2024-08-10, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Du har helt rätt, man kan inte bli lurad
En man tänder inte på en fjortonåring, även om man ser att hon kommer att bli en snygg tjej

Det är ju där det blir fel för gäddorna.
De inser inte att de är felkopplade i hjärnan, utan tror att alla män tänker som dem

Verkligen. Något är fundamentalt fel också när någon tar sådana otroligt hänsynslösa risker - då de vet att dumpen finns. Deras sexberoende måste förblinda dem helt eller så är de sjukt själviska o oempatiska.
Citera
2024-08-10, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Vart har tanten med nallen tagit vägen?

Hon kunde inte ta att man skojade lite om hennes tivoli-nalle. Hon surar väl nånstans alt. så ville hon ha betalt men Sara sa nej.

Förlåt DPKatta du är saknad.
Citera
2024-08-10, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Hoppas verkligen du har fel o jag rätt. Sanningen lär väl ligga ngnstans mittemellan. Så snart det blir vardag av uthängningarna (som väl varit rätt tröttsamma länge nu) gör de ingen nytta o fyller inte sitt syfte. Antar att det krävs en känd person i fällan för att pressen ska reagera. Som när Paulo åkte dit..
Kan låta naivt m hoppas att deras jobb ska leda till ngt radikalt. Annars vore det verkligen tragiskt.

Menar du att Dumpens uthängningar kommer bli avslagna en vacker dag?
Ja du det är bättre än en killgissning. Dumpen får noll respons av etablissemanget så nu är det all in med kvantitet som gäller.
Synd om Sara som kämpat så hårt mot elaka som vill Dumpen illa men dom verkar vinna.

Hon kan väl sparka igång något nytt roligt projekt.

Det med Paolo var en jävligt dålig jämförelse då det han gjort är en helt annan sak. En jävla skillnad. Smaklöst.
Citera
2024-08-10, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Grillo-
Dumpen är en form av freakshow. Jag tror de flesta tittar för att de tycker om att se folk bli uthängda som pedofiler, hur dom reagerar samt skadeglädje (det är ju trots allt en pedofil som drabbas). Bor han i närheten av en kan man ju lägga honom på minnet.

Vad jag redan sett här i tråden, så tror jag heller inte alla gäddor är pedofiler, utan bara ser de som unga flickor o att de får en chans på dom. Tror få av gäddorna tänder på t ex spädbarn o barn i 4-årsåldern.

Som jag förstått det vill Dumpen ändra lagen. Vad är det Dumpen vill ändra på? Att det ska vara förbjudet att sexchatta med minderåriga? Hur skulle det hjälpa barn? Det finns ju knappast några äkta 14-åringar som tänder på tjocke Bosses ostkuk o sexchattar med äldre. Finns det ens någon med förmåga att få till det med ett barn (14-åring) som själv är mycket äldre? Det kanske är möjligt att en man som ser bra ut i 30 års-åldern lyckas manipulera en trasig, självskadande 14-åring som bor på SIS-hem.
Läs här för svar på dina frågor: https://dumpen.se/2022/03/08/valkommen-till-dumpen/
Citera
2024-08-10, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Menar du att Dumpens uthängningar kommer bli avslagna en vacker dag?
Ja du det är bättre än en killgissning. Dumpen får noll respons av etablissemanget så nu är det all in med kvantitet som gäller.
Synd om Sara som kämpat så hårt mot elaka som vill Dumpen illa men dom verkar vinna.

Hon kan väl sparka igång något nytt roligt projekt.

Det med Paolo var en jävligt dålig jämförelse då det han gjort är en helt annan sak. En jävla skillnad. Smaklöst.

Är redan avslaget skulle jag säga. Vad jag menade m Paulo var inte sakfrågan utan fenomenet. Ngn som folk relaterar till o väcker folket. Man kan knappt ta upp ett exempel här då det nagelfars, men som när Ecpat visade Rosarios öde som sen blev en bok eller 3-åriga Allan som dog på Lesbos eller hur Adam Alsings död färgade covid 19.

Vi är väl alla överens om att det ör ett problem som förtjänar nolltollerans o ngt behöver göras för att steppa up. Ecpat är de jag följt på närmast håll o i min värld får de inte heller särskilt mycket uppmärksamhet m tanke på de grova brott de jobbar emot.

Det behöver inte vara så svart eller vitt. Tänk om varken Sara el Patrik är så onda som ni tror.
Senast redigerad av medea1 2024-08-10 kl. 18:09.
Citera
2024-08-10, 18:16
Medlem
entilllirares avatar
Citat:
Är redan avslaget skulle jag säga. Vad jag menade m Paulo var inte sakfrågan utan fenomenet. Ngn som folk relaterar till o väcker folket. Man kan knappt ta upp ett exempel här då det nagelfars, men som när Ecpat visade Rosarios öde som sen blev en bok eller 3-åriga Allan som dog på Lesbos eller hur Adam Alsings död färgade covid 19.

Vi är väl alla överens om att det ör ett problem som förtjänar nolltollerans o ngt behöver göras för att steppa up. Ecpat är de jag följt på närmast håll o i min värld får de inte heller särskilt mycket uppmärksamhet m tanke på de grova brott de jobbar emot.

Det behöver inte vara så svart eller vitt. Tänk om varken Sara el Patrik är så onda som ni tror.

De är värre än ni vidriga klimakteriekärringar sitter här och försöker tillstå. De utför precis det advokat De Basso beskriver här: ”Mediedrev är vår sista form av dödsstraff – hög tid att lagstiftaren och domstolarna agerar”

Lustigt nog företräder hans byrå dem i förtalsmålet.
Citera
2024-08-10, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av entilllirare
De är värre än ni vidriga klimakteriekärringar sitter här och försöker tillstå. De utför precis det advokat De Basso beskriver här: ”Mediedrev är vår sista form av dödsstraff – hög tid att lagstiftaren och domstolarna agerar”

Ditt kvinnoförakt rimmar så otroligt fint med ditt stöd för män som vill ligga med förpubertala barn.

Angående att han företräder dem kanske har att göra med att han har fler än en åsikt.
Senast redigerad av medea1 2024-08-10 kl. 18:54.
Citera
2024-08-10, 18:56
Medlem
Citat:

Ok fattar. Sara har garanterat ett ess i rockärmen alt. nån skorpion att ta till om det är någon elak person som kommer för nära.
Det kortet ska hon inte spela nu men visst vore bra om nån B-kändis kunde dyka upp på Dumpen för att känna lite på pulsen. En mini-bomb vill folket ha.

Bråket med ETC är en bonus som går hem i stugorna. Kan inte släppa det här med att dom lägger ut varandras deklarationer

9/10 uthängningar idag är avslagna så vore bra om nivån höjdes då vi trots allt förväntas betala. En metod som funkar är att fiska mer på fredag- och lördagskvällar då gubbarna är fulla!
Det journalistiska i det är bara att skita i.
Citera
2024-08-10, 19:05
Medlem
entilllirares avatar
Citat:
Ditt kvinnoförakt rimmar så otroligt fint med ditt stöd för män som vill ligga med förpubertala barn.

Angående att han företräder dem kanske har att göra med att han har fler än en åsikt.

La du till ett för- för att få till lite mer schwung? Äckligt och oärligt som i samtliga inlägg förstås.
Citera
2024-08-10, 19:08
Avslutad
Citat:

En smula ironiskt.
Citera
2024-08-10, 20:10
Medlem
Citat:
La du till ett för- för att få till lite mer schwung? Äckligt och oärligt som i samtliga inlägg förstås.

Så mycket ilska i dig. Vad vill vill du kalla 12-14 åringar då? Det är ju det gäddorna är ute efter. Annars skulle de väl lika gärna ta en 18 åring. De oroar sig ju så för att det ska vara dumpen. Voila! så är problemet löst!
Citera
2024-08-10, 20:25
Avslutad
Citat:
Så mycket ilska i dig. Vad vill vill du kalla 12-14 åringar då? Det är ju det gäddorna är ute efter. Annars skulle de väl lika gärna ta en 18 åring. De oroar sig ju så för att det ska vara dumpen. Voila! så är problemet löst!

Upplever du att majoriteten personer som publiceras är personer som söker specifikt efter barn mellan 12-14 år eller upplever du att dom ”kan ta vad som erbjuds” alltså att dom har en Hypersexuell störning/överdriven sexualdrift?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in