Citat:
Ursprungligen postat av
Konrad
Äh, inte behövs det några psykoanalyser i intervjuerna när pedofilerna åker dit. De skulle heller aldrig vara ärliga och svara sanningsenligt hur frågorna än ställdes. Pedofilerna är kåta och vill sätta på småflickor men de skulle de aldrig kunna erkänna, aldrig någonsin.
Tvärtom tycker jag att de måste till än mer anklaganden så att gubbarna verkligen mår illa. Gärna med hög röst så att omgivningen kan ta del av det hela.
- Usch på dig xxx yyy din äckliga snuskgubbe! Att du inte skäms ögonen ur dig! Gå genast hem och hör vad din fru och barnen tycker om ditt beteende. Vi har kontaktat dem och även din arbetsgivare.
- Schaas på dig och våga dig inte på liknande i framtiden!
För mig ger det ingenting med en mumlande pedofil som trasslar in sig i en massa lögner.
De kommer inte erkänna så länge två WT-människor står och skäller på dem, nej.
Om nu Dumpen vill få gäddorna att sluta jaga barn är det mer effektivt att i samband med outningen försöka få dem att förstå skadan de åsamkar sina offer. När de direkt börjar med att skälla ut gäddorna hamnar de direkt i försvarsställning och det blir en ganska ointressant interaktion som sällan leder någonstans.
Det bästa en uthängd gädda kan göra är att lägga sig platt och erkänna att man har ett behov som är så starkt att man inte kan kontrollera det. Gäddorna är dock för korkade för att förstå det, därav alla dessa "jag vet inte".
Sen har vi nog en stor del av gäddorna som är översexuella i kombination med lågt värde på köttmarknaden. Därför många av gäddorna är så fula, de får inte ligga med kvinnor i deras egen ålder. De är alltså så desperata att de ligger med vad som helst och de är således inte pedofiler i traditionell mening.