så förlåtet vetifan.. Kanske locket på, möjligen.
Citera
2024-08-11, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vilken av alla?

https://youtu.be/iSQdZnAoQxY?si=jT0VxFYp_8bij7cX

Linneas

https://youtu.be/wqc9k-_k1O0?si=k0j523hzvH7WjEw-

Chrippas

I någon av dom kan du få lite svar.
Men sen kan man ju kolla på videon med Anjo & Jocke så faller fler bitar på plats när det har gått ett tag.
Trevlig titt ☺️
Citera
2024-08-11, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det var vad Rask, jag skrev inte att han hade rätt i det. Jag är ju ny i trådarna och hade aldrig hört talas om den teorin om mamman. Jag skrev det för att jag vill diskutera det, höra andras åsikt om det som Rask sa. Ingen behöver läsa mina inlägg som att jag är sanningsministeriet. Jag vill höra hur andra tänker.

Den teorin stämmer i många fall där föräldrarna separerar. Barnet är tex så lik sin pappa så det blir svårt för mamman att inte hålla isär känslorna utan projicerar det i sin känsla till barnet. Så det är ju inte omöjligt att det kan vara något sånt som ligger bakom.
Det behöver inte vara medvetet men likväl ett trauma för barnet som inte förstår varför mamma inte tycker om sitt barn.
Det i sin tur påverkar ev halvsyskon i en ny familjesituation.

Sen om det var så i just denna familj vet jag så klart inte.

Men något är det ju som inte stod rätt till och påverkade alla syskonen på olika sätt tycker jag är uppenbart och väldigt tråkigt.
Citera
2024-08-11, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Men hur kan man ens ta Rasks ord som en sanning?

Där måste du rannsaka dig själv

Du måste lära dig att allt du läser är inte sant. Så slipper du oroa dig så.
Citera
2024-08-11, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Hon bor inte då och då hos Anna Book, men hon är väldigt mycket hos sin mamma.
Tror inte hon är gravid

När man läser hos Anna Book så är hon där titt som tätt. Men hon är ju inget sanningsvittne heller.
Citera
2024-08-11, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Idag på live berättade Julia att hon aldrig, aldrig någonsin skulle ta tillbaka Chrippa, att det kommer inte hända.
Hennes mamma var med på sidan om i liven och sade att hon tycker att allt som hänt är tråkigt och tror inte heller Julia skulle vilja bli ihop med Chrippa igen

Okej, ja det tåget har gått då. Människor kan ju ha varma känslor för något fast de aldrig mer ska bli ihop med den för det. Med det inte sagt att det är Julia som känner så, det är bara något jag säger kan vara så för en del, så att inte någon tror att allt jag skriver är sanning.
Citera
2024-08-11, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Den teorin stämmer i många fall där föräldrarna separerar. Barnet är tex så lik sin pappa så det blir svårt för mamman att inte hålla isär känslorna utan projicerar det i sin känsla till barnet. Så det är ju inte omöjligt att det kan vara något sånt som ligger bakom.
Det behöver inte vara medvetet men likväl ett trauma för barnet som inte förstår varför mamma inte tycker om sitt barn.
Det i sin tur påverkar ev halvsyskon i en ny familjesituation.

Sen om det var så i just denna familj vet jag så klart inte.

Men något är det ju som inte stod rätt till och påverkade alla syskonen på olika sätt tycker jag är uppenbart och väldigt tråkigt.

Ja jag tänkte också så, att det skulle kunna ha varit så i ursprungsfamiljen, och det förklarar ju vara för barnen i en familj kan ha helt olika uppfattning om det mesta. Det bästa är väl om de som vuxna kan se varandras situation. Men då gäller det ju att ingen av dem överdriver på ett sätt som gör att de andra inte kan acceptera det hela. Det är väldigt svårt det där. Och hur det är för den här familjen är ju intressant att se på. Och det kan vara så att alla i tråden har olika uppfattning och det får man väl ha.
Citera
2024-08-11, 23:58
Medlem
Citat:
Man får tro vad man vill de är bra 😊

Ja så är det ju, alla har olika erfarenheter och därmed insikter så alla kan inte tycka lika. Sen har vi ju inte varit flugor på väggarna och sett allt heller. Vi har vissa bitar och hur man pusslar ihop dem är ju olika. Förstår inte den hätska tonen när nån tycker nåt annat.
Citera
2024-08-12, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jag vill inte säga att jag vet att det är si eller så med någonting men jag känner att Linnea nog är spritt språngandes galen.

Rask berättade att Linnea inte tålde barnet för hon såg Julia i henne. Och tog upp det hur det var för Jocke när hans mamma inte tålde att se jockes pappa i pojken, hon ville inte ha hjälp hemma med honom utan att de skulle placera honom så hon slapp se honom. Det hela upprepar sig.
Vad har du tagit?

Du sitter och upprepar Joakims lögner som redan upprepats av Rask. Du far med osanning.

Finns noll indikationer på att Mamman ogillade Joakim gör att han påminde om sin pappa.

Allt det där är lögner som visar att Joakim ör en mycket störd man än idag.

Alla papper är vad som avslöjar vilka personlighetsdrag mamman och Joakim hade, inte Jockes lögner.

I dina fantasier påminner Lillen för mycket om Julia och därför får Chrippa nu alltså inte längre prata med Julia för Linnea?

Tala inte om något Chrippa sagt i två videos, som om det är hans sanning. Dom lögnerna berättades bara just då och har dementerats av Chrippa dussintals gånger.
Citera
2024-08-12, 05:37
Medlem
Citat:
Jag har också hoppat fram och tillbaka men nu är jag säker på att allt Julia & Chrippa sa i början stämmer.
Vilket även många runtomkring sa.
Blir du besviken om dina favoriter säger andra saker i förhör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in