Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
Precis. Och hur fan ser gäddan själv ut? Jo, sexguden himself kommer i en gammal solblekt Ralph Lauren-kepa, tisha, shorts och friluftsryggsäck. Classy.
Ja, hur fan ser han ut? Sjukt hur dessa gäddor får för sig att de kan vara de kravmaskiner är. Det ska rakas barnsnippor, det ska fixas underkläder, det ska kommas till träffen utan trosor (även när det är svinkallt) osv. Själva gör de noll och ingen ansträngning.
Jag tror inte ens att det är en Ralph Lauren-kepa. Jag tror att det är nåt billighetsmärke som ska glida på RL. Typ Polo Club.
Citat:
Ursprungligen postat av
Galejan
Många av Dumpens gäddor är eljest, #461 är inget undantag. Det har funnits undantag, riktigt läskiga herrar som ser bra ut och som för sig med makt och pondus och definitivt kan vara farliga men majoriteten är såhär; uppenbart socialt knepiga män. Tjockisar, utvecklingsstörda, skalliga, narkomaner, riktiga dunderbabbar med obefintlig svenska, halta och lytta och på andra sätt underliga män som är helt ofarliga för både kvinnor och barn.
Vem fan skickar en kukbild inom tio meddelanden till en total främling?
Så du menar att det enbart är stiliga svenska män högre upp på samhällsstegen som förgriper sig på barn (och kvinnor)? Alla andra är ofarliga?
Kollar man upp dömda för sexualbrott mot barn (och vuxna) så det ju inte riktigt ut så. V.g. #461 så tror jag att han är ganska så svennig och vanlig men du tror att han är nån slags utstött byfåne?
Citat:
Ursprungligen postat av
ScottFree
För att inte tala om de numera obligatoriska arbetskläderna med företagslogga på. Det verkar t om vara mer vanligt förekommande än varselväst. #461
Ja, det verkar ju vara en trend det här med att dyka upp i kläder med företagsloggor. Och en del har ju till och med på sig kläder från företag de inte har nån koppling till. Väldigt märkligt. Varför har man ens kläderna i sin ägo? Och varför i hela friden har man dem när man ska vara snygg på en sexträff?