2024-08-10, 19:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Dom minst lämpade att lösa dessa problem är de som skapade dem.

Jag kan förstå att du tycker så utifrån ditt perspektiv, men, vad jag tror kommer hända:

Personer som Teresa Carvahlo, Lawen Redar, Ardalan Sheharabi (Nalin Baksi, Hanif Bali, Benjamin Dousa) kommer att ge personer som Nooshi Dadgostar och Ali Esbati motstånd. Personer som Amineh Kakabaveh och Jamal El Haj kommer varken kunna få orimligt stort inflytande eller kunna gå under radarn på samma sätt. Mikael Yuksel kommer att ha sina motståndare och Jan Emanuel och Sara Skyttedal får vackert ta sina jipposängar och gå. Kanske även Magdalena Andersson vad det lider, om hon fortsätter vara såhär bitter.
Citera
2024-08-10, 20:09
Medlem
Filantrop78s avatar
Det är så typiskt västerländska drägg, Ryssland var en gång i tiden ståtligt land, idag vill det egentligen vara som väst så Ryssland kan fara åt helvete precis som väst. Sverige är förlorat vad ni än än försöker göra, tre största städerna är majoritet invandrare som aldrig kommer integreras, inga pengar kommer få dom att lämna Sverige, nöjet består i att se Sverige bli deras, det handlar inte om pengar imbeciller.
Citera
2024-08-10, 20:11
Medlem
Psykpatient33s avatar
Bland våra grannländer här i Norden är bara i Sverige som socialdemokraterna är störda galningar. I de andra länderna fattar socialdemokraternas motsvarigheter och låter på precis samma sätt som SD.

Om socialdemokraterna skulle förstå helt och hållet och först inte behöva ha internt krig i ett par år så skulle de vara SD. SD fyller redan den rollen. De är ungefär socialdemokrater men med en sansad inställning till mass-immigration och kriminalpolitik.

Det ska bli kul att se hur S utvecklas och hur de förklarar varför de vänt 180 grader...

Behöver de sparka ut de gamla tokarna ut partiet innan de kan vända helt?

Kommer de hata SD hela vägen genom processen och kalla dem för nazister, rasister, högerextrema, osv, eller lägger de ner hatkampanjen till slut? Det blir ju LÖJLIGT om det finns två partier med ungefär samma politik där det ena kallar det andra för nazister. Om SD är nazister och S till slut har kopierat hela SDs partiprogram, då är väl S också nazister??

Det är kul att alla nya socialdemokraterna som verkar driva SD-politik i S är invandrare (eller ser osvenska ut, har invandrarklingande namn,..) . Förmodligen är det väl för att klimatet i S är helt PK-skadat så att vita blåögda svenskar inte får tycka så -- men andra och tredje generationens invandrare FÅR ha SD-agenda. Invandrarna i S får tycka så för "Jag kan inte vara rasist för jag är invandrare höhöhö..." 🤦‍♂️

Ska bli kul att följa. Jag hoppas för Sveriges skull att S vänder så snabbt som möjligt, för Sveriges bästa.
Senast redigerad av Psykpatient33 2024-08-10 kl. 20:26.
Citera
2024-08-10, 20:15
Bannlyst
Den beror endast på invandringen. Motorcykelgäng i Danmark är den enda kriminalitet som kan kopplas till norden. Och den är från Danmark, inte Sverige.

Samtliga brott emot vårt land och folk beror på invandrare som skall hem. Invandrare: Svartskallar.

Endast brott på våra gator och hus för att nån dum politiker inte höll gränsen. NU skall dom kastas hem igen! Ja!
Citera
2024-08-10, 20:34
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ICA-muppen
Delvis??? Det är ju BARA pga islam

Edit: Förtydligande, jag drar inta alla Babbar under samma kam, det finns bra oxå (kristna)

Haha. De som ägnar sig åt gängkrig är sällan några froma muslimer. Inte för att jag gillar den religionen men att sälja droger är extremt haram.
Citera
2024-08-10, 20:56
Medlem
Psykpatient33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZXW100
Den beror endast på invandringen. Motorcykelgäng i Danmark är den enda kriminalitet som kan kopplas till norden. Och den är från Danmark, inte Sverige.

Samtliga brott emot vårt land och folk beror på invandrare som skall hem. Invandrare: Svartskallar.

Endast brott på våra gator och hus för att nån dum politiker inte höll gränsen. NU skall dom kastas hem igen! Ja!

Nejdå!!! Bara 94.5% av de gängkriminella är invandrare.

Källa: https://www.expressen.se/nyheter/qs/gangen-inifran/brotten-skulderna-bakgrunden--sanningen-om-de-gangkriminella-i-stockholm/
Citera
2024-08-10, 21:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Psykpatient33
Bland våra grannländer här i Norden är bara i Sverige som socialdemokraterna är störda galningar. I de andra länderna fattar socialdemokraternas motsvarigheter och låter på precis samma sätt som SD.

Om socialdemokraterna skulle förstå helt och hållet och först inte behöva ha internt krig i ett par år så skulle de vara SD. SD fyller redan den rollen. De är ungefär socialdemokrater men med en sansad inställning till mass-immigration och kriminalpolitik.

Det ska bli kul att se hur S utvecklas och hur de förklarar varför de vänt 180 grader...

Behöver de sparka ut de gamla tokarna ut partiet innan de kan vända helt?

Kommer de hata SD hela vägen genom processen och kalla dem för nazister, rasister, högerextrema, osv, eller lägger de ner hatkampanjen till slut? Det blir ju LÖJLIGT om det finns två partier med ungefär samma politik där det ena kallar det andra för nazister. Om SD är nazister och S till slut har kopierat hela SDs partiprogram, då är väl S också nazister??

Det är kul att alla nya socialdemokraterna som verkar driva SD-politik i S är invandrare (eller ser osvenska ut, har invandrarklingande namn,..) . Förmodligen är det väl för att klimatet i S är helt PK-skadat så att vita blåögda svenskar inte får tycka så -- men andra och tredje generationens invandrare FÅR ha SD-agenda. Invandrarna i S får tycka så för "Jag kan inte vara rasist för jag är invandrare höhöhö..." 🤦‍♂️

Ska bli kul att följa. Jag hoppas för Sveriges skull att S vänder så snabbt som möjligt, för Sveriges bästa.

De kommer att bli tvungna att göra som M och lägga ner hatkampanjen om de ska gå till val på snarlika politiska förslag. Det blir slirigt fram till nästa val, men förhoppningsvis leder det till något som är bra för Sverige på sikt, nu när kulturarbetarna i MP inte har lika mycket att säga till om som när de satt i regeringen. Allt kantrade när MPs miljöbekymrade väljare blev kidnappade av identitetspolitiken, men det där är -pinsam- historia nu.
Citera
2024-08-10, 21:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHanlon
Haha. De som ägnar sig åt gängkrig är sällan några froma muslimer. Inte för att jag gillar den religionen men att sälja droger är extremt haram.

Tycker du att Ebba Busch är en from kristen? Man måste inte vara from för att man är religiös. Se på Bilan Osman.
Citera
2024-08-10, 21:32
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
Tycker du att Ebba Busch är en from kristen? Man måste inte vara from för att man är religiös. Se på Bilan Osman.

Då är frågan om det verkligen är Islam och Imamer som leder till gängkriminalitet eller något annat kanske? Är det så svårt att tänka två saker samtidigt.
Citera
2024-08-10, 21:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHanlon
Då är frågan om det verkligen är Islam och Imamer som leder till gängkriminalitet eller något annat kanske? Är det så svårt att tänka två saker samtidigt.

Det är väl klart att det inte är islam som leder till gängkriminalitet? Även om det finns kopplingar till släktnätverk. Om du ska säga att jag har svårt att tänka två saker samtidigt skulle jag uppskatta lite skärpa från ditt håll ditt nollkolltroll.
Citera
2024-08-10, 21:35
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Det är väl klart att det inte är islam som leder till gängkriminalitet? Även om det finns kopplingar till släktnätverk. Om du ska säga att jag har svårt att tänka två saker samtidigt skulle jag uppskatta lite skärpa från ditt håll ditt nollkolltroll.

Mitt första inlägg svarade en person som skrev att kriminaliteten "BARA beror på islam".
Citera
2024-08-10, 23:59
Medlem
Psykpatient33s avatar
Citat:
De kommer att bli tvungna att göra som M och lägga ner hatkampanjen om de ska gå till val på snarlika politiska förslag. Det blir slirigt fram till nästa val, men förhoppningsvis leder det till något som är bra för Sverige på sikt, nu när kulturarbetarna i MP inte har lika mycket att säga till om som när de satt i regeringen. Allt kantrade när MPs miljöbekymrade väljare blev kidnappade av identitetspolitiken, men det där är -pinsam- historia nu.

När de lägger ner sin hatkampanj mot SD för att det bara är löjligt. Ja, vad händer då?

Kan de rent av tänka sig ett samarbete med SD? Så får M-sidan och S-sidan kämpa bäst de vill för att vinna över SD till sin sida, genom att gå med på så mycket som möjligt av SDs politik. Så blir vi som Polen politiskt till slut. Fast med en massa araber, somalier och annat raketforskarfolk som kaozar och lever i ghetton. Som ett dassigt Polen. Som ett avskräckande exempel till andra att inte göra om Sveriges idiotiska misstag.

Fast det är väl 20 år bort. Socialdemokratin vänder inte på en femöring.
Eller så händer det aldrig...

Vi får se.
Senast redigerad av Psykpatient33 2024-08-11 kl. 00:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in