2024-08-08, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Ni har duktiga Hanna varit i nån lekpark. Men var körde hon ensam? Ingen förklaring som vanligt.
Hon var säkert bara nere på ica och handlade keso till ikväll innan de körde till lekparken. Medan K packade ihop ryggsäcken och klädde L.
Citera
2024-08-08, 13:46
Medlem
meandmydogss avatar
Hon hade kunnat få finfin egentid när hon skulle hämta morsan på flygplatsen här nyligen, istället för att dra iväg med stackars Lars så sent på kvällen.
Citera
2024-08-08, 14:07
Medlem
Fattar inte vad som är fika och lunch på den där bilden. Är det bara till två personer? För barnet lär väl inte äta pannkakor med nutella och grädd…
Citera
2024-08-08, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Och behöver det vabbas så kommer kebaben få ta det så får Hanna ha honom hemma så är hon nöjd.

Och tänk när H själv blir smittad av alla förskolebakterier och ska ta hand om L samtidigt. Hon kommer ju vara permanent sängliggande 😂, och det kommer klagas på trötthet tills dess lede.
Citera
2024-08-08, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Fattar inte vad som är fika och lunch på den där bilden. Är det bara till två personer? För barnet lär väl inte äta pannkakor med nutella och grädd…

Undrade också det, är pannkakorna till Lars?
Citera
2024-08-08, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
Undrade också det, är pannkakorna till Lars?
Ja, det undrar jag också. Såg ut som åtminstone två lunchtallrikar och två assietter med bullar/fika och en tallrik med pannkakor. Om HT dessutom har haft problem med magen tidigare i veckan så är det väl inte så bra att både äta lunch, pannkakor och fika på en gång.
Citera
2024-08-08, 14:29
Medlem
Är det kebaben som är med i lekparken? Jobbade inte han förmiddag denna veckan? Eller han kanske vabbar för HT, eller jag menar Lars såklart 😅
Citera
2024-08-08, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Ja, det undrar jag också. Såg ut som åtminstone två lunchtallrikar och två assietter med bullar/fika och en tallrik med pannkakor. Om HT dessutom har haft problem med magen tidigare i veckan så är det väl inte så bra att både äta lunch, pannkakor och fika på en gång.

Sjukt mycket mat för en lunch eller?!
Citera
2024-08-08, 14:43
Medlem
Var det inte igår hon blev sängliggande för hennes mage fick problem med vad hon åt? Och sen sätter hon i sig detta idag? Suck.

Och nu fick hon ju gnälla lite om att hon bara sovit 3 timmar inatt. Var det pga magen igen tro? Eller babianarslet? Eller ångest? Eller har K jobbat natt så han har sovit fm?
Eller fick han vabba idag för att H sovit dåligt och inte kan ta hand om L?
Man vet inte vad hennes fruktansvärda problem är
Citera
2024-08-08, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idaj0
Är det kebaben som är med i lekparken? Jobbade inte han förmiddag denna veckan? Eller han kanske vabbar för HT, eller jag menar Lars såklart 😅
Lekparken är i Apladalen i Värnamo. Jag gissar att dom har varit i Värnamo och hämtat sin bil från verkstaden. Vet inte hur K har jobbat i veckan men har han jobbat kvällsskift så är han nog ledig idag. Eller så tog han ut komp eller något för att dom skulle hinna hämta bilen!
Citera
2024-08-08, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Lekparken är i Apladalen i Värnamo. Jag gissar att dom har varit i Värnamo och hämtat sin bil från verkstaden. Vet inte hur K har jobbat i veckan men har han jobbat kvällsskift så är han nog ledig idag. Eller så tog han ut komp eller något för att dom skulle hinna hämta bilen!

Varför skulle han ta ledigt för att hämta bilen. Det kan hon väl själv göra. Bevisligen körde hon ju ensam idag. Ingen rast ingen ro för K..
Citera
2024-08-08, 14:53
Avslutad
H färgade inte utväxten så noga 😅 Pröva gå till en frisör nästa gång - fint hår och egentid på samma gång!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in