2024-08-07, 23:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Ni är så snedvridna som påstår att Jocke styr allt. Chrippa snackar skit och de andra svarar.
Jag tycker du skall ta en titt på hur många timmar skitsnack det finns från Anjo och Rask och jämföra det med vad Chrippa sagt.
När du är klar med det så kan du försöka jämföra innehållet i det som sägs.
Citera
2024-08-07, 23:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Om man vill få bort dramat och allt, så ja, när Anjo och Rask var tysta så hade Chrippa varit tyst då också så hade det varit lugnt på sociala medier iallafall, sen får de ta allt privat/rättsligt istället.

Det är inte direkt att lägga ansvaret på Chrippa bara. Men förstår att din älskling inte kan vara den vuxna i rummet och hålla käften och ta det bakom " kameran " istället.
Nej, det har inte hjälpt att Chrippa inte pratat om dem - skitsnack.
Den kampanj där framförallt Rask har massivt med långa utläggningar om Chrippa har du tydligen missat.
Du kanske skall gå in och uppdatera dig.

Dina kelgrisar - varför ber du inte dem "vara vuxna" och hålla käft?
Citera
2024-08-07, 23:48
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det har inte hjälpt att Chrippa inte pratat om dem - skitsnack.
Den kampanj där framförallt Rask har massivt med långa utläggningar om Chrippa har du tydligen missat.
Du kanske skall gå in och uppdatera dig.

Dina kelgrisar - varför ber du inte dem "vara vuxna" och hålla käft?

Rask vad jag vet har mer eller mindre mest analyserat alla videosar från Chrippa och Anjo? Eller t.e.x socpapperna som Jocke pratat om offentligt om det var i Jocke och Jonnas podd om jag minns rätt.

Säger inte att Varken Rask eller Anjo gjort rätt. Säger bara att någon måste vara den vuxna i rummet, men tydligen så är Chrippa, Rask och Anjo lika stora kålsupare alla tre.

Anjo gjorde EN video från typ 3v in i Maj till nästan slutet på Juli, men Chrippa glappade i käften hela tiden på sin story och sina streams. Sen svarade tillslut Anjo på det och så var bollen i rullning igen.

Om du är lite läskunnig så har du kanske förstått att Anjo var tyst från typ 3v in i maj till slutet på JULI. Förutom en video då. Men då passade Chrippa på istället att hoppa på Lisen efter 7 månaders drama. Sen så var de igång igen.
Citera
2024-08-07, 23:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Rask vad jag vet har mer eller mindre mest analyserat alla videosar från Chrippa och Anjo? Eller t.e.x socpapperna som Jocke pratat om offentligt om det var i Jocke och Jonnas podd om jag minns rätt.

Säger inte att Varken Rask eller Anjo gjort rätt. Säger bara att någon måste vara den vuxna i rummet, men tydligen så är Chrippa, Rask och Anjo lika stora kålsupare alla tre.

Anjo gjorde EN video från typ 3v in i Maj till nästan slutet på Juli, men Chrippa glappade i käften hela tiden på sin story och sina streams. Sen svarade tillslut Anjo på det och så var bollen i rullning igen.

Om du är lite läskunnig så har du kanske förstått att Anjo var tyst från typ 3v in i maj till slutet på JULI. Förutom en video då. Men då passade Chrippa på istället att hoppa på Lisen efter 7 månaders drama. Sen så var de igång igen.
Det heter inte "analysera" det heter förtala.
Citera
2024-08-08, 00:08
Medlem
Citat:
Fel.
Rasks s.k analys är inlindat förtal.

Hur kan du missa det?

Han gör givetvis inte dessa videos i ett gott syfte, vilket är övertydligt.
Citera
2024-08-08, 00:12
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Rasks s.k analys är inlindat förtal.

Hur kan du missa det?

Han gör givetvis inte dessa videos i ett gott syfte, vilket är övertydligt.

Kan säkert finnas inslag av det ja, men rent generellt hans analyser är inte förtal i sig.
Citera
2024-08-08, 00:33
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Kan säkert finnas inslag av det ja, men rent generellt hans analyser är inte förtal i sig.

Men hans "analyser" är så otroligt jävla trista och sövande så han borde bli bannad bara pga det.
Citera
2024-08-08, 00:37
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Men hans "analyser" är så otroligt jävla trista och sövande så han borde bli bannad bara pga det.

Ja det kan jag skriva under på! Han känns som den där kompisen som alltid hakade på andra i skolan för att vara en i gänget fast han aldrig var med i gänget.
Citera
2024-08-08, 00:43
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Nej det är inte förtal det är grovt förtal, något han redan är dömd för.

Jag vill att du förklarar hur 100 timmar där han sitter och snackar skit om Chrippa inte är grovt förtal, uppenbart att han skadar hans anseende, räcker att kolla thumbnailen som är en karikatyr i sig.
Citera
2024-08-08, 00:45
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ja det kan jag skriva under på! Han känns som den där kompisen som alltid hakade på andra i skolan för att vara en i gänget fast han aldrig var med i gänget.

Kanske det, han kanske har fått kompisar på äldre dar men jag som vanlig hederlig lyssnare orkar inte med hans förbannade konstpauser och upprepningar.

Säga vad man vill om Chrippa men han får ut ungefär tusen ord mer än Raset under samma tid, därför Chrippas videos är typ en timme kortare fastän de maler på om samma sak.
Citera
2024-08-08, 00:47
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Nej det är inte förtal det är grovt förtal, något han redan är dömd för.

Jag vill att du förklarar hur 100 timmar där han sitter och snackar skit om Chrippa inte är grovt förtal, uppenbart att han skadar hans anseende, räcker att kolla thumbnailen som är en karikatyr i sig.

Du menar det Chrippa gjort mot Rask i flera år innan dramat? Okej.
Citera
2024-08-08, 00:59
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Du menar det Chrippa gjort mot Rask i flera år innan dramat? Okej.
Flera år? Han har slängt iväg någon pik i varannan video. Rask har i år släppt 100 timmar video vilket är helt sinnessjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in