2024-08-08, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
haha.. så nu har julia skaffat sig en ny pundare till partner. alltså skit dras till skit. alltid samma visa.

Dom är inte tillsammans, dom har varit ute och käkat en gång.
Citera
2024-08-08, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Dom är inte tillsammans, dom har varit ute och käkat en gång.

det verkar ju vara mer än så när han till och med sitter i hans byxor.
Citera
2024-08-08, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
det stämmer inte. Minst 3 videos la Anjo ut i Juni, och började sen den 13 Juli. Inget större avbrott enligt mig. Han hade väl fullt upp med att klippa gräsmattan framför sitt mansion, när han nu inte har råd att leja en trädgårdsmästare. Varför är han inte skriven där förresten? Det var ju ett djävla liv om vart Chrippa ev bodde eller var skriven

Oavsett vem av er som har rätt, var det längre tystnad än hos Chrippa.
Citera
2024-08-08, 13:34
Medlem
Citat:
och det säger du om en människa som inte kan prata mer än 10 sekunder utan att trampa på andra? så fort han öppnar munnen så är han störst bäst vackrast och viktigast av allt. rikast. fast med mest skulder av alla.

jag är för gammal för att ha favoriter. jag är ingen tonåring. men jag kan ha en bestämd uppfattning när någon är riktigt vidrig som människa. jag vet inte vart du hittar all din bitterhet från, du är kanske den bittraste personen på hela forumet som bara spyr ut ditt hat. jag tror vi är många som är rätt trötta på din hat retorik. andra kanske kan yttra sig om det? så får vi se vad andra tycker?

Håller helt med!
Citera
2024-08-08, 13:37
Medlem
Citat:
det verkar ju vara mer än så när han till och med sitter i hans byxor.

Jag vet inte hur det kommer sig, men vet du vad chrippa sa till honom? för de har jag missat.
Citera
2024-08-08, 18:02
Medlem
Shade på youtube är den där Angelica T. Masken speglar ju förfan hennes hem om man tittar noga och zoomar in.

Chrippa dissade inte prefab, han berättade på en stream att han är en stalker som stått och väntat på honom utanför hans hem, vilket också visat sig eftersom att han nu även vandrar runt utanför jockes hem. Prefab är ett fan till chrippa och Jocke, därför gick han på dejt med J (och på köpet kunde han tigga till sig följare). Ingen normal går på dejt med J eller vill ha henne oavsett om hon väger 60kg eller 160kg. J är väl snart gravid med Prefab också. Get your baby where the money is så man slipper jobba någonsin.

Varför är J fortfarande besatt av Chrippa? Ingen på hela internet kan väl på fullaste allvar tro att hon inte hade sprungit tillbaka till honom om L lämnar honom och han ”knäpper med fingrarna ”? J, Chrippa VILL INTE HA DIG. Alla ser att han älskar L förutom du din blinde fan. Det var bättre när du var fet för då gav ditt huvud inte avtrycket att se ut som en jordglob lika mycket.

Varför vill angelica smutskasta L med att L inte ”är en ängel” L har väl aldrig påstått att hon e någon people pleaser. Hon ger avtrycket att vara en mean girl. Säga vad man vill om Chrippa och L men pannben har dem efter 8 månaders uthängningar och hat även om mycket av det kunde skötts snyggare.

Stör mig så mycket på alla inblandade i det här och det är dags att spy av mig allt på Flashback. Ska göra en lista när jag orkar och beskriva var och en till punkt och pricka så det svider för alla när de läser. För vi vet att alla luffare sitter i den här tråden varje timme. Och även hylla det dem gör bra så att man förstår att jag ser det ur ett sunt och inte hatiskt maniskt perspektiv. För några bra grej har samtliga gjort. Förutom J spermahinken
Citera
2024-08-08, 18:02
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Hur kan man hata en människa så hårt att man går ihop och gör så att han blir inkastad i häktet, sedan går man ihop o ser till så att han blev av med sin dotter via soc och sedan sitter man o ringer skatteverket för fulla muggar för att kasta in han i fängelset men de lyckades dom inte med hittills och sedan ser dom till att han blir Sveriges mest hatade man och försöker sära på honom o Linnea och sedan ser man även till så att han blir av med sin enda inkomst.. sin Twitch. Fyfan vilka jävla monster dom är mot honom. Äckliga jävla sekt jävel. HUR kan man hata en människa såhär hårt och vilja sänka honom till allra lägsta nivå.
Monster hela högen. Jävlar vad jag tycker synd om chrippa i dagsläget.

Är du precis lika dum som Chrippa? Det var Linnea som såg till att han åkte i häktet. När det gäller socialen så var det för att Chrippa själv sa att Linnea hade gjort saker mot barnet.
Följer du med i utvecklingen eller står du själv still i utvecklingen? Verkar inte bättre eftersom du tycks inte veta ett skit om vad som har hänt.
Citera
2024-08-08, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glajarn
Är du precis lika dum som Chrippa? Det var Linnea som såg till att han åkte i häktet. När det gäller socialen så var det för att Chrippa själv sa att Linnea hade gjort saker mot barnet.
Följer du med i utvecklingen eller står du själv still i utvecklingen? Verkar inte bättre eftersom du tycks inte veta ett skit om vad som har hänt.
Jobbar Linnea som polis? Det måste jag har missat. Var det hon som tog beslut om häktningsorden med? Shit vilken power woman
Citera
2024-08-08, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skabbeskabbrav
Jobbar Linnea som polis? Det måste jag har missat. Var det hon som tog beslut om häktningsorden med? Shit vilken power woman

Hon fejkade massor med shit så det skulle se ut som något skett i förhållandet. Nöp sig själv t.ex.
Citera
2024-08-08, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Hon fejkade massor med shit så det skulle se ut som något skett i förhållandet. Nöp sig själv t.ex.

Så rättsväsendet kan inte se skillnad på det menar du? Det var väl hennes vän som ringde polisen för det första? Om jag ogillar någon eller vill få någon häktad så ska jag betala och lejja linnea för och få jobbet gjort om hon kan få vem som helst häktad på ”fake” bevis! I två veckor dessutom. Sen om jag ska regissera film ska hon vara nummer ett skådespelare i den
Senast redigerad av skabbeskabbrav 2024-08-08 kl. 18:53.
Citera
2024-08-08, 18:47
Medlem
Det är verkligen sjukt hur detta har utvecklat sig.

En eventuell ex nasse? Och två amatörporrvideo kreatörer? Driver drevet mot Crippa?

Amatörporr o nazism ska man inte blanda in barn i. Eller vad tycker ni?
Citera
2024-08-08, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Can’t argue with stupid.
Senast redigerad av skabbeskabbrav 2024-08-08 kl. 18:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in