Citat:
Ursprungligen postat av
medea1
Är redan avslaget skulle jag säga. Vad jag menade m Paulo var inte sakfrågan utan fenomenet. Ngn som folk relaterar till o väcker folket. Man kan knappt ta upp ett exempel här då det nagelfars, men som när Ecpat visade Rosarios öde som sen blev en bok eller 3-åriga Allan som dog på Lesbos eller hur Adam Alsings död färgade covid 19.
Vi är väl alla överens om att det ör ett problem som förtjänar nolltollerans o ngt behöver göras för att steppa up. Ecpat är de jag följt på närmast håll o i min värld får de inte heller särskilt mycket uppmärksamhet m tanke på de grova brott de jobbar emot.
Det behöver inte vara så svart eller vitt. Tänk om varken Sara el Patrik är så onda som ni tror.
Ok fattar. Sara har garanterat ett ess i rockärmen alt. nån skorpion att ta till om det är någon elak person som kommer för nära.
Det kortet ska hon inte spela nu men visst vore bra om nån B-kändis kunde dyka upp på Dumpen för att känna lite på pulsen. En mini-bomb vill folket ha.
Bråket med ETC är en bonus som går hem i stugorna. Kan inte släppa det här med att dom lägger ut varandras deklarationer
9/10 uthängningar idag är avslagna så vore bra om nivån höjdes då vi trots allt förväntas betala. En metod som funkar är att fiska mer på fredag- och lördagskvällar då gubbarna är fulla!
Det journalistiska i det är bara att skita i.