2024-08-08, 21:43
Medlem
#=61 Gillar hur kameran zoomade in hur gäddan stod och nervöst snurrade på förlovnings/vigselringen.
Citera
2024-08-08, 21:44
Medlem
Otto Flicks avatar
Det där var snoppbilder i överflöd och det till barn som utger sig för att vara 12 och 13 år.

Säg adjö till livet som du kände det näckros-Hasse. Generellt känns han, likt många gäddor, lågbegåvad med inte mycket till fallhöjd.
Citera
2024-08-08, 21:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Sarre å Putte alltså.. står bara å ställer skitdåliga orelevanta frågor om och om igen.. vad förväntar dom sig för framsteg i konversationen?

Tror man får ut mer ur dem om man stryker lite medhårs, men fan vet

Att ifrågasätta "Jag vet inte" fungerar åtminstone inte.
Citera
2024-08-08, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag orkar inte! "Nekros"dammen. Ja, vilken vandrande jävla celldöd till människa han är. Av andra mess att döma verkar han inte vara dyslektiker men det är ändå vid "Nekros"dammen han vill träffa ett barn.

Han ligger och flexar skrevet på ett nakenbad och skickar lite heta sommarbilder på snoppen.

Och han är 40 min sen och har dessutom åsikter om barnets klädsel. Återigen; översätt det här på en vuxen relation. En Tinderdate - den ena är 40 min sen till träffen och har dessutom åsikter om vad den andra har på sig och vill att vederbörande går hem och byter om. Wtf? Är det nån som tror att det skulle bli nån träff?

Vad är det för jävla fel på de här idioterna? Förutom det uppenbara - att de vill våldta barn.

Precis. Och hur fan ser gäddan själv ut? Jo, sexguden himself kommer i en gammal solblekt Ralph Lauren-kepa, tisha, shorts och friluftsryggsäck. Classy.

Citera
2024-08-08, 22:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ValentinoBladsson
Tror man får ut mer ur dem om man stryker lite medhårs, men fan vet

Att ifrågasätta "Jag vet inte" fungerar åtminstone inte.

Om ja va Putte hade jag dragit till med "okej.. vi backar..", och "nu blandar vi ihop korten"
Citera
2024-08-08, 22:08
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Jag orkar inte! "Nekros"dammen. Ja, vilken vandrande jävla celldöd till människa han är. Av andra mess att döma verkar han inte vara dyslektiker men det är ändå vid "Nekros"dammen han vill träffa ett barn.

Han ligger och flexar skrevet på ett nakenbad och skickar lite heta sommarbilder på snoppen.

Och han är 40 min sen och har dessutom åsikter om barnets klädsel. Återigen; översätt det här på en vuxen relation. En Tinderdate - den ena är 40 min sen till träffen och har dessutom åsikter om vad den andra har på sig och vill att vederbörande går hem och byter om. Wtf? Är det nån som tror att det skulle bli nån träff?

Vad är det för jävla fel på de här idioterna? Förutom det uppenbara - att de vill våldta barn.

Många av Dumpens gäddor är eljest, #461 är inget undantag. Det har funnits undantag, riktigt läskiga herrar som ser bra ut och som för sig med makt och pondus och definitivt kan vara farliga men majoriteten är såhär; uppenbart socialt knepiga män. Tjockisar, utvecklingsstörda, skalliga, narkomaner, riktiga dunderbabbar med obefintlig svenska, halta och lytta och på andra sätt underliga män som är helt ofarliga för både kvinnor och barn.

Vem fan skickar en kukbild inom tio meddelanden till en total främling?
Citera
2024-08-08, 22:09
Avslutad
Citat:

För att inte tala om de numera obligatoriska arbetskläderna med företagslogga på. Det verkar t om vara mer vanligt förekommande än varselväst. #461
Citera
2024-08-08, 22:12
Medlem
#461 Kör också med universalsvaret "jag vet inte" drygt, men handlar väl delvis om att Patrik och Sara inte hunnit bygga upp ett förtroende, vilket man inte gör på en kvart.
Citera
2024-08-08, 22:16
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
För att inte tala om de numera obligatoriska arbetskläderna med företagslogga på. Det verkar t om vara mer vanligt förekommande än varselväst. #461

Dumpen brukar blurra firmanamnet men inte den här gången. Kanske medvetet för får känslan av att de avslöjar lite mer på gäddor som de retar sig lite extra på. Får se om de kommer blurra inom kort.

Det här var en riktig ljugargädda men han var usel på det. Hajar inte vad han trodde han skulle vinna på att stå där och snacka skit. Han skulle ha sprungit direkt. Nu gjorde han sig vara mer minnesvärd haha
Citera
2024-08-08, 22:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Dumpen brukar blurra firmanamnet men inte den här gången. Kanske medvetet för får känslan av att de avslöjar lite mer på gäddor som de retar sig lite extra på. Får se om de kommer blurra inom kort.

Det här var en riktig ljugargädda men han var usel på det. Hajar inte vad han trodde han skulle vinna på att stå där och snacka skit. Han skulle ha sprungit direkt. Nu gjorde han sig vara mer minnesvärd haha

I en video igår så sa P & S att de inte har ID på #461 än. Därför tror jag inte att han jobbar på det företaget längre, för då borde de lätt kunnat identifiera honom. Han bör dock ha jobbat där, då han hade full mundering med samma logga även på byxorna. Vad fan är det med folk? Är det ingen som har civila kläder längre, som man kan byta om till hemma, eller består bara garderoben av gamla arbetskläder?
Detta är inte bara ett gädd-fenomen, man ser det överallt. Jag hade t ex en granne som gick i sina jävla knegarkläder dygnet runt, han bytte aldrig om.
Senast redigerad av ScottFree 2024-08-08 kl. 22:31.
Citera
2024-08-08, 22:32
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
I en video igår så sa P & S att de inte har ID på #461 än. Därför tror jag inte att han jobbar på det företaget längre, för då borde de lätt kunnat identifiera honom. Han bör dock ha jobbat där, då han hade full mundering med samma logga även på byxorna. Vad fan är det med folk? Är det ingen som har civila kläder längre, som man kan byta om till hemma?

Ja, märkligt att klä sig i både tröja och shorts från ett företag man inte jobbar på. Men gäddlogik är ingen självklarhet att förstå sig på. De lär ha hans identitet nu iaf. Nån i Göteborg måste redan ha känt igen honom.

Rejäl ångest där hemma nu och frågan är hur frugan reagerar. Han snurrar på den där förlovnings/vigselringen som om han redan förstår att det är slut. Den bränner satan där på hans finger.
Citera
2024-08-08, 22:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ja, märkligt att klä sig i både tröja och shorts från ett företag man inte jobbar på. Men gäddlogik är ingen självklarhet att förstå sig på. De lär ha hans identitet nu iaf. Nån i Göteborg måste redan ha känt igen honom.

Rejäl ångest där hemma nu och frågan är hur frugan reagerar. Han snurrar på den där förlovnings/vigselringen som om han redan förstår att det är slut. Den bränner satan där på hans finger.

Hoppas att de har ID på honom. I ingressen ovanför hans video så står det fortfarande att de behöver hjälp med identifiering, och jag hittar ingen annan info på deras FB heller. Men nu vill VI ha ID (rebus) på fläskberget #461.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in