2024-08-10, 22:13
Medlem
Incel-pelle90s avatar
Kul att dumpen levererar igen. Jag gillar när det kommer flera i följd, lite som medeltida massavrättningar när allmogen samlades på galgbacken för att kolla på hängningar.
Citera
2024-08-10, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Jag har valt att inte titta på konfrontationer överlag under min tid inom organisationen. Knappt mina egna konfrontationer heller. Det jag kan tycka är illa är när det kommer till just att man tar kontakt på ett forum och slussar vidare till ett annat forum och sen väljer att inte publicera kompletta loggar från båda forumen. Då uppstår ett flertal frågetecken.
-Hur gammal uppgav fiskaren att hen var?
-Hur länge skrevs det på det första forumet?
-Sökte den publicerade personen efter ett barn?

…osv. Jag hade velat se kompletta loggar. Det var det som var tanken från början, ”vi publicerar alltid allt så det inte finns utrymme för spekulationer”.
Vilka e dina gäddor?
Citera
2024-08-10, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Hur ser svarsfrekvensen ut för tjockisar med funktionsnedsättning på knullsidor? Behöver du verkligen statistik på det lille Bertil?
Perfekt fiskevatten för Dumpen. Först 19 år, kåta upp honom rejält, sen 14 år när det är dags för träff. Det är jävligt enkelt Bertil.
Vips så har vi en pedofil.

Återigen så är majoriteten inte singlar när dom möter upp för träff

Och personer med funktionsnedsättning är väll som alla människor, vissa personer lyckas bättre än andra
Hur det är för dom gäddor som dumpen plockar upp vet inte jag men skulle gissa på att det är olika även där

Har du några belägg för att dom utger sig för att vara 19 först?
I dom fall det har skett så har dom vart tydlig med att förklara att personen skickat runkvideos/kukbilder till andra barnkonton och därför bestämt träff med ett vuxenkonto för att personen är mer villig att mötas upp då

Och dom är ingen pedofil utan gädda, pedofili är en diagnos som expertisen sätter på folk
Citera
2024-08-10, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Återigen så är majoriteten inte singlar när dom möter upp för träff

Och personer med funktionsnedsättning är väll som alla människor, vissa personer lyckas bättre än andra
Hur det är för dom gäddor som dumpen plockar upp vet inte jag men skulle gissa på att det är olika även där

Har du några belägg för att dom utger sig för att vara 19 först?
I dom fall det har skett så har dom vart tydlig med att förklara att personen skickat runkvideos/kukbilder till andra barnkonton och därför bestämt träff med ett vuxenkonto för att personen är mer villig att mötas upp då

Och dom är ingen pedofil utan gädda, pedofili är en diagnos som expertisen sätter på folk

Kollade precis upp att senaste gäddan har partner som han bor ihop med o delar två husdjur. Ingen desperat incel. man behöver inte se ut som en fotomodell för att hitta en partner.
Senast redigerad av medea1 2024-08-10 kl. 22:37.
Citera
2024-08-10, 22:46
Bannlyst
Citat:
Bögarna får gärna slåss angående otroheten. Kunde inte bry mig mindre.

Man ser dock ett mönster i Dumpens tillvägagångssätt dvs väljer ut avfallet som normalt får noll svar på knullkontakt mm. Då är Dumpen hyggliga med svar oavsett om hen söker fitta eller kuk.
Man liksom nästlar sig in med smicker mm och det är klart tjockisen blir glad.
När hen är fast så kommer bomben 14 år.
Är det schyssta metoder?

Det är en skinkryttare vi pratar om. Detta är normaliserat i deras kultur. Han kan leva vidare med sin skinkryttarsambo som inget har hänt.

Det är bara vi utomstående som kan reagera lite åldersskillnaden.
Citera
2024-08-10, 23:00
Medlem
Citat:
Jag har valt att inte titta på konfrontationer överlag under min tid inom organisationen. Knappt mina egna konfrontationer heller. Det jag kan tycka är illa är när det kommer till just att man tar kontakt på ett forum och slussar vidare till ett annat forum och sen väljer att inte publicera kompletta loggar från båda forumen. Då uppstår ett flertal frågetecken.

…osv. Jag hade velat se kompletta loggar. Det var det som var tanken från början, ”vi publicerar alltid allt så det inte finns utrymme för spekulationer”.

Jag kallade det också ”slussa vidare” men fick skit för det. Det är så sant det bara kan bli. Dumpen raggar på flera sexappar och givetvis vill väldigt få ha en fjortis men ensam kvar blir fete Janne och jävlar vad Dumpen uppvaktar honom.
Lite lagom efterbliven men hans bästa dag i livet och belöningssystemet i skallen överbelastas men då släpper Dummpen prutten ”Jag är 14 år men det är ok va?!”. Det är den chattloggen vi får se då den andra är i space heaven.

Alla vill sätta dit pedofiler men det här är ju inte rätt nånstans.

Berätta gärna ingående hur förberedelserna inför konfrontationer går till?
Citera
2024-08-10, 23:01
Medlem
Tortellis avatar
Citat:

Det här med kompletta loggar! Det är tyvärr rätt ofta under dessa 2,5år som även loggar är borttaget för gäddan. Alltid fördel Dumpen påstår jag. Sen har jag ställt en fråga till Sara, vad som hände med swish pengarna som gick in på Saras privata swich. Mycket pengar, jag mailade krypterat, svar Nej det fick jag inte av någon anledning.....
Citera
2024-08-10, 23:01
Medlem
Citat:
Jag kallade det också ”slussa vidare” men fick skit för det. Det är så sant det bara kan bli. Dumpen raggar på flera sexappar och givetvis vill väldigt få ha en fjortis men ensam kvar blir fete Janne och jävlar vad Dumpen uppvaktar honom.
Lite lagom efterbliven men hans bästa dag i livet och belöningssystemet i skallen överbelastas men då släpper Dummpen prutten ”Jag är 14 år men det är ok va?!”. Det är den chattloggen vi får se då den andra är i space heaven.

Alla vill sätta dit pedofiler men det här är ju inte rätt nånstans.

Berätta gärna ingående hur förberedelserna inför konfrontationer går till?
Groomar du radhuset?
Citera
2024-08-10, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Det här med kompletta loggar! Det är tyvärr rätt ofta under dessa 2,5år som även loggar är borttaget för gäddan. Alltid fördel Dumpen påstår jag. Sen har jag ställt en fråga till Sara, vad som hände med swish pengarna som gick in på Saras privata swich. Mycket pengar, jag mailade krypterat, svar Nej det fick jag inte av någon anledning.....

Banken borde reagerat på det. Dom är snabba med att låsa konton när det helt plötsligt trillar in massa swish på ett konto. Väldigt sällan det handlar om ärliga vita pengar i sådana fall. Sara borde vetat bättre, att det är cash som gäller. Hon som varit i branschen så länge.
Citera
2024-08-11, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Groomar du radhuset?

Sånt pysslar jag inte med men vill bara få lite info om hur organisationen Dumpen funkar?

Ingen försvarar om någon sätter på barn men nu har vi insidern Radhuset i tråden så låt hen tala men nämn inte Sara vid namn.
Radhuset har tydligen brutit mot något jävla sekretessavtal hen skrivit på.
Hur mycket är det dasspappret värt liksom?
Kläm fram med härligheten nu, skvaller går också bra!
Citera
2024-08-11, 00:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kurre71
Vilka e dina gäddor?

Det minns jag inte. Det var länge sen. Helt ointressant.
Citera
2024-08-11, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurre71
Vilka e dina gäddor?
Skrivet oktober 2023:
Maj 2022, i samband med S napp #96 började polisen ta arbetet på allvar och gripa in där det finns lagstöd. 96:an dömdes till 2.5 års fängelse för innehav av 37.000 filer innehållande övergreppsmaterial och hans lilla barn kunde räddas.

Idag är S raffinerade metod kunskap som även polisen fått ta del av. Resultatet av hennes ”vuxenfiske” har blivit 42 publiceringar med individer som söker mycket små barn, 210 identifierade tips till polisen samt en lång rad förundersökningar, åtal och domar.

Lite fler: https://dumpen.se/2023/03/29/atal-mot-napp-119/
https://dumpen.se/2022/11/29/polisen-tar-var-hongadda-napp-169/
https://dumpen.se/2022/10/29/pappagaddan-och-wienerbrodsmumsarna-pa-kalmar-polisstation/
https://dumpen.se/2022/08/25/annu-en-haktning/
https://dumpen.se/2022/02/12/mycket-kan-handa-pa-ett-dygn/
https://dumpen.se/2023/07/14/vagen-fran-incestgrupp-till-rattegang/

Bästa fiskaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här