2022-01-01, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xyre
V4rg J4n 3ng3lbr3kt Ni3ls3n menar jag det var...
Varför maskar du mördarens namn?

Tidigare:
Varg Jan Engelbrekt Nielsen

Nu:
Jan Mikael Nielsen, 19821213-5910
https://www.ratsit.se/19821213-Jan_Mikael_Nielsen_Tibro/2n9kYr2HR-NNaMw7ExwkeHKARJG1xNKIestlYNRMxNw
Citera
2022-12-06, 16:19
Medlem
Finns det en fungerande fup till fallet? Isåfall tackar jag ödmjukast till den som lägger en minut eller två till att trolla fram den.
Citera
2022-12-06, 20:20
Medlem
SmokeFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elchapo1337
Finns det en fungerande fup till fallet? Isåfall tackar jag ödmjukast till den som lägger en minut eller två till att trolla fram den.
Finns bara på papper så man får betala för den
Citera
2022-12-14, 23:55
Medlem
Sitter han fortfarande??
Citera
2022-12-27, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Sitter han fortfarande??

Mjo. Det tror jag. https://www.hant.se/nyheter/nu-berattar-vannerna-om-bestialiska-mordaren-varg-nielsen/7580428

Någon som vet hur dottern har klarat sig
Citera
2023-12-05, 05:46
Medlem
Kollaanristis avatar
Nu har han gjort ett nytt försök att få straffet tidsbestämt. Men svaret är det samma från Örebro tingsrätt.
Rättsmedicinalverket har bedömt att det finns en hög risk att mannen återfaller i brottslighet av allvarligt slag. Den bedömningen är enligt tingsrättens synsätt korrekt.
Tingsrätten har kommit fram till att det fortsatt föreligger ”en konkret och beaktansvärd risk för att XX återfaller i brottslighet av allvarligt slag”. Livstidsstraffet kan därmed inte omvandlas till tidsbestämt.
Citera
2024-04-11, 13:20
Medlem
Kaliumdikromats avatar
Avslag i hovrätten med
https://www.dagensjuridik.se/nyheter/hog-aterfallsrisk-livstidsdomd-mordare-far-inte-tidsbestamt/
Citera
2024-07-31, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kollaanristi
Nu har han gjort ett nytt försök att få straffet tidsbestämt. Men svaret är det samma från Örebro tingsrätt.
Rättsmedicinalverket har bedömt att det finns en hög risk att mannen återfaller i brottslighet av allvarligt slag. Den bedömningen är enligt tingsrättens synsätt korrekt.
Tingsrätten har kommit fram till att det fortsatt föreligger ”en konkret och beaktansvärd risk för att XX återfaller i brottslighet av allvarligt slag”. Livstidsstraffet kan därmed inte omvandlas till tidsbestämt.

Han har numer bytt namn och flyttat ihop med en bekant till mig. Han är alltså frigiven.

Blev helt chockad när jag läste vem han var som hon flyttat in hos huxflux och lämnat hela sitt gamla liv bakom sig för (mr Koll uppger ju även om man har bytt namn så därför vet jag att det är Varg). Va fan ska hon göra med den där jäveln?
Citera
2024-08-01, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persienne
Han har numer bytt namn och flyttat ihop med en bekant till mig. Han är alltså frigiven.

Blev helt chockad när jag läste vem han var som hon flyttat in hos huxflux och lämnat hela sitt gamla liv bakom sig för (mr Koll uppger ju även om man har bytt namn så därför vet jag att det är Varg). Va fan ska hon göra med den där jäveln?

Varför frågar du mig inte direkt istället för att spekulera här? 🙂
Citera
2024-08-02, 18:03
Medlem
Steff83s avatar
Hur har det gått för Varg?

Otäck figur det där.
Citera
2024-08-10, 17:20
Medlem
GrodanKermit1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persienne

Har rätt svårt att tro på att han är ute. Han har väl sin adress hos henne, men att han skulle fått tidsbestämt och släppts på 12 röda minuter verkar otroligt. Det prövades väl så sent som i december tyckte jag att jag läste. Han sitter nog där han ska, bakom lås och bom.
Citera
2024-09-07, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrodanKermit1
Har rätt svårt att tro på att han är ute. Han har väl sin adress hos henne, men att han skulle fått tidsbestämt och släppts på 12 röda minuter verkar otroligt. Det prövades väl så sent som i december tyckte jag att jag läste. Han sitter nog där han ska, bakom lås och bom.
Han sitter fortfarande inne. Det kommer dröja innan han får tidsbestämt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in