2024-08-03, 21:37
Medlem
Okej, jag är emot det mesta Christoffer gjort och sagt. Vill inte ens gå in på Linnea.

Men sexvideon, det är något som inte stämmer här.
Citera
2024-08-03, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han skickade inget på kanalen. Någon lade ut en länk och blev direkt tillsagd att ta bort den.
Det är hans skyldighet att rensa bort förbjudet innehåll - och det gjorde han.

Fast det är ju inte sant, jag såg hela liven det låg kvar där länge innan han tog bort det.
Sen snacket som gick jag tror Therese kommer få rätt här, inte Rask men Therese.
Men det är först upp till polis och åklagare.
Citera
2024-08-03, 21:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Fast det är ju inte sant, jag såg hela liven det låg kvar där länge innan han tog bort det.
Sen snacket som gick jag tror Therese kommer få rätt här, inte Rask men Therese.
Men det är först upp till polis och åklagare.
Du såg inte live med andra ord.
Han säger till och det tas bort ganska omedelbart - av den som lagt ut det eller möjligen en mod och inte av Chrippa själv.
Så dubbelfel där.
Citera
2024-08-03, 21:56
Medlem
Citat:
Tror inte han är så fri med tanke på att den skickades på hans kanal under hans live, han kunde valt att stänga av liven.
Dessutom de där jävla snacket dom har.
Han är alltid fri även om han skickat den vidare.

Rask är skyldig för att den öht kom ut.
Citera
2024-08-03, 22:11
Medlem
FruKrokodils avatar
Har avskytt Chrippas beteende och framtoning tills nu. För att inte tala om Linnea (henne avskyr jag däremot lika mycket fortfarande).
Det är solklart att Rasket själv spridit videon (som Raset är väldigt stolt över).

Funkar liksom inte att skylla på nån annan i detta läge. Rasket vill ha handhjärtan och följare, därför drar han upp en sån här sak.

Gissar att både han och hans fru blir kåta av att andra ser och diskuterar deras vaniljsex.
Citera
2024-08-03, 22:25
Medlem
micro113s avatar
Ny video ute av Chrippa - där han tydligt och klart går igenom läget.

https://www.youtube.com/watch?v=ZahXg0bu_Hw
Citera
2024-08-03, 22:30
Medlem
Citat:
Du såg inte live med andra ord.
Han säger till och det tas bort ganska omedelbart - av den som lagt ut det eller möjligen en mod och inte av Chrippa själv.
Så dubbelfel där.

Jo jag kollade hela liven, och du har rätt den togs bort men det tog tid, men länken har ju även skickats från chrippa efteråt och luggen under liven.
Sen vet inte jag hur det är med länkar och skicka men det innehåller privat material och under streamen sägs kränkande saker.
Citera
2024-08-03, 22:36
Avslutad
Citat:
Ny video ute oav Chrippa - där han tydligt och klart går igenom läget.

https://www.youtube.com/watch?v=ZahXg0bu_Hw

Hahhahaha du som coachat honom eller?

Fint han klipper i sin live. Alla sök på ”Motvikt” på Youtube istället så ser ni HELA klippet.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-08-03 kl. 22:40.
Citera
2024-08-03, 22:38
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jo jag kollade hela liven, och du har rätt den togs bort men det tog tid, men länken har ju även skickats från chrippa efteråt och luggen under liven.
Sen vet inte jag hur det är med länkar och skicka men det innehåller privat material och under streamen sägs kränkande saker.
Nej, det tog inte tid. Det sker ganska direkt.

Du har inget belägg för att Chrippa har skickat någonting.

Vad är det som är kränkande menar du - att de inte är imponerade av hans drule eller att de inte gillar filmen?
Citera
2024-08-03, 22:43
Medlem
Citat:
Nej, det tog inte tid. Det sker ganska direkt.

Du har inget belägg för att Chrippa har skickat någonting.

Vad är det som är kränkande menar du - att de inte är imponerade av hans drule eller att de inte gillar filmen?

Hur dom pratar om Therese & Rask men som sagt det är upp till polis & åklagare.
Citera
2024-08-03, 22:48
Avslutad
Hur kan man hata en människa så hårt att man går ihop och gör så att han blir inkastad i häktet, sedan går man ihop o ser till så att han blev av med sin dotter via soc och sedan sitter man o ringer skatteverket för fulla muggar för att kasta in han i fängelset men de lyckades dom inte med hittills och sedan ser dom till att han blir Sveriges mest hatade man och försöker sära på honom o Linnea och sedan ser man även till så att han blir av med sin enda inkomst.. sin Twitch. Fyfan vilka jävla monster dom är mot honom. Äckliga jävla sekt jävel. HUR kan man hata en människa såhär hårt och vilja sänka honom till allra lägsta nivå.
Monster hela högen. Jävlar vad jag tycker synd om chrippa i dagsläget.
Citera
2024-08-03, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Har noll koll, förklara vidare?

Läs på själv du har ett namn och du vet vart han jobbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in