2024-08-07, 21:59
Medlem
En fråga…Gick inte Trump med på en debatt? Men har backat? Varför? Bara för att Harris tog över?
Citera
2024-08-07, 22:38
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vodkasomsnus
Såg intervju på Fox från igår, av Trump.
Man ställer frågor om Walz, framför allt.
På varje fråga, så är Trump i två meningar i svar på frågan. Sedan spårar det iväg på helt andra saker. Givetvis hela tiden med orden, jag vet allt, jag har gjort allt bättre o s v.

Inget nytt i retoriken. Men man får känslan att Trump inte vill eller kan svara på frågorna.
Ingen kompetens.
Vill raljera kring gamla talking points.
Muren. Den största och vackraste, om han hade fått råda. Inget har varit så vackert. Någonsin, någonstans.
Hmmm, byggdes inte något på uppdrag av Trump, men inte som han ville att den skulle se ut??
Sedan det mest roliga.
Trump påstår sedan att muren byggdes 25 fot hög och….att Biden ville sälja stegar som var 30 fot höga, till illegala immigranter som skulle klättra över muren.

Fanns ett inslag med folk som samlats för att få ställa frågor till Trump.
På alla frågor så inleder Trump med ett instämmande, i två meningar.
Sedan drar han iväg på resor om något helt annat.
Men jag tror människorna vara glada ändå. De fick ju prata till Trump.

Detta är komik på hög nivå.
Amerikanerna är mycket smartare än så här.
Helt otroligt hur han gör bort sig på FOXNEWS!!! som försöker hjälpa honom och försöker ställa frågor så han kan komma in på rätt spår.
Och hans svammel om att - jag är smart jag är intelligent, Harris är dum..
Folk skrattar ju åt honom.
Hans kampanj har hamnat i stora svårigheter.
Citera
2024-08-07, 23:07
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealTide
Helt otroligt hur han gör bort sig på FOXNEWS!!! som försöker hjälpa honom och försöker ställa frågor så han kan komma in på rätt spår.
Och hans svammel om att - jag är smart jag är intelligent, Harris är dum..
Folk skrattar ju åt honom.
Hans kampanj har hamnat i stora svårigheter.
Trump säger att guvernör Walz ringde honom som president och bad att han skulle meddela allmänheten att "han är en god person"

Han ringde sedan tillbaka och sa "Sir, thank you"

Donald anser att Tim Walz är en förolämpning mot judiska väljare och svarta väljare.. Utan att specifiera varför han ska vara det.

-är det någon här som tror på BigDon?
... I smell diaper bullshit
Citera
2024-08-07, 23:11
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797
En fråga…Gick inte Trump med på en debatt? Men har backat? Varför? Bara för att Harris tog över?
Han vill ha en debatt med publik. Det vet du. Kamala vågar inte detta och vägrar debattera. Lustigt nog tycker tramsvänstern att det är Trump som är feg. Det är fascinerande.
Citera
2024-08-07, 23:51
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Han klarar inte av Harris och det vet han.
Hans enda " argument " är - jag är smartare.... Harris är dum.
Citera
2024-08-08, 00:05
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealTide
Han klarar inte av Harris och det vet han.
Hans enda " argument " är - jag är smartare.... Harris är dum.
Jag är mest nyfiken på hur Trump kommer att bemöta Harris när hon kallar honom konstig. Här gick det inte så bra :

Citat:
They’re the weird ones! Nobody's ever called me weird. I'm a lot of things, but weird I'm not. And JD Vance is not either
https://x.com/KamalaHQ/status/1819103885400687027
Citera
2024-08-08, 00:13
Medlem
Madagascars avatar
Nu är det helt jämt i odds mellan Kamala och Trump enligt betfair. 2.04 på båda.

Jag är förvånad över att Trump-kampanjen är så ineffektiv. Vad pågår?

https://www.betfair.se/exchange/plus/sv/politik-betting-2378961
Citera
2024-08-08, 00:37
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knash
Jag förstår inte varför ni muppar är så oroade över Trumps hälsa nu när ni missade att den sittande presidenten Biden gått vilse på scenen och mumlat osammanhängande de senaste två åren. Det var tydligen lugnt så Trump är absolut lugn.
Dat var inte lugnt. Biden slängde in handduken pga av usel mental hälsa. Ifall du missade det hände det för ca 3v sedan. Kamala som är 20 år yngre än både Trump och Biden är numera demokraternas kanditat.

Trump borde ju vara orolig nu... eller?
Citera
2024-08-08, 01:11
Bannlyst
Tjockisen har helt spårat ut ikväll. Varje halvtimme "truthar" han en ny lögn från sovrummet i hans golfklub.
Rädslan och ångesten visar sig allt mer i form av lögner

"this is the most radical left duo in american history"
//...//
“Crazy Kamabla is, indeed, CRAZY. I HEAR THERE IS A BIG MOVEMENT TO “BRING BACK CROOKED JOE.”
Citera
2024-08-08, 01:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Jag är mest nyfiken på hur Trump kommer att bemöta Harris när hon kallar honom konstig. Här gick det inte så bra :

https://x.com/KamalaHQ/status/1819103885400687027
Låter som en gnällig 12åring

"I'm not weird. She's weird"
"she's the weird one"

"Nobody has ever called me weird"

Donald borde sluta snacka Varje gång han öppnar käften , tappar han väljare
Citera
2024-08-08, 01:14
Bannlyst
Citat:
Han gick med på 3 debatter utan publik.

Nu försöker han dra sig undan från sina tidigare löften. Kräver bland annat att få ha en publik i studion och att hans lögner inte ska kunna verifieras eller förkastas i realtid
Citera
2024-08-08, 06:45
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mcconney
Han gick med på 3 debatter utan publik.

Nu försöker han dra sig undan från sina tidigare löften. Kräver bland annat att få ha en publik i studion och att hans lögner inte ska kunna verifieras eller förkastas i realtid
Jag tror de inser att donalds har svårigheter att lära sig nya saker, och Joe satt väl i ryggmärgen och förolämpningarna.
Här med Kamala är allt hen har rasism om att hen inte fattat kamala är av flera härkomster än, och det lär ju inte funka så bra i en debatt.

Men det är dock oerhört fascinerande och se hur rädd donalds verkar för tillfället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in