2024-08-10, 09:34
Medlem
ducells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Nej, jag har inte uppmanat tidigare personal att ta livet av sig. Jag har uppmanat en person/ett fåtal personer som kände att det var okej att bryta mot den mycket hårda sekretessen som omsorgen i Sverige lyder under. Och det på ett mycket allvarligt sätt.

Men nu la ju tråden familjen till last att man hade varit tvungen att omplacera en katt och att man blivit av med en hund utöver Essie. Då kan ju inte den hunden ha dött av ålderdom, för det är ju jävligt dumt att använda som något argument mot familjen.

Men vi kan börja med den första och viktigaste frågan. Vad finns det för bevis på att det funnits en hund innan Essie??

Farbrorn skriver i gruppen att den gamla hunden har han!
Skriv inte skit i tråden så det blir trådsanning till slut!
Finns ingen mer försvunnen hund utom essie!!
Citera
2024-08-10, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ducell
Farbrorn skriver i gruppen att den gamla hunden har han!
Skriv inte skit i tråden så det blir trådsanning till slut!
Finns ingen mer försvunnen hund utom essie!!

Konstigt att farfar skriver det för det har ju ytterligare en person skrivit offentligt, nämligen Tor*el Tor*elsson.
Har de delad vårdnad om Molly?
Citera
2024-08-10, 09:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blondpion
Verkar som de nu gör en drive igen på att låtsas leta efter Essie. Farfar har lagt ut ett inlägg som inte kan ses, kan någon bekräfta om det är en efterlysning på Essie?

Jag är nästan hundraprocentig säker att Essie kommer att hittas inom en snar framtid, död o begraven som den hunden de hittade igår o att det är anledningen till varför man nu efter några veckors sittande på sociala medier nu går ut med efterlysningar igen.
Helt enkelt för att få ut försäkringen o få bort blickarna från familjen. I det ingår säkert lite efterlängtade hjärtströssel också

Vad var det för hund de hittade igår?
Citera
2024-08-10, 09:44
Medlem
Pinkiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kryptonitonia
En fransk bulldog..
Citera
2024-08-10, 09:45
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Hur länge dröjer det innan hittelönen poppar upp igen? Med tanke på k9narc s inlägg på sin sida....
Länk?
Citera
2024-08-10, 09:48
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Länk?
Ska se om jag hittar. Han skrev ju tidigt samma sak, sen ändrade han till att om familjen var ok med det så kunde de ta hand om Essie och utbilda till narkotikahund. Någon skrev i tråden tidigare att han skriver ungefär som första inlägg.
Citera
2024-08-10, 09:50
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ska se om jag hittar. Han skrev ju tidigt samma sak, sen ändrade han till att om familjen var ok med det så kunde de ta hand om Essie och utbilda till narkotikahund. Någon skrev i tråden tidigare att han skriver ungefär som första inlägg.
Kopierat från facebook
Låt Essie få komma hem🐾🐾

Vi har erbjudit oss att gå in som medlare där vi garanterar full sekretess och tystnadsplikt.

Vi är inte ute efter belöning eller dylikt, utan vår högsta önskan är att Essie får komma hem.

Det går att kontakta oss anonymt.

//Christer Hofström 0709-39 46 36
19h sedan
Citera
2024-08-10, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kryptonitonia

En bulldog halvt nergrävd. Chippad med svenskt chip men ej reggade hos SKK eller Jordbruksverket. Polisen är kontaktad och hundkroppen är inlämnad hos veterinärklinik. Jag tippar på att hunden kommer att obduceras.

Hittas Essie död som jag tror hoppas jag att försäkringsbolaget kräver obduktion för att fastslå dödsorsaken.
Citera
2024-08-10, 09:51
Medlem
Pinkiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Länk?
Tror det är detta inlägg på K9narcs sida

https://www.facebook.com/share/p/v8Q7Kv4sn6VFQ2RW/
Citera
2024-08-10, 09:53
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkies
Tror det är detta inlägg på K9narcs sida

https://www.facebook.com/share/p/v8Q7Kv4sn6VFQ2RW/
Tack så kass med detta med länkar
Citera
2024-08-10, 09:56
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondpion
Konstigt att farfar skriver det för det har ju ytterligare en person skrivit offentligt, nämligen Tor*el Tor*elsson.
Har de delad vårdnad om Molly?
Ser ut som personen skrev farbrorn, kanske syftar på torkelsson?
Citera
2024-08-10, 10:02
Medlem
Citat:
Ser ut som personen skrev farbrorn, kanske syftar på torkelsson?

Får skylla på nyvakenhet.
Så farbrorn o TT är samma person?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in