2024-08-08, 14:40
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738
ja absolut, dessutom i den tiktoken fanns det även en screenshot när han snackade med "melak" på lur, det var också en bild på henne med typ 5 minuter på samtalslängden. kanske inte så viktigt men ja

Ja jag såg det också.

Men det framgår inte vilket datum det var.
Bara tiden tror jag.. 13.34 om jag minns rätt 🙄😬

Tror visst att det kan vara viktigt..
Citera
2024-08-08, 14:43
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
https://gofile.io/d/glTnuP
han hära abdi hade lagt upp en tiktok förut också men som är borttagen nu, den hade denna bilden som jag screenat och ni kan se de utan alla dessa gatugrabb watermarks osv också, min teori är att de han som skrivit med melak. Dom följer även varandra på insta så de känns rimligt eller har jag fel?

Har du skrivit något med abdi själv om jag får fråga? Eller klurat ut saker på egen hand?
Citera
2024-08-08, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Har du skrivit något med abdi själv om jag får fråga? Eller klurat ut saker på egen hand?
detta är min vän som skrivit med han så nej jag har inte skrivit med han.
Citera
2024-08-08, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Om inte offret blir tillräckligt skrämt, inte låter sig hotas eller rånas, då händer inget mer? Jävla pundhuvud
Så du tror det slutar med mord varje gång? I många rån bl.a så rymmer gärningsmannen när hot med kniv inte räcker till, det är knappast alla som vågar använda den mer än så. Att vifta med en kniv är inte samma sak som att trycka in den i någons hals, många har inte psyket till det.
Citera
2024-08-08, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atinySetare
Ja exakt, och hennes tiktok. Skulle vara intressant för många att se, innan hon och R hinner be någon stänga ner deras sociala medier.
https://gofile.io/d/iitu5i
M har google bilder i sin instagram...
bilderna när dom röker i bilen
Citera
2024-08-08, 14:47
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
detta är min vän som skrivit med han så nej jag har inte skrivit med han.

Oki, tack
Citera
2024-08-08, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atinySetare
Så du tror det slutar med mord varje gång? I många rån bl.a så rymmer gärningsmannen när hot med kniv inte räcker till, det är knappast alla som vågar använda den mer än så. Att vifta med en kniv är inte samma sak som att trycka in den i någons hals, många har inte psyket till det.

Och vissa låtsas som att de har en kniv för att de inte vågar ha en på riktigt. Så det är en stor grej att de både köper och tar med sig den, tar fram den synligt och slutligen använder den. Vi är fortfarande i Sverige. När jag tänker knivrån så tänker jag cra***heads. Det är alltså inte ett ”normalt förfarande” öht.
Citera
2024-08-08, 14:57
Medlem
Citat:
https://gofile.io/d/iitu5i
M har google bilder i sin instagram...
bilderna när dom röker i bilen
Tack uppskattas.

Mel@k är en riktig catfish, bara att jämföra med klippet på henne och Emilia där häxan visar sitt riktiga jag. Inte ens filter räddar den där

Hoppas allmänheten sätter deras ansikten på minnet
Citera
2024-08-08, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mollan
Och vissa låtsas som att de har en kniv för att de inte vågar ha en på riktigt. Så det är en stor grej att de både köper och tar med sig den, tar fram den synligt och slutligen använder den. Vi är fortfarande i Sverige. När jag tänker knivrån så tänker jag cra***heads. Det är alltså inte ett ”normalt förfarande” öht.
haha asså va? tror du att alla som går och rånar har en pistol eller bara nävar eller? flesta rånen är 100% med kniv?
Citera
2024-08-08, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mcbiker
Nu är vi där igen.
Men som dom flesta påstår så är det ju M som sitter och viftar med kniven och hotar att hugga och klippa tungan mm.
Tänk om hon skyller på R, hennes kollega i brott, för att hon inte har ålder för straff.
Dom kanske hade varsin kniv.
Iom att R alltid gick med kniv på sig, då hade dom inte behövt snatta nån.
Själv kallar hon R för horunge så nu har M skitit i det blå skåpet.

Men i klippet på 8 sekunder lämnar M över kniven till R och går iväg och hämtar en väska.
Kollar man igenom detaljer på klippen så uppfattar jag det som att det klippet är det som filmas sist i händelseförloppet av de fyra klippen som kommit ut här.
Så det är ju inte omöjligt att det är därefter som R börjar hugga/såga i E.
Citera
2024-08-08, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenewsecond
Men i klippet på 8 sekunder lämnar M över kniven till R och går iväg och hämtar en väska.
Kollar man igenom detaljer på klippen så uppfattar jag det som att det klippet är det som filmas sist i händelseförloppet av de fyra klippen som kommit ut här.
Så det är ju inte omöjligt att det är därefter som R börjar hugga/såga i E.

Det kan vara så, ska bli jäkligt intressant att läsa fuppen, om man kan få ut nåt av den.
Citera
2024-08-08, 15:07
Medlem
Någon som vill prata om klippen????

Citat:
Ursprungligen postat av PartyOlof
Låter som om hon säger att hon har påsen redo ifall E inte håller käften!!?

Så som jag ser det är 02.01klippet först, där håller dem på att tejpa henne, fortsättning med klipp 01.33 skorna är fortfarande på och de tejpar mer och tar slut på tejpen. Här händer också något vi inte får se, då det har kommit en droppe blod på pannan, råkade hon hugga henne i allt tumult?? Och därför säger hon att hon huggit henne en gång och kan göra det igen ?
00.40 klippet , börjar de klä av henne, bla skorna.

Har jag fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in