2024-08-09, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -oBo-
Julia är trasig, det är allt. Räcker med att se historiken av hennes pojkvänner. Hon har ingen kärlek eller respekt för sig själv. Med det här dramat så hamnade ögonen på henne en kort stund och hon bryr sig bara om uppmärksamhet. Hon bryr sig inte ett dugg om sitt barn även fast hon försöker måla upp det som det. Hennes barn är bara ett verktyg för att Julia ska kunna få ännu mer uppmärksamhet, det är därför hon låtsas vara en bra förälder men fasaden rasade samma sekund den for upp. Lyssna bara på vad anjo och hennes fd kompis sa om henne för några månader sen. Jag lyssnar inte blint på Anjo men jag är från samma stad som Julia härstammar ifrån och är lika gammal som henne så man har hört en del som bekräftar allt. Julia har inget grepp om framtiden eller vad som ska hända ”nu eller senare” gällande hennes barn, hon traskar bara på samma plats och är definitivt inte bättre än Chrippa på något sätt bara annorlunda på sättet hon förstör för sitt barn.
Mycket bra beskrivning! Håller med dig. Har hon en bostad? Det har varit lives varje dag 5-6 gånger om dagen där livesen går ut på att prata om L och C. Men det är aldrig lives i hennes egen lägenhet.
Citera
2024-08-09, 18:30
Medlem
Kickassfarsans avatar
Klockren video där han gör narr av Rask som många gånger lagt upp patetiska gråtvideos 🤣
Citera
2024-08-09, 19:55
Medlem
-oBo-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Tack för input!

Det du beskriver om Julia är ju lite samma som Linnea och Torsken själv Chrippa. De tre verkar, nu när jag läst ditt inlägg, som att de alla är ute efter uppmärksamhet och uppmärksamhet och försöker fylla hålet i deras hjärtan med vad de tycker är lyx. Det känns inte som om de egentligen är så kära i Rolexklockor exempelvis, det är bara något som "lyckade" och kända person har så då vill de ha det eller såna där specialväskor med namn och som kostar. För att inte tala om resor.

Resor och vilka kvalitativa minnen man får av dem diskuterades häromdagen. Men de verkar göra sånt som de tänker är imponerande på andra att göra. Inte att de själva har tänkt efter vad gillar vi att göra på resorna. För de finns inga förklaringar att vi gillar att göra det här för att det är speciellt för jag har alltid varit intresserad av äkta smycken så vi går runt och tittar på sådant när vi reser. Det finns ingen inlevelse i deras resor. Chrippa springer omkring och skriker och filmar råttor i Thailand, eller så är han någon annanstans och skriker planlöst om vad som helst.

Ingen av de här tre är karaktärer. De är ihåliga figurer som irrar runt utan mening och utan tanke.

Det här låter kanske hårt och jag kanske har fel. Det kan jag gå med på, men jag har svårt att se att det finns mening och tanke. Och det du säger om barnet, ingen av dem bryr sig. Hon känns bara som en rekvisita.

Rekvisita är ett så bra ord som beskriver precis hur chrippa och Julia ser på sin dotter. Allt annat som du skrev klingar otroligt sant asså, det finns ingen mening med någonting. Allt är bara ett spel för kamerorna och om både Chrille eller Julia gör någonting så är oddsen låga för att de gör det endast för att de uppfattar aktiviteten som nånting omvärlden kommer ge dem uppmärksamhet för. Ingenting är genuint. Det du skrev om att de inte ens är karaktärer är så jävla sant.
Citera
2024-08-09, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag tycker hon var söt iaf! Linnea hade varit ännu sötare om hon hade haft en personlighet som tilltalat mig mer, men det är ju bara hur just jag ser det.
Tycker att Linnea växer mer och mer i mina ögon nu när hon vågar vara sig själv. Hennes lives för 2-3 månader sen var tråkiga och hon satt mest tyst. Nu bjuder hon på sig själv och pratar nonstop. Kul utveckling!
Citera
2024-08-09, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag tänker att du med flera ändå har lite verklighetsförankring kvar och inte bara drivs av hat, det är inte alls som har det tyvärr

Jag håller med. Det är tydligt när det som skrivs är rent hat och därför går det inte att diskutera om huvudpersonen Chrippa utan att det ska försöka tystas och det ska mästras.

Jag tycker att Chrippa kan sluta att försöka förändra historien och brösta det han själv vet är lögner och felval. Han skulle vinna så mycket på det. Inte bara växa som person utan säkerligen växa i andras ögon.

Här är det ju några som försvarar honom som om de själva tycker att han verkligen är underbegåvad och måste skyddas.

Stå för din skit Chrippa. Äg det. Efter det kan det bara bli bättre. Men det krävs mod att våga. Är du modig eller en feg lort?
Citera
2024-08-09, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skabbeskabbrav
Tycker att Linnea växer mer och mer i mina ögon nu när hon vågar vara sig själv. Hennes lives för 2-3 månader sen var tråkiga och hon satt mest tyst. Nu bjuder hon på sig själv och pratar nonstop. Kul utveckling!

Hon är uppenbart på något uppåt. Känns som att chrippa dragit med Linnea i sina borstar kvällar. Lilltösen har ett psyke av damm.

Tror de båda bör inse att de inte är bra för varandra. Sjukt ladd sex är nice, men det är fan inte värt resterande livet i misär och jidder
Citera
2024-08-09, 23:35
Bannlyst
Någon som har FUP gällande Chrippa ?

Behöver den ASAP!

https://www.krimfup.se/search/tomas-christofer-berg
Citera
2024-08-10, 01:46
Avstängd
KungPungPats avatar
Chrippa har totalkrossat Motvikt nu som har förvandlats till seriefiguren grisen Nasse, och jag skrattar så tårarna flyger när jag ser Motvikts förlåtvideo : https://youtu.be/xie0895tkGI
Citera
2024-08-10, 04:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Chrippa har totalkrossat Motvikt nu som har förvandlats till seriefiguren grisen Nasse, och jag skrattar så tårarna flyger när jag ser Motvikts förlåtvideo : https://youtu.be/xie0895tkGI
Ironi är svårt.
Citera
2024-08-10, 04:32
Medlem
För att återgå till den ursprungliga frågan: Har han lagt hand på henne eller inte?
Citera
2024-08-10, 04:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vahra
Någon som har FUP gällande Chrippa ?

Behöver den ASAP!

https://www.krimfup.se/search/tomas-christofer-berg

Tips, ladda ner själv.
Citera
2024-08-10, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Hon är uppenbart på något uppåt. Känns som att chrippa dragit med Linnea i sina borstar kvällar. Lilltösen har ett psyke av damm.

Tror de båda bör inse att de inte är bra för varandra. Sjukt ladd sex är nice, men det är fan inte värt resterande livet i misär och jidder
Lilltösen?
Menar du dottern?

Eller ser du ett litet barn i en vuxen kvinna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in