Citat:
Ursprungligen postat av
nathaliejzh
Någon som varit nära någon med borderline? Vad var svårast? Lättast? Hur gick det? Värsta? Bästa? Vill höra alla möjliga tankar x)
Har en. Hon har mycket kroppskomplex. Klagar på sin kropp. När jag säger att hon har en fin kropp så säger hon att det är bullshit, och hon inte tror mig. Säger att hon nästan kräver brutal ärlighet, och om man vägrar ge henne det så är det fake att inte göra det.
Konstanta mindgames. Att bry sig är svaghet.
Mycket ego, säger inte att det är fel men hennes dröm att bli populär gick i uppfyllelse och hon jobbar hårt för att upprätthålla det ryktet. Hon spenderar dock inte mycket tid hos varje, utan bara en kort stund.
Definitionen av en bitch. Säger sanningen rätt ut utan filter! Om en låt är skitdålig så säger hon att den är skitdålig. Hon har rätt att säga det. Gör oxxå otroligt mkt störande grejer bara för hon tkr de e kul.
Senaste gången jag öppnade upp och berättade om mina känslor, slutade det med "Dina känslor, inte fakta".
Men trots det så har hon MINST lika mycket positiva egenskaper som totalt utklassar hennes "borderline" sidor och hon är sjukt jävla snygg och sexig. Riktigt het bitch. Har bara berättat om "borderline" sidor som tenderar att va negativa. Men hon är tusen gånger häftigare och mer fantastisk människa än ni någonsinn kan drömma om!