Citat:
Ursprungligen postat av
PROLIFIC
Jag orkar inte! "Nekros"dammen.

Ja, vilken vandrande jävla celldöd till människa han är. Av andra mess att döma verkar han inte vara dyslektiker men det är ändå vid "Nekros"dammen han vill träffa ett barn.
Han ligger och flexar skrevet på ett nakenbad och skickar lite heta sommarbilder på snoppen.
Och han är 40 min sen och har dessutom åsikter om barnets klädsel. Återigen; översätt det här på en vuxen relation. En Tinderdate - den ena är 40 min sen till träffen och har dessutom åsikter om vad den andra har på sig och vill att vederbörande går hem och byter om. Wtf? Är det nån som tror att det skulle bli nån träff?
Vad är det för jävla fel på de här idioterna? Förutom det uppenbara - att de vill våldta barn.
Många av Dumpens gäddor är eljest, #461 är inget undantag. Det har funnits undantag, riktigt läskiga herrar som ser bra ut och som för sig med makt och pondus och definitivt kan vara farliga men majoriteten är såhär; uppenbart socialt knepiga män. Tjockisar, utvecklingsstörda, skalliga, narkomaner, riktiga dunderbabbar med obefintlig svenska, halta och lytta och på andra sätt underliga män som är helt ofarliga för både kvinnor och barn.
Vem fan skickar en kukbild inom tio meddelanden till en total främling?