2024-08-08, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Lite det jag menar. Anjo blev ju tyst ett bra tag cirka 5-6v på youtube, men Chrippa sitter regelbundet på sina streams, på stories + någon youtubevideo ibland och pikar på Lisen t.e.x

Kan nästan lova om Chrippa kniper, så kommer Anjo knipa tillslut också, och Rask har då inga videosar att göra analyser på så då slutar han också.

Du har helt rätt, Anjo gjorde uppehåll lika så Rask och under hela den tiden satt Chrippa i sina streams och pratade om dom & deras fruar.
Linnea hade ett flertal live på tiktok där dom också pratade illa om allihopa samt Anjos barn.
Citera
2024-08-08, 12:10
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Du har helt rätt, Anjo gjorde uppehåll lika så Rask och under hela den tiden satt Chrippa i sina streams och pratade om dom & deras fruar.
Linnea hade ett flertal live på tiktok där dom också pratade illa om allihopa samt Anjos barn.

Exakt, om man följer Linneas tiktokslives så sitter de o hånar t.e.x Julia o dom rätt ofta. Chrippa sitter och snackar skit på sina streams, och fortsätter elda på allt på stories.

Eftersom inte nästan 2 månaders tystnad från Anjo t.e.x hjälpte, så är det upp till Chrippa. Lägger han ner med sina pikar överallt + Linnea på tiktok så kommer allt lugna ner sig rätt snabbt.
Citera
2024-08-08, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
och det säger du om en människa som inte kan prata mer än 10 sekunder utan att trampa på andra? så fort han öppnar munnen så är han störst bäst vackrast och viktigast av allt. rikast. fast med mest skulder av alla.

jag är för gammal för att ha favoriter. jag är ingen tonåring. men jag kan ha en bestämd uppfattning när någon är riktigt vidrig som människa. jag vet inte vart du hittar all din bitterhet från, du är kanske den bittraste personen på hela forumet som bara spyr ut ditt hat. jag tror vi är många som är rätt trötta på din hat retorik. andra kanske kan yttra sig om det? så får vi se vad andra tycker?

Jag håller med dig, att ha favoriter låter som när man pratar om barnidoler. Jag fick ett svar av den mörkrädda micro som gick ut på att jag på något sätt inte kritiserade Jocke för det jag just kritiserat Chrippa för. Jag har inget intresse av att följa Jocke men om jag hade skulle jag ta det i den tråden. Jag talar om Chrippa i den här tråden. Hela den här trion är ett stort DRAMA som Chrippa själv kallar det. Jag är inte helt insatt i vad som hände förra året och i början av detta men det är ju något som skevar något så otroligt. Och när nu de lägger ut sina bloggar så vill jag se vad som händer. För det är tre individer som ljuger enormt mycket och det samtidigt som de har sagt något annat tidigare som finns på nätet. Det är alltid spännande när folk gör så för då får man se det som man oftast inte får eftersom de flesta inte säger en sak och lägger ut på nätet för att ett kort tag därefter lägger ut att vi ljög det var på ett annat sätt och så håller det på så. Och jag håller med Chrippa det är ett DRAMA. Utan dess like.
Citera
2024-08-08, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Dom har hållt på sen dag ett förutom när Jocke blev sams me Chrippa. Då va de tyst i en vecka. Inget har me Chrippas svar å göra, de handlar om vad Jocke säger.

Va tycker du om att Jocke å Anjo har skyller allt på Julia? Va tror du vi får läsa i förhören?

Vart framgår det att dom skyller allt på Julia? Lite spännande om du fått tagit del av förhör när det inte finns någon fup än.
Citera
2024-08-08, 12:15
Medlem
Citat:
Exakt, om man följer Linneas tiktokslives så sitter de o hånar t.e.x Julia o dom rätt ofta. Chrippa sitter och snackar skit på sina streams, och fortsätter elda på allt på stories.

Eftersom inte nästan 2 månaders tystnad från Anjo t.e.x hjälpte, så är det upp till Chrippa. Lägger han ner med sina pikar överallt + Linnea på tiktok så kommer allt lugna ner sig rätt snabbt.

Lägga ner tänker de ju knappast att göra. De är helt fanatiska vad gäller att prata rakt ut utan att tänka sig för det minsta lilla. Och det är ju intressant. Det är sällan folk ljuger och säger sanning rakt ut som de ser det just i den sekunden de talar. Och tre minuter senare kan det vara något annat.

Det är fascinerande, skrämmande och man blir mörkrädd.

Berätta om Julia för mig, henne vet jag så lite om.
Citera
2024-08-08, 12:16
Medlem
Citat:

Det är precis så det är, skulle chrippa & Linnea vilja få stopp på detta så hade dom haft så många chanser men dom bara fortsätter & fortsätter.
Jag tycker det är hemskt när dom sitter i linneas live och pratar om Julia.
Citera
2024-08-08, 12:17
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Lägga ner tänker de ju knappast att göra. De är helt fanatiska vad gäller att prata rakt ut utan att tänka sig för det minsta lilla. Och det är ju intressant. Det är sällan folk ljuger och säger sanning rakt ut som de ser det just i den sekunden de talar. Och tre minuter senare kan det vara något annat.

Det är fascinerande, skrämmande och man blir mörkrädd.

Berätta om Julia för mig, henne vet jag så lite om.

Kanske kanske inte, men hur som helst så kommer bollen vara i rullning hela tiden då de snackar skit om varandra på olika plattformar.

Men visst, förstår att pengar snackar här... Ingen kommer nog ge upp nånting så länge publiken aka vi kollar på deras videosar...
Citera
2024-08-08, 12:18
Avslutad
Citat:
Anjo var tyst från typ 3v in i maj till slutet på JULI. Förutom en video då. Men då passade Chrippa på istället att hoppa på Lisen efter 7 månaders drama. Sen så var de igång igen.

det stämmer inte. Minst 3 videos la Anjo ut i Juni, och började sen den 13 Juli. Inget större avbrott enligt mig. Han hade väl fullt upp med att klippa gräsmattan framför sitt mansion, när han nu inte har råd att leja en trädgårdsmästare. Varför är han inte skriven där förresten? Det var ju ett djävla liv om vart Chrippa ev bodde eller var skriven
Citera
2024-08-08, 12:21
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
det stämmer inte. Minst 3 videos la Anjo ut i Juni, och började sen den 13 Juli. Inget större avbrott enligt mig. Han hade väl fullt upp med att klippa gräsmattan framför sitt mansion, när han nu inte har råd att leja en trädgårdsmästare. Varför är han inte skriven där förresten? Det var ju ett djävla liv om vart Chrippa ev bodde eller var skriven

Då kan du visa vilka videosar där han snackar om Chrippa i en hel video då.

Vad jag ser så finns det typ 2 videosar efter mitten på Maj sen en hel video i Juni samt sen slutet av Juli igen. Resten var ju videosar om Cluee, analyshasse, bumbi, renoverade huset, gröna lund osv.
Citera
2024-08-08, 12:23
Medlem
buisnismannens avatar
Stämmer det att Chrippa dissat ligist pundaren Prefab prefabteknik prefab teknik?
Citera
2024-08-08, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Stämmer det att Chrippa dissat ligist pundaren Prefab prefabteknik prefab teknik?

Vet inte riktigt vad Chrippa sa till Prefab men här är svaret Prefab gav till Chrippa.

https://vm.tiktok.com/ZGevaPD4y/
Citera
2024-08-08, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Vet inte riktigt vad Chrippa sa till Prefab men här är svaret Prefab gav till Chrippa.

https://vm.tiktok.com/ZGevaPD4y/

haha.. så nu har julia skaffat sig en ny pundare till partner. alltså skit dras till skit. alltid samma visa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in