Citat:
Varför fortsätter du att ljuga? Lägg inte bara ut det som passar bäst för dig. Ta hela citatet
Sen även
Källa är från enköpinsposten. Lägger även upp länk med bilder så att du kan påbörja konspirationsteorier om att jag ska ha hackat tidningen, redigerat texten eller vad du då vill hitta på för lögn idag.
Artikel print https://imgur.com/a/M0BUc52
Många förslag på vad som kan ha hänt Essie har inkommit till polisen. Fast inget leder dem närmare sanningen.
Fem-sex tips om dagen som gäller Essie kommer in till dem.
Det finns naturligtvis en anmälan hos polisen om att hunden har stulits, men polisen anser att det inte ens finns några bevis för att hon tagits av någon.
Fem-sex tips om dagen som gäller Essie kommer in till dem.
Det finns naturligtvis en anmälan hos polisen om att hunden har stulits, men polisen anser att det inte ens finns några bevis för att hon tagits av någon.
Sen även
Det finns också uppgifter om flera anmälningar från personer som har kopplingar till utredningen står mot varandra. Flera har också uttryckt rädsla, att de känt sig hotade.
– Vi vet att det finns personer på var sin sida i något som kanske kan kallas konflikt, berättar förundersökningsledaren.
Men ingen misstänkt för hundens försvinnande?
– Nej, vi har ingen misstänkt, säger Per Sagström.
– Vi vet att det finns personer på var sin sida i något som kanske kan kallas konflikt, berättar förundersökningsledaren.
Men ingen misstänkt för hundens försvinnande?
– Nej, vi har ingen misstänkt, säger Per Sagström.
Källa är från enköpinsposten. Lägger även upp länk med bilder så att du kan påbörja konspirationsteorier om att jag ska ha hackat tidningen, redigerat texten eller vad du då vill hitta på för lögn idag.
Artikel print https://imgur.com/a/M0BUc52
Inget av det du lagt ut motsäger något av det jag skrev! Så frågan är varför du ljuger!?
Polisen säger att de inte vet vad som hänt Essie. Precis som jag skrev. Alla normalt funtade människor förstår att det betyder att det inte finns några bevis för nåt, för hade det gjort det så hade ju polisen vetat vad som hänt.
För övrigt är mycket av det du lagt ut Enköpingspostens ord, inte polisens! Det jag la ut var ett citat från polisen. Och polisen är klara och tydliga. De vet inte vad som hänt Essie, om hon är bortsprungen eller om hon är stulen. Men det var också längesedan de gjorde det uttalandet. Att de inte visste då betyder inte att de inte vet nu. Efter det uttalandet gjordes, så har de nämligen åter öppnat utredningen. Så det är ganska tydligt att polisen misstänker att brott har begåtts! Annars hade de inte öppnat utredningen igen!
Det är bara näthatare och lögnare som du och smurfsmurf som ideligen håller på och påstår en massa saker som inte stämmer, som ljuger, helt enkel!