2024-08-11, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Den är inte låst. Har varit upplåst sedan april i år. Varför skriver inte fler där egentligen?

(FB) Skvaller om pedofiljägerskan Sara Malika Kristina Nilsson, Hyllstofta

Där ser man. Jag har bett om att få den upplåst vid ett flertal tillfällen men då har det inte hörsammats. Då har Sara officiellt avancerat till A-kändis.

Fyll på med skvaller
Citera
2024-08-11, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Banken borde reagerat på det. Dom är snabba med att låsa konton när det helt plötsligt trillar in massa swish på ett konto. Väldigt sällan det handlar om ärliga vita pengar i sådana fall. Sara borde vetat bättre, att det är cash som gäller. Hon som varit i branschen så länge.

Svårt att skicka cash till nån som har skyddad id men visst stöter jag på henne på gatan så kanske jag öppnar plånboken (igen).

Det lär plinga utav helvete i Saras telefon men banken/Skatteverket kan inte göra något åt det då det är gåvor till välgörenhet. Det är helt rent.
Efter ETC:s avslöjande om miljonregnet över Dumpen så swishade fylletanterna 90.000 kr på ett dygn enligt Dumpen själva. Dumpen vinner hela tiden vilket är makalöst bra gjort av dom.
Citera
2024-08-11, 15:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Svårt att skicka cash till nån som har skyddad id men visst stöter jag på henne på gatan så kanske jag öppnar plånboken (igen).

Det lär plinga utav helvete i Saras telefon men banken/Skatteverket kan inte göra något åt det då det är gåvor till välgörenhet. Det är helt rent.
Efter ETC:s avslöjande om miljonregnet över Dumpen så swishade fylletanterna 90.000 kr på ett dygn enligt Dumpen själva. Dumpen vinner hela tiden vilket är makalöst bra gjort av dom.

Swishen är ju kopplad till dumpen media group och inte saras privata konto. Så det plingar förmodligen inte så hemskt mycket, snarare dyker upp saldo på kontot.
Citera
2024-08-11, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Gips-gubben har inte koll på så mycket.

Ja varför skriver de inte där? Otroligt mycket OT som inte rör Dumpen som verksamhet här utan enbart handlar om personerna S och P, deras tidigare liv och en massa påståenden (smutskastning imho).

Mr Pussy, tycker du att det är ok hänga ut folk som uppenbarligen har bokstavskombinationer som nån jävla underhållning för svenska folket och dessutom göra sig en hacka på köpet?

Är det riktiga pedofiler som t ex norrmannen på campingen så är det givetvis ok men en uthängningssajt för svagbegåvade känns lite så där va?
Citera
2024-08-11, 16:23
Medlem
Ankan-mannens avatar
När Dumpen har inkastare blir det fel. Om det står en fin bil på gatan kan jag vilja ta den, men flera faktorer gör att jag inte gör det. Om ägaren lämnar nycklarna i den vilket är förbjudet så finns risken att jag får impulsen ta den, därför är det förbudet att lämna nycklarna i. Man har skapat en brottsling som inte behöver bli en brottsling.
Citera
2024-08-11, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
När Dumpen har inkastare blir det fel. Om det står en fin bil på gatan kan jag vilja ta den, men flera faktorer gör att jag inte gör det. Om ägaren lämnar nycklarna i den vilket är förbjudet så finns risken att jag får impulsen ta den, därför är det förbudet att lämna nycklarna i. Man har skapat en brottsling som inte behöver bli en brottsling.
Tycker nog att du tänker fel. En normal person tar inte en bil som står på gatan även om nycklarna sitter i den. Men en person som har ett kriminellt förflutet eller är en tjuv i största allmänhet. Den personen tar säkerligen bilen med nycklarna i. Vad är då kontexten om vi översätter det till Dumpen, jo samma sak. En normal person säger nej till en 14 åring medan en pedofil säger ja till en 14 åring.
Citera
2024-08-11, 16:55
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Tycker nog att du tänker fel. En normal person tar inte en bil som står på gatan även om nycklarna sitter i den. Men en person som har ett kriminellt förflutet eller är en tjuv i största allmänhet. Den personen tar säkerligen bilen med nycklarna i. Vad är då kontexten om vi översätter det till Dumpen, jo samma sak. En normal person säger nej till en 14 åring medan en pedofil säger ja till en 14 åring.
Låt säga att 5% är brottslingar ytterligare 5% är potentiella, varför ska man locka de ytterligare 5% till brottlighet?
Citera
2024-08-11, 17:04
Medlem
entilllirares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975

Liknelsen haltar... vi har att göra med en talande Ferrari som har som högsta dröm att bli tjuvkörd runt kvarteret, och som insisterar att ägaren är heelt cool med det.
Citera
2024-08-11, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av entilllirare
Liknelsen haltar... vi har att göra med en talande Ferrari som har som högsta dröm att bli tjuvkörd runt kvarteret, och som insisterar att ägaren är heelt cool med det.
Och du tycker din liknelse med Dumpen är mer realistisk med en bil som pratar.
Citera
2024-08-11, 17:34
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Du är verkligen personen med de sämsta jämförelserna. Om du stulit pengar från din vän/arbetsgivare/unge/granne för att plånboken/kreditkortet/bank-id låg framme så tycker du att det är deras fel.
Citera
2024-08-11, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viljotamigiroven
Swishen är ju kopplad till dumpen media group och inte saras privata konto. Så det plingar förmodligen inte så hemskt mycket, snarare dyker upp saldo på kontot.

Jo när jag tidigare swishade så stod det Sara Nilsson som mottagare. Man väntade på ett tack som aldrig kom.
När hon skaffade sekretessmarkering så stod det personuppgift skyddad så pengarna kunde ju hamna på vilket smurfkonto som helst.
Idag är det säkert som du säger.

Fan det är något med Dumpen och pengar alltså.
Citera
2024-08-11, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jo när jag tidigare swishade så stod det Sara Nilsson som mottagare. Man väntade på ett tack som aldrig kom.
När hon skaffade sekretessmarkering så stod det personuppgift skyddad så pengarna kunde ju hamna på vilket smurfkonto som helst.
Idag är det säkert som du säger.

Fan det är något med Dumpen och pengar alltså.

Hehe. De försöker göra rätt. ÅR tror jag ärligt inte finns några oegentligheter med. Moraliska aspekter jodå men rent tekniskt är de i hamn. Men det spelar ingen roll hur mycket det skurar och fejjar för det ligger kvar ett skimmer av smuts som aldrig går bort. Det brukar bli så med människor som har en naturlig talang i att göra fel att det blir aldrig helt rätt hur mycket de än försöker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in