2024-08-09, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenslisa
Oj, såå många. Varför? 🤔

Någon som vet hur gammal hon är?

Hon fyllde 30 förra månaden
Citera
2024-08-09, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Grattis Keboff på 32-års dagen. Här får du en sminkad sambo som har orkat kamma håret. Hurra hurra hurra!
Med riktigt risigt och nytonat hår
Citera
2024-08-09, 10:45
Avslutad
Ja inte vet jag om vad hon menar med osminkad hela sommaren, men hon har under sommaren varit sminkad på hauls, uppdatering om livet-klippen (där hon sminkar sig medan hon pratar) och hon verkade inte osminkad på bilderna från midsommar eller sin födelsedag heller?
Citera
2024-08-09, 10:46
Medlem
Men KÖPER hon kaffe varje dag?
Citera
2024-08-09, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavelmassage
Ja inte vet jag om vad hon menar med osminkad hela sommaren, men hon har under sommaren varit sminkad på hauls, uppdatering om livet-klippen (där hon sminkar sig medan hon pratar) och hon verkade inte osminkad på bilderna från midsommar eller sin födelsedag heller?

Hon försöker bara vara ”relaterbar”.
Sedan tror jag att hon skulle behöva tagga ner sin bronzing. Orangebrunt ansikte och kritvita armar, ser väldigt WT ut 🙈
Citera
2024-08-09, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenslisa
Oj, såå många. Varför? 🤔

Någon som vet hur gammal hon är?
Ingen ska ha missat att H fyllde 30 år den 27 juli i år, detta har hon tjatat om i flera månader och även köpt dyra presenter till sig själv långt innan hon fyllde år! 😁🎉
Att hon tappar så många följare är väl för att hon inte gör ett tillräckligt bra jobb helt enkelt! 👍
Citera
2024-08-09, 10:53
Medlem
Citat:
Ja på sin födelsedag var hon så klart fixad, hur kan hon ha glömt det!?? 🤪
Citera
2024-08-09, 10:55
Medlem
Inte ett ljud om att K fyller år. Bara bilder på H och hennes look och hennes kaffe....
EgoHanna har kanske glömt att han fyller år nu när det är så mycket med bilen, vardagsrumsbordet, föräldraledigheten, pengarna, resan till Malmö och babianarslet.
Citera
2024-08-09, 11:07
Avslutad
Inte ens barn gör sådana miner när något är äckligt, sluta överdriv H!! Hade varit mycket bättre om hon bara skrivit att kaffet var äckligt och sett besviken ut, än att hon ska göra sådana märkliga grimaser hela tiden!!
Citera
2024-08-09, 11:28
Medlem
Citat:
Inte ens barn gör sådana miner när något är äckligt, sluta överdriv H!! Hade varit mycket bättre om hon bara skrivit att kaffet var äckligt och sett besviken ut, än att hon ska göra sådana märkliga grimaser hela tiden!!

Verkligen, vad är det för fel på människan. Och att säga att något smakar röv. Snälla ht släpp ditt wt språk och väx upp. Ingen tycker det är kul eller relaterbart att se ditt fula orangea ansikte göra fula grimaser
Citera
2024-08-09, 11:29
Medlem
Citat:
Exakt! Hon gör ju inget annat än talat emot sig själv just nu
Citera
2024-08-09, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Verkligen, vad är det för fel på människan. Och att säga att något smakar röv. Snälla ht släpp ditt wt språk och väx upp. Ingen tycker det är kul eller relaterbart att se ditt fula orangea ansikte göra fula grimaser
Jag undrar om hon ska överföra sina mogna uttryck på Lars sen så hon sitter i skolan och säger att köttbullarna smakar röv, att läxorna är kukiga osv.
Jag är medveten om att hon "bara" är 10 månader men det går fort med barn och det lär ta ett tag för Hanna att förändra sitt språk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in