Citat:
Ursprungligen postat av
GoldenOldie
Jag tror inte Essie lever utan är nergrävd någonstans. Det är så mycket märkliga omständigheter som inte går ihop. Jag kommer ihåg att vid en av tv-intervjuerna fick jag rysningar av att se Ps flin och sen dess är jag övertygad om att allt är en lögn. Hoppas att utredarna på försäkringsbolaget nystar upp den här härvan.
Numera har jag samma känsla som dig.
Ett tag trodde/hoppades jag att någon i familjen faktiskt insett att det aldrig skulle fungera med Essie, assistenter, A och den dagliga tillvaron och tagit ett beslut att frivilligt lämna bort hunden.
Men efter fyra veckor där INGEN har sett eller hört något som bekräftar det familjen påstår, så känns det mer och mer sannolikt att Essie fick plikta med sitt liv när problemen blev alltför stora.
Det har luktat skunk och skit om detta ända sedan jag såg P stå i TV 4 och säga att hunden är på sjukhus och att de snart måste säga att hunden har gått bort... Några dagar senare stoppades hittelönen och Facebook-gruppen stängde ner all information och frågor.
Det är med stor säkerhet enbart en handfull människor som VET hur sanningen är, men de kommer aldrig att avslöja detta i något sammanhang.
De kommer att blåneka, ljuga, anklaga och smutskasta assistenter, kommunen och alla andra som har tvivel och åsikter för all framtid.
Det råder militärisk disciplin inom familjen!