2024-08-09, 10:54
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Gnaget har alltså inte råd att värva Carlgren trots intresse och att denne står utan kontrakt

https://www.fotbollskanalen.se/allsv...-med-carlgren/

Kräver han historiens dyraste signon eller hur illa står det till?
Jag tror inte det handlar om lön, utan stämning i truppen. Ismo drog från Kalifatet för att få speltid, och Nordfeldt kommer inte acceptera ytterligare en målvakt i truppen heller. Jag tror inte ens Carlgren är särskilt dyr givet situationen.
2024-08-09, 10:57
Medlem
mishimas avatar
Fascinerande om Djurgården skickar iväg Leach Holm och tar in Stensson. Någon som fattar logiken?
2024-08-09, 11:01
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Fascinerande om Djurgården skickar iväg Leach Holm och tar in Stensson. Någon som fattar logiken?
Förmodligen också ett fall av truppsämja?
2024-08-09, 11:03
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Förmodligen också ett fall av truppsämja?

Dålig stämning i Djurgården?
2024-08-09, 11:04
Medlem
snurresprettiss avatar
Daniel Stensson inte uttagen i Sirius match mot Kalmar.
Är han mer eller mindre klar för Djurgården då?
2024-08-09, 11:05
Medlem
bananjuices avatar
Citat:

Det är fan snurrdörr på kaknäs, otroligt vad med spelare som kommer till den klubben och lämnar i panik efter anmärkningsvärt kort tid.
2024-08-09, 11:05
Medlem
a.Canis.Majoriss avatar
Citat:
Väldigt olika spelare. Personligen ser jag gärna ett byte där.

Men Stensson känns som en typisk spelare för ett lag på undre halvan/mitten, där man kan vara lite ojämn utan att någon bryr sig, folk utifrån ser bara de bra prestationerna.
2024-08-09, 11:06
Medlem
Teus avatar
Citat:
Min tolkning av det Leach Holm sagt hitills verkar han ju knappast nöjd med situationen? Iduno, kanske bättre att låta difenders stå för tolkningarna.
2024-08-09, 11:07
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.Canis.Majoris
Väldigt olika spelare. Personligen ser jag gärna ett byte där.

Men Stensson känns som en typisk spelare för ett lag på undre halvan/mitten, där man kan vara lite ojämn utan att någon bryr sig, folk utifrån ser bara de bra prestationerna.

Man byter mediokert mot mediokert.
2024-08-09, 11:09
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Det är fan snurrdörr på kaknäs, otroligt vad med spelare som kommer till den klubben och lämnar i panik efter anmärkningsvärt kort tid.

Jag fattar fortfarande inte varför man skeppade iväg Noel Milleskog till Sirius ett halvår efter att man köpte honom. En bra genombrottsspelare, ung och utvecklingsbar. Han var ju bättre än Musa förra hösten till exempel. Nu säljer Sirius honom med vinst.
2024-08-09, 11:17
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Jag fattar fortfarande inte varför man skeppade iväg Noel Milleskog till Sirius ett halvår efter att man köpte honom. En bra genombrottsspelare, ung och utvecklingsbar. Han var ju bättre än Musa förra hösten till exempel. Nu säljer Sirius honom med vinst.

Luktar unket om vardagen där tycker jag, men det är helt ogrundat utöver att det känns som att många spelare kommer dit för att snabbt lämna och klara det fint på andra ställen.
2024-08-09, 11:20
Medlem
Citat:

Är inte dom där två polare? Man anar ugglor i mossen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in