Citat:
Ursprungligen postat av
Gubba-Klubba50
Den enda som jag sett som påstår att Fia beteer sig som socialtjänsten är du?
Fia är för övrigt privatperson inte myndighet.
Nej jag har inte påstått det, citera i så fall?
Det var Kurt-Sune som påstod det, jag frågade bara.
När har någon sagt att Fia inte är en privatperson, jag skrev ju till och med
Citat:
Klart det är skillnad på en organisation/person och en myndighet.
Snälla läs igenom diskussionen så du förstår innan du pratar, det blir lättare för folk att hänga med då.
Vet inte ens hur jag ska bemöta dig, då inget av det du säger är något som sagts.
Du får gärna också förtydliga vad du menar med att vara
tacksam för hennes offer